[mt Izmir] 06-06-08 Cuma Herkesi Alsancak üsküdar çaycısına Bekliyoruz

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Erhan'ım şu yaz günü koşarak yollarda kedini telef etme gel yapma atla mondiye aç gazı hisset rüzgarı, özgürlüğü.....bak o zevkten mahrum olanlar var o rüzgarı, özgürlüğü hissedemeyenler var her aklıma geldiğinde gözlerim doluyor kahroluyorum içten içten yiyor bitiriyor beni bu illet....:salut::salut::salut:
duygulandım yine yawwww.....:pale:


bence sansını zorlama sımdı arar bulurum gezi topıclerını bodrumlardan nerelere kadar gıttın foçalar moçalar açtırma azımı :p

benım yaşım X 4654645 = ? km yaptın :queen:

Biraz daha sabır sesini çıkarma :wiinkk: yakındır merak etme :rendeer:

şimdi üsküdar çaycısından geliom, ne rüzgar yedım üstümde sadece gömlek vardı :queen: baş ağrısı tuttu:p
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
142
kalabilceğin saate kadar kalırsın kardeş ben kalmıyorum zaten sürmüyo o kadar kaldığım süre kadar:D
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
bence sansını zorlama sımdı arar bulurum gezi topıclerını bodrumlardan nerelere kadar gıttın foçalar moçalar açtırma azımı :p

benım yaşım X 4654645 = ? km yaptın :queen:

Biraz daha sabır sesini çıkarma :wiinkk: yakındır merak etme :rendeer:

şimdi üsküdar çaycısından geliom, ne rüzgar yedım üstümde sadece gömlek vardı :queen: baş ağrısı tuttu:p

eyvallah vaskom dediğin gibi ben hemen bi 2007 yaz tatilime bi bakayımda marol depolayımmm......:cat:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
bende işallah orada olurum yalnız arkadaşlar CENGİZ abiden biraz uzak kalmadıkmı ? bu ne yapıyor ne ediyor soranınız yokmu yaa.CENGİZ abim seni de cuma günü bekliyoruz.sen bizim abimiz sayılırsın. aile içinde olur böyle şeyler kol kırılır yen içinde kalır daha fazla uzatmayalım bu tatsızlıgı.sana gelmediğin için bir ceza kesecegiz galiba grup olarak HADİ HADİ HAADİİİ CENGİZ ABİ HADİİ TULUMBALAR SENDENMİİİ ? ceza kesiyoruz abi:rendeer::rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Davut um topigin hayırlı olsun... size bol muhabbetler diliyorum...:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ok.. işallah gelebiliriz duruma göre artık

kardeşim motorun cinsi markası cc si önemli değil ama senin ehliyetin yoksa motorla gelme ama.

bende işallah orada olurum yalnız arkadaşlar CENGİZ abiden biraz uzak kalmadıkmı ? bu ne yapıyor ne ediyor soranınız yokmu yaa.CENGİZ abim seni de cuma günü bekliyoruz.sen bizim abimiz sayılırsın. aile içinde olur böyle şeyler kol kırılır yen içinde kalır daha fazla uzatmayalım bu tatsızlıgı.sana gelmediğin için bir ceza kesecegiz galiba grup olarak HADİ HADİ HAADİİİ CENGİZ ABİ HADİİ TULUMBALAR SENDENMİİİ ? ceza kesiyoruz abi:rendeer::rendeer:

oğuzum vereyim istersen cengizin Telefonunu ara sor nerelerdeymiş diye. Bu akşam ben üsküdarda gördüm gayet iyiydi. Cengizi merak ediyorsan PM atabilirsin cepten arayabilirsin. Sanırım sende cebi de vardı. işlerim yoğun gelemiyorum en kısa zamanda gelecem dedi
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Topigin hayırlı olsun KUMİTA45 im.. Ben bu hafta da aranızda olamayacağım. Nasip olursa yarın KARS a yolculuğum var. bir iki gün takılacağım oralarda. bakalım bulabilirsem orada bir motor kiralar dere tepe gezerim artık. hepinize sevgiler saygılar bol eğlenceler.. görüşmek dileğiyle... :)
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
geçen hafta gelicem ddeedim gelemedim...bu haftada bi aksilik çıkmaz ise aranızdayım....
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
karmacoma, forrap+

davutcum ne mübarek topiğin varmış, açarken tuncerimi düşündün, tertemiz kalbin olduğunu bir daha tescilledin forrapı getirttin topiğine:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Kumitam topic açmış ama gelemiyorum :pale: Ah be şimdi koydu bak askerlik..

Her zaman ki gibi mükemmel bir buluşma olacağından eminim,MT İzmir den bahsediyoruz sonuçta..:wiinkk:

Yeni arkadaşlar var,yeni gelen arkadaşlar hoşgeldi..

Ben böyle arada devriye atarım ona göre uslu durun :p

Bu arada kumita gelince gıcık olduğum bütün subay ve astsubayların öcünü senden alıcam :cherry: Ne gıcık adamlarmışsınız siz yav:p
Şaka bir yana çok değerli komutanlar da var tabi..:) Beş parmağın beşi bir değil..Seninde askeriyede iyi bir komutan olduğundan eminim :cat:

Orada olmayı çok isterdim Kumitam ama malum sebeplerden bir müddet çekim alanı dışındayım :) Benim fıstıklarımı ayırın,kurtlanınca gelir alırım :)

fıstığın hatırı var bakacağız birşeyler :queen:

Bakıcaz mı :cherry: Cuma günü telefondan yoklama alıcam,istersen gitme Cengiz abi :)
Şikayet var hakkında zaten,çok boşlamışsınız Alper abi ile grubu,ben iş felan anlamam:wiinkk:

Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
karmacoma, forrap+

davutcum ne mübarek topiğin varmış, açarken tuncerimi düşündün, tertemiz kalbin olduğunu bir daha tescilledin forrapı getirttin topiğine:)

Şimdi komutan koşarak geldi,Davut topic açmış dedi çarşı izni felan verdi bende hemen çarşıya çıkıp nete girdim :) Eee askeriye Davut un kapsama alanında :)
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
kumita45, topiğin hayırlı olsun. kalabalık bir toplantı olacak gibi.

cumaya görüşmek üzere :rendeer: böcek + 1 :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
bunu okusun komutanlarında seni bi diskoya götürsünler kafa dağıt biraz :queen: :queen:

Bu arada kumita gelince gıcık olduğum bütün subay ve astsubayların öcünü senden alıcam :cherry: Ne gıcık adamlarmışsınız siz yav:p
Şaka bir yana çok değerli komutanlar da var tabi..:) Beş parmağın beşi bir değil..

Altındaki cümleyi boşa yazmadık heralde :queen:politik bir mesaj o dikkatli okursan :p Eğer bir problem olursa alttaki cümleye dahil olacak problem çıkartacak komutanlar :p
Buranın %99 u salak dedikten sonra,herkese "ama sen o zeki %1 in içindesin" demek gibi düşün :p
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
davut kardeşim yeni topiğin hayırlı olsun,inşallah bi sıkıntı olmazsa orada olmaya çalışırım....macitimin lastiği patlamış durup dururken yarın yaptırıp cumaya uçuşa hazır olur inşallah....:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst