[MT ADANA]25 MAYIS simit şellalesi-eyner+balık gezisi

Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
Ya bu TÜV TÜRK muayene istasyonu benim de canımı sıktı.::rantinp: dün gittim bana balataların ölmüş dedi ya.. daha 3 ay oldu,yaptığım kilometre 1000 bile olmamıştır. ugraştıracaklar beni..::ranntign Gürsel abi sen beni malesef listeden sil.. başka gezilerde görüsürüz inşallah...
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ya bu TÜV TÜRK muayene istasyonu benim de canımı sıktı.::rantinp: dün gittim bana balataların ölmüş dedi ya.. daha 3 ay oldu,yaptığım kilometre 1000 bile olmamıştır. ugraştıracaklar beni..::ranntign Gürsel abi sen beni malesef listeden sil.. başka gezilerde görüsürüz inşallah...

bence TÜV ün olmadığı yere git orda eski usul muayeneni yaptır daha kolay :cat: tarsus veya ceyhan :bounce:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
abi tarsusu bilmiyorum ama.. Ceyhandayım zaten ben.ve adamlar koşa koşa gelip buraya tam 1 ay önce TÜV açtılar. bu kadar sorun olacağını bilsem dün osmaniye'ye giderdim... :silent:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
abi tarsusu bilmiyorum ama.. Ceyhandayım zaten ben.ve adamlar koşa koşa gelip buraya tam 1 ay önce TÜV açtılar. bu kadar sorun olacağını bilsem dün osmaniye'ye giderdim... :silent:

Bende gittim :cherry:

Araba 10 plaka diye yapmadılar... ( TÜV TÜRK Adana Bölgesi Yapmıyormuş:pr: )

Tarsus ' a gittim sıra gelmedi...:farao: :farao: :farao:
( eleman saat 3'te bıraktı muayeneyi ) :pale:

Bugün de Kozana yolladım arabayı olur heralde...

En iyisi Kozan Şimdilik :rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
eğnerin havası nasıl acaba üşürmüyüz :silent: üstümüzü ona göre giyinelim :cherry:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
looooo keko pazara kadar moturu alırsam ggelecem inşallah:cherry:


cenkiz ben öldüm geri dirildim bilmiyonnu,:p


:p :p ben gelemeyebilirim ama hadi hayırlısı :p:p

yaw gürsel bey abi belkim gelemiye biliriz diye adımız neden listede yok sen yazsana yaw ben gelebilirsem gelecem alaa alaaa

çatalımı degiştirin domates nerde çayı koyun başkanım ben (muro simileyleysi):p
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
buyur bekleriz :bounce: misafirlere herzaman kapımız açıktır. :rendeer:

ADAŞIM KALIN YÜNLÜ ÇORAP ĞİY ÜŞÜTME SEN BİDE YÜNLÜ İÇLİK GİY ORALAR ÇOKK SOGUK ASKERLİĞİMİ ORDA YAPTIM HA.. :pr::pr:AKLIMDAYKEN BALAKLAVANI ALMADAN GELME SAKIN:queen::queen::queen: ŞELLALEDE SANA ÇOOK YARDIMIM OLACKKKKKGIIMMM:cat::cat::cat:TAKILLL BANA DEDİĞİMİ YAPPP DİNLE ADAŞINI .SAKIN KULAK ARDI ETME HA..:queen::queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ADAŞIM KALIN YÜNLÜ ÇORAP ĞİY ÜŞÜTME SEN BİDE YÜNLÜ İÇLİK GİY ORALAR ÇOKK SOGUK ASKERLİĞİMİ ORDA YAPTIM HA.. :pr::pr:AKLIMDAYKEN BALAKLAVANI ALMADAN GELME SAKIN:queen::queen::queen: ŞELLALEDE SANA ÇOOK YARDIMIM OLACKKKKKGIIMMM:cat::cat::cat:TAKILLL BANA DEDİĞİMİ YAPPP DİNLE ADAŞINI .SAKIN KULAK ARDI ETME HA..:queen::queen:

adaşım ne diyorsa o olsun, ne dersen yapacam ama BALAKLAVANI anlamadım ney o:silent: baklava olmasın o :queen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
adaşım ne diyorsa o olsun, ne dersen yapacam ama BALAKLAVANI anlamadım ney o:silent: baklava olmasın o :queen:

ya adaşım şimdi bu balaklavanın neoldugun anlamadıysan yandınnn:pr::pr:şimdi senin hayranların agzına bal sürdün sana söyleyim:queen::queen:şimdi herkez seni sıkıştıracakk:queen:neyse söyleyi hani kaskını takmadan önce bere diye giydigin şeyin ismi motorcular ona balaklava der:queen::queen::rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ya adaşım şimdi bu balaklavanın neoldugun anlamadıysan yandınnn:pr::pr:şimdi senin hayranların agzına bal sürdün sana söyleyim:queen::queen:şimdi herkez seni sıkıştıracakk:queen:neyse söyleyi hani kaskını takmadan önce bere diye giydigin şeyin ismi motorcular ona balaklava der:queen::queen::rendeer:

desene sosyeteye rezil olduk :mrgreen: :mrgreen: ben motoruma kışın binmediğim için kış kostümlerinden bi haberim :bounce: ama sen hocam olarak bana öğretmediğin için bence sen rezil oldun :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst