- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
- Konu Yazar
- #101
adaşım ne diyorsa o olsun, ne dersen yapacam ama BALAKLAVANI anlamadım ney o:silent: baklava olmasın o :queen:
arkadaşlar baklavadan bizede ayırın ha :queen:
adaşım ne diyorsa o olsun, ne dersen yapacam ama BALAKLAVANI anlamadım ney o:silent: baklava olmasın o :queen:
O emekli hocam dediğin senden genç ama haberin olsun![]()
teknikhocam listedesiniz...............bendende gençmi
Herkes senden genç abierken bunamışsın sen
![]()
gençlere bakınca hala göbeksiz olmamın sevincini yaşıyorum :cherry:Herkes senden genç abierken bunamışsın sen
![]()
hocam listedesiniz :cat: selamlar :rendeer:Arkadaşlar iyiakşamlar.
Davetiniz için teşekkür ederim. Biraz önce garajdan geliyorum. A'dan Z'ye motorun tüm kontrollerini yaptım. Geziye katılabilecek hale geldi motor. İnşallah sorun olmaz ise sizlerle gelmekten mutluluk duyarım.
Arkadaşlar emekliliğim ruhen. Yoksa ruhsatta 33 gözüküyorum. Ancak km'rem yüksetir (450.000km'de hissediyorum):salut:
yaw millet şu isoya bişey deyin yaw motoru ile birlikde aklıda gitti galiba hec iyi görmüyorum gel hafta sonu geziye gidelim diyorum artcım ol diyorum adam begenmiyor benim motoru yaw...
laf aramızda takmış kafaya ya bir moblet yada bir sucooter alacam diye maynakmıdır nedir yaw vitesli olsun diyorum bilmiyorum diyor yaw biri şuna akıl fikişr versin yaw yoksa kendiyle beraber benide deli edecek maynak![]()
ya adaşım şimdi bu balaklavanın neoldugun anlamadıysan yandınnnr:
r:şimdi senin hayranların agzına bal sürdün sana söyleyim:queen::queen:şimdi herkez seni sıkıştıracakk:queen:neyse söyleyi hani kaskını takmadan önce bere diye giydigin şeyin ismi motorcular ona balaklava der:queen::queen::rendeer:
iso :silent: geziye :silent: gelecek :silent: yarın :silent:
işimis var bisimgelmez gelemez:mrgreen:
( Aslında yüksel de yok hani gidilecek bir gezi )![]()
ewt war muzaffer abı benım yerıme annem gelıyo:queen::queen:
yükselim seninle daha çooook gezeriz be :cat: kafanı yorma derslerine bak sen :queen:
yok cengizim o vitessiz motora binmez, sana geçici bir şaka yapmış
gezi olayında bende pm den görüştüm.gelecek:cat:
:
tabi gelecek sıkıyosa gelmesin hem yengeden izin bile aldım ben![]()
zioyn1 de geliyormu :silent: