[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
demirguselle menderesde buluşacağız :cat: hem sohbet hem bici yiyeceğiz :cherry:, katılmak isteyen arkadaşlar saat 19:30 amerikan adası girişini geçtikten sonra ilk bici bicicide buluşmak üzere :queen: :queen:

KATILIMCILAR şimdilik;
-ben ve oğlum
-demirgursel ve oltası :p
-azgurbuz ve yeni motoru :p
-hayalet (belki)
-???
-??
-?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
demirguselle menderesde buluşacağız :cat: hem sohbet hem bici yiyeceğiz :cherry:, katılmak isteyen arkadaşlar saat 19:30 amerikan adası girişini geçtikten sonra ilk bici bicicide buluşmak üzere :queen: :queen:

KATILIMCILAR şimdilik;
-ben ve oğlum
-demirgursel ve oltası :p
-azgurbuz ve yeni motoru :p
-hayalet (belki)
-???
-??
-?

:queen::queen::queen: bu biciyi yazman biraz zor olmuş gibi :p
bu akşam 19:30 a yetişemeyen 20-21-22 ye kadarda olabilir.yani süre ortama muhabbete bağlı :).
KATILIM LİSTEMİZ
muzaffer1968-oğlu :)
demirgursel-olta takımı :p
hayalet01-???
gürsel(adaş)-caner-mehmet
cerrezci
adanalı-hyosungu :p
azgurbuz-yenimotoru(????-e artık bi hayırlı olsun bicisi yeriz yani :cherry:)
simyacı-yedek oltalar:)
endurocu01-eşi
?????????
devamı yolda :queen:
ADRESS
adnan menderes bulvarı, menderes adasını geçince sağdaki ilk bicibicicicicici:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
bulusma bugunmu olta varemı fazladan yada dubara...

demırgurselım dubara varmı yoksa tpolayalım levrege atatrım sadece ona goreee ..haberını beklıyorum....bıcılerde meyvelı olsun..:))
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizde geliyoruz iki kişilik yer açın uleynnnn özledik ulen demirci gürsel çay da varmı termosla falan getirsek olmamı bardak neyim bir termos bizde var hade
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oltadamı getiriyoz balıkmı tutcez yoksam geyikmi
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
biciden sonra benim dükkanda plastik bardakta nescafe içmek isteyenler el kaldırsınnnn :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
zion msj kutunu boşalt ciğerim:pr:


nan bende adan mt ye kimse bişey yazmıyomu diye girdim forma bir de ne göriym konu aboneligimi ipdal mi etmişim nedir hiç uyarı mesajı gelmemiş yazılanlar hakkında
:silent: abi kardeşime söz verdim sezen aksu konserine götürecem akşam ekebilirsem:p yada erken cıkarsak yanınızdayım balık yakalamayı unuttuk yaw hasret kaldık geliymde 50 --100 tane levrek sazan ne varsa yakalayım :p

abi özelmesajları gelen giden ne varsa sildim:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gölede girecekmiyiz ona göre mavi don giyelim
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
sıkı dur hepimiz geliriz :queen: :queen: :queen:

Abi gelirim deyip gelmeyenler,çağırırım deyip çağırmayanlar,ararım deyip aramayanlar ,sıkıldım artık bu işten ,guruptaki arkadaşların arada bir delikanlı rolüne girmelerini istiyorum,hadi bakalım tüm gurubu bekliyorummm:cherry:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Abi gelirim deyip gelmeyenler,çağırırım deyip çağırmayanlar,ararım deyip aramayanlar ,sıkıldım artık bu işten ,guruptaki arkadaşların arada bir delikanlı rolüne girmelerini istiyorum,hadi bakalım tüm gurubu bekliyorummm:cherry:

sonra pişman olmak yok ama kakoooo
:p
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Abi gelirim deyip gelmeyenler,çağırırım deyip çağırmayanlar,ararım deyip aramayanlar ,sıkıldım artık bu işten ,guruptaki arkadaşların arada bir delikanlı rolüne girmelerini istiyorum,hadi bakalım tüm gurubu bekliyorummm:cherry:

ben yerini bilmiyorum :pr: ama birileri yerini nasılolsa biliyordur, gelicem. Saat kaça kadar açıksın :silent:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
oltadamı getiriyoz balıkmı tutcez yoksam geyikmi
ne geyiği abi, şu an yasak dönemde olta atmaya korkuyoruz:pr: hazır kalabalık varken ceza yersekte dokunmaz, yemek hesabına dahil ederiz:cherry: sadece 650 ytl civarı :queen: :queen: :queen:
biciden sonra benim dükkanda plastik bardakta nescafe içmek isteyenler el kaldırsınnnn :)
elimi görmüyormusun iso, kolum koptu görde indirim elimi :queen:
grup baya buyudu sanırım ordanda bı marmok yaparız :)))
işte bu ya :cat: ama bensiz olur zannımca :queen:
balık yakalamayı unuttuk yaw hasret kaldık geliymde 50 --100 tane levrek sazan ne varsa yakalayım
az olur bu kadarı :queen:
gölede girecekmiyiz ona göre mavi don giyelim
giy abi giy :p
Abi gelirim deyip gelmeyenler,çağırırım deyip çağırmayanlar,ararım deyip aramayanlar ,sıkıldım artık bu işten ,guruptaki arkadaşların arada bir delikanlı rolüne girmelerini istiyorum,hadi bakalım tüm gurubu bekliyorummm:cherry:

ulenn bize rol icabı delikanlılık yakışırmı :pr: biz zaten delikanlıyız :)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ben yerini bilmiyorum :pr: ama birileri yerini nasılolsa biliyordur, gelicem. Saat kaça kadar açıksın :silent:

sizin için sabaha kadar açık kalırım ama genelde 12 'ye kadar açığımm :) bak gelmessen bastırırım parayı ,alırım mt'yi ,sonra seni banlarım:cherry:

elimi görmüyormusun iso, kolum koptu görde indirim elimi :queen:

tamam indir elini burnuma sokacan:cherry:

ulenn bize rol icabı delikanlılık yakışırmı :pr: biz zaten delikanlıyız :)

laf değil icraatlara göre karar verenlerdenimm:cherry::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst