- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 1,164
bizi heveslendirdin şimdide iptalmı ediyorsunr:
r:
r:
abi olaylar isteğimin dışında gerçekleşti benim içinde önemliydi kusura bakmayın yoksa olmazdı bu şekilde ama adanadayız sonuçta tüm bir yaz bizim sevgilerimle
bizi heveslendirdin şimdide iptalmı ediyorsunr:
r:
r:
demirguselle menderesde buluşacağız :cat: hem sohbet hem bici yiyeceğiz :cherry:, katılmak isteyen arkadaşlar saat 19:30 amerikan adası girişini geçtikten sonra ilk bici bicicide buluşmak üzere :queen: :queen:
KATILIMCILAR şimdilik;
-ben ve oğlum
-demirgursel ve oltası
-azgurbuz ve yeni motoru
-hayalet (belki)
-???
-??
-?
bizde geliyoruz iki kişilik yer açın uleynnnn özledik ulen demirci gürsel çay da varmı termosla falan getirsek olmamı bardak neyim bir termos bizde var hade
oltadamı getiriyoz balıkmı tutcez yoksam geyikmi
biciden sonra benim dükkanda plastik bardakta nescafe içmek isteyenler el kaldırsınnnn![]()
grup baya buyudu sanırım ordanda bı marmok yaparız))
zion msj kutunu boşalt ciğerimr:
sıkı dur hepimiz geliriz :queen: :queen: :queen:
Abi gelirim deyip gelmeyenler,çağırırım deyip çağırmayanlar,ararım deyip aramayanlar ,sıkıldım artık bu işten ,guruptaki arkadaşların arada bir delikanlı rolüne girmelerini istiyorum,hadi bakalım tüm gurubu bekliyorummm:cherry:
Abi gelirim deyip gelmeyenler,çağırırım deyip çağırmayanlar,ararım deyip aramayanlar ,sıkıldım artık bu işten ,guruptaki arkadaşların arada bir delikanlı rolüne girmelerini istiyorum,hadi bakalım tüm gurubu bekliyorummm:cherry:
ne geyiği abi, şu an yasak dönemde olta atmaya korkuyoruzoltadamı getiriyoz balıkmı tutcez yoksam geyikmi
elimi görmüyormusun iso, kolum koptu görde indirim elimi :queen:biciden sonra benim dükkanda plastik bardakta nescafe içmek isteyenler el kaldırsınnnn![]()
işte bu ya :cat: ama bensiz olur zannımca :queen:grup baya buyudu sanırım ordanda bı marmok yaparız))
az olur bu kadarı :queen:balık yakalamayı unuttuk yaw hasret kaldık geliymde 50 --100 tane levrek sazan ne varsa yakalayım
giy abi giygölede girecekmiyiz ona göre mavi don giyelim
Abi gelirim deyip gelmeyenler,çağırırım deyip çağırmayanlar,ararım deyip aramayanlar ,sıkıldım artık bu işten ,guruptaki arkadaşların arada bir delikanlı rolüne girmelerini istiyorum,hadi bakalım tüm gurubu bekliyorummm:cherry:
ben yerini bilmiyorumr: ama birileri yerini nasılolsa biliyordur, gelicem. Saat kaça kadar açıksın :silent:
elimi görmüyormusun iso, kolum koptu görde indirim elimi :queen:
ulenn bize rol icabı delikanlılık yakışırmır: biz zaten delikanlıyız
![]()
tamam indir elini burnuma sokacan:cherry:
laf değil icraatlara göre karar verenlerdenimm:cherry::cherry: