- Katılım
- 22 Eki 2006
- Mesajlar
- 697
Ya bu TÜV TÜRK muayene istasyonu benim de canımı sıktı.::rantinp: dün gittim bana balataların ölmüş dedi ya.. daha 3 ay oldu,yaptığım kilometre 1000 bile olmamıştır. ugraştıracaklar beni..::ranntign Gürsel abi sen beni malesef listeden sil.. başka gezilerde görüsürüz inşallah...