Eh madem çok ısrar ettin geleyimtequ sende gelde arasıra tek tekerini seyredek yaw![]()
![]()
Yarın görüşmek üzere hojamArkadaşlar iyiakşamlar.
Davetiniz için teşekkür ederim. Biraz önce garajdan geliyorum. A'dan Z'ye motorun tüm kontrollerini yaptım. Geziye katılabilecek hale geldi motor. İnşallah sorun olmaz ise sizlerle gelmekten mutluluk duyarım.
Arkadaşlar emekliliğim ruhen. Yoksa ruhsatta 33 gözüküyorum. Ancak km'rem yüksetir (450.000km'de hissediyorum):salut:
Sen benim o göbeeeme kurban olgençlere bakınca hala göbeksiz olmamın sevincini yaşıyorum :cherry:
Yarısından çoğu boş laf abiokumaktan yoruldum topic in sonunu bulmam bir saat sürdü
Eh madem çok ısrar ettin geleyimAma alırım senin motoru bi tekerlik
Yarın görüşmek üzere hojam
Sen benim o göbeeeme kurban ol
Yarısından çoğu boş laf abi
Listeye 3-4 kişi daha ekleyin yarın kazımda olacağız.Beklemeden gitmeyin![]()
yağmur yağmazsa iyi valla :cyclopsan 3-4 kişi dedinde motorlu motorsuzmu :silent: seni almadan gitmeyiz![]()
yağmur yağmaz.3-4 kişi dediğimin yarısı motorlu yarısı motorsuz![]()
3 ün yarısı :silent: nasıl yani :silent:r: anlamadım
![]()
neden 4 ün yarısını almak istemiyorsun inatla![]()
o zaman sende 4 der: niye 3-4 diyon
r:
![]()
![]()
![]()
Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
LTF06, zion1
zioyn napion bea![]()
abi yarın baklavamı isterim :cherry::cherry::cherry:bu tur baya şen şakrak geçecek desenize :cat:,hocamda geliyor yanlış okumadıysam iso da geliyor :cat: kadro tamam gibi :cat: eksik varmı acaba :silent:
yaw bu baklava nerden çıktı şimdi :silent: tamam tamam gürselim söz baklava bendenr: cahilliğin cezasını çek bakim muzo
r:
e artık yengem gelsin yükselim, sen biraz mola ver.yengemle tanışma fırsatımız olsunewt war muzaffer abı benım yerıme annem gelıyo:queen::queen:
yarın iso geliyoriso :silent: geziye :silent: gelecek :silent: yarın :silent:
işimis var bisimgelmez gelemez:mrgreen:
senin gobeeni yerim ben :queen: listedesinizSen benim o göbeeeme kurban ol
Listeye 3-4 kişi daha ekleyin yarın kazımda olacağız.Beklemeden gitmeyin![]()
zioyn napion bea![]()
kim onlar açıklada bizde bilelim.Şimdi Cengizcim.Sen seni sürekli satan adamlar için bizi mi satıyorsun ?
Ayıptır![]()
yürü be çenkisim kim tutar:queen:cengizim kadar delikkanlisi varmi su adanadar:
![]()
kim onlar açıklada bizde bilelim.![]()
pekiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiZaten malinin kimlerle gelecegini bi komprador usagi gursel abibirde gulhane parkindaki ceviz agaci tahmin edemez :queen: :queen: :queen:
Saygilar ve Sebgiler gursel abicim :rendeer:
vay balık macerası ha adanada az balık yemedim seyhan barajından orda olmak vardı şimdi ama malesef bursadayım artık size rasgele