[MT ADANA]25 MAYIS simit şellalesi-eyner+balık gezisi

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
gürselim herhalde emekli hocamda geliyor anladığım kadarıyla, istersen listeye ilave et :cherry:
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Arkadaşlar iyiakşamlar.
Davetiniz için teşekkür ederim. Biraz önce garajdan geliyorum. A'dan Z'ye motorun tüm kontrollerini yaptım. Geziye katılabilecek hale geldi motor. İnşallah sorun olmaz ise sizlerle gelmekten mutluluk duyarım.

Arkadaşlar emekliliğim ruhen. Yoksa ruhsatta 33 gözüküyorum. Ancak km'rem yüksetir (450.000km'de hissediyorum):salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
141
arkadaşlar isterseniz kozan üzeri gidin ben size sabah erken çıkabilirseniz ciğer faslı yapalım..ordanda sizin bilmediğiniz bir yoldan eğnere gidelim beraber..hem latif içinde yol kolaylaşır ..gelirse tabi..kararınızı verirseniz beni cepten arayın hepinize ve hepimize iyi geziler cep no:533 7382344
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw millet şu isoya bişey deyin yaw motoru ile birlikde aklıda gitti galiba hec iyi görmüyorum gel hafta sonu geziye gidelim diyorum artcım ol diyorum adam begenmiyor benim motoru yaw...
laf aramızda takmış kafaya ya bir moblet yada bir sucooter alacam diye maynakmıdır nedir yaw vitesli olsun diyorum bilmiyorum diyor yaw biri şuna akıl fikişr versin yaw yoksa kendiyle beraber benide deli edecek maynak:p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Herkes senden genç abi :p erken bunamışsın sen :p
gençlere bakınca hala göbeksiz olmamın sevincini yaşıyorum :cherry:
Arkadaşlar iyiakşamlar.
Davetiniz için teşekkür ederim. Biraz önce garajdan geliyorum. A'dan Z'ye motorun tüm kontrollerini yaptım. Geziye katılabilecek hale geldi motor. İnşallah sorun olmaz ise sizlerle gelmekten mutluluk duyarım.

Arkadaşlar emekliliğim ruhen. Yoksa ruhsatta 33 gözüküyorum. Ancak km'rem yüksetir (450.000km'de hissediyorum):salut:
hocam listedesiniz :cat: selamlar :rendeer:
yaw millet şu isoya bişey deyin yaw motoru ile birlikde aklıda gitti galiba hec iyi görmüyorum gel hafta sonu geziye gidelim diyorum artcım ol diyorum adam begenmiyor benim motoru yaw...
laf aramızda takmış kafaya ya bir moblet yada bir sucooter alacam diye maynakmıdır nedir yaw vitesli olsun diyorum bilmiyorum diyor yaw biri şuna akıl fikişr versin yaw yoksa kendiyle beraber benide deli edecek maynak:p

yok cengizim o vitessiz motora binmez, sana geçici bir şaka yapmış :)
gezi olayında bende pm den görüştüm.gelecek:cat:

ya adaşım şimdi bu balaklavanın neoldugun anlamadıysan yandınnn:pr::pr:şimdi senin hayranların agzına bal sürdün sana söyleyim:queen::queen:şimdi herkez seni sıkıştıracakk:queen:neyse söyleyi hani kaskını takmadan önce bere diye giydigin şeyin ismi motorcular ona balaklava der:queen::queen::rendeer:

abi baklavadan bende isterim :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
bu tur baya şen şakrak geçecek desenize :cat:,hocamda geliyor yanlış okumadıysam iso da geliyor :cat: kadro tamam gibi :cat: eksik varmı acaba :silent:

yaw bu baklava nerden çıktı şimdi :silent: tamam tamam gürselim söz baklava benden :pr: cahilliğin cezasını çek bakim muzo :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
iso :silent: geziye :silent: gelecek :silent: yarın :silent:

işimis var bisim:p gelmez gelemez:mrgreen:

( Aslında yüksel de yok hani gidilecek bir gezi ) :p
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
iso :silent: geziye :silent: gelecek :silent: yarın :silent:

işimis var bisim:p gelmez gelemez:mrgreen:

( Aslında yüksel de yok hani gidilecek bir gezi ) :p

:queen::queen:eek:zamn sen hıc kacırmadan gıt abı:queen::queen:(bnde sız gelıyorsnuz dıye gelemedım ama gelmıyotmusnuz:cat:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
yükselim seninle daha çooook gezeriz be :cat: kafanı yorma derslerine bak sen :queen:

babam yarın götrumeyı cok cok cok ıstese bıle ben gıtmem cunku snavlarım baslıyo sınıfı gecım motorumla gelırım artık:queen::queen::cat:muzaffer abı artık yarın babamı gecebılırceksın hayaıle gelmıyo:queen::queen:ıyıde tozunu attır:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst