[MT ADANA]25 MAYIS simit şellalesi-eyner+balık gezisi

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
tequ sende gelde arasıra tek tekerini seyredek yaw :p :p
Eh madem çok ısrar ettin geleyim :p Ama alırım senin motoru bi tekerlik:p
Arkadaşlar iyiakşamlar.
Davetiniz için teşekkür ederim. Biraz önce garajdan geliyorum. A'dan Z'ye motorun tüm kontrollerini yaptım. Geziye katılabilecek hale geldi motor. İnşallah sorun olmaz ise sizlerle gelmekten mutluluk duyarım.

Arkadaşlar emekliliğim ruhen. Yoksa ruhsatta 33 gözüküyorum. Ancak km'rem yüksetir (450.000km'de hissediyorum):salut:
Yarın görüşmek üzere hojam :p
gençlere bakınca hala göbeksiz olmamın sevincini yaşıyorum :cherry:
Sen benim o göbeeeme kurban ol :p
okumaktan yoruldum topic in sonunu bulmam bir saat sürdü
Yarısından çoğu boş laf abi :p

Listeye 3-4 kişi daha ekleyin yarın kazımda olacağız.Beklemeden gitmeyin :p
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Eh madem çok ısrar ettin geleyim :p Ama alırım senin motoru bi tekerlik:p

Yarın görüşmek üzere hojam :p

Sen benim o göbeeeme kurban ol :p

Yarısından çoğu boş laf abi :p

Listeye 3-4 kişi daha ekleyin yarın kazımda olacağız.Beklemeden gitmeyin :p

yağmur yağmazsa iyi valla :cyclopsan 3-4 kişi dedinde motorlu motorsuzmu :silent: seni almadan gitmeyiz :p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
vala ben gelemiyorumda olabilir gelede bilirim iso ve lütfü sabah yakalayabilirlerse gelemiyecem yok saat 9:00 u geçirirlerse kesin kazım büfenin önündeyim biraz karışık bir durumdayım yaw :silent:


mesazj yazıyom olm :p kanıma girdiniz valaa:p asıl sen napıyon
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Şimdi Cengizcim.Sen seni sürekli satan adamlar için bizi mi satıyorsun ?
Ayıptır :p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
bu tur baya şen şakrak geçecek desenize :cat:,hocamda geliyor yanlış okumadıysam iso da geliyor :cat: kadro tamam gibi :cat: eksik varmı acaba :silent:

yaw bu baklava nerden çıktı şimdi :silent: tamam tamam gürselim söz baklava benden :pr: cahilliğin cezasını çek bakim muzo :pr:
abi yarın baklavamı isterim :cherry::cherry::cherry:
ewt war muzaffer abı benım yerıme annem gelıyo:queen::queen:
e artık yengem gelsin yükselim, sen biraz mola ver.yengemle tanışma fırsatımız olsun :)
iso :silent: geziye :silent: gelecek :silent: yarın :silent:

işimis var bisim:p gelmez gelemez:mrgreen:
yarın iso geliyor
Sen benim o göbeeeme kurban ol

Listeye 3-4 kişi daha ekleyin yarın kazımda olacağız.Beklemeden gitmeyin :p
senin gobeeni yerim ben :queen: listedesiniz
:p
Şimdi Cengizcim.Sen seni sürekli satan adamlar için bizi mi satıyorsun ?
Ayıptır :p
kim onlar açıklada bizde bilelim.:p
cengizim kadar delikkanlisi varmi su adanada:pr: :p
yürü be çenkisim kim tutar:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
vay balık macerası ha adanada az balık yemedim seyhan barajından orda olmak vardı şimdi ama malesef bursadayım artık size rasgele
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Zaten malinin kimlerle gelecegini bi komprador usagi gursel abi :p birde gulhane parkindaki ceviz agaci tahmin edemez :queen: :queen: :queen:


Saygilar ve Sebgiler gursel abicim :rendeer:
pekiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:pr: bendende sebgiler canım lütfücüüüm :cherry:.ilk sayfadaki listeye bakmışsın anlaşılan :queen:
vay balık macerası ha adanada az balık yemedim seyhan barajından orda olmak vardı şimdi ama malesef bursadayım artık size rasgele

sumenskom adanada ne işle uğraşıyordun, bulgaristan nere adana nere :silent:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
vala biiiirrrr kimseyi satmam ikiiii toplantı yerine de geldik mazeretimi anlattım üüüüçç yaw ben 150 kn ile size nasıl yetişiym ama beni satan da olmadı hiç arkadaşlarım içinde satan bir kere satar ikinciye fırsat vermem hadi canım yoluna der kaparım olayı biti gitiii zaten içinizden birinin ahı mı tutu nedir yunus piiisikletinden atlarkene ayak başparmayımı yaraladım ufak bişey ama sinir bozucu şimdi söyleyin bakem kim beddua etti bana gerçi bedduaya gerekte yok yanımda lütfü vardı ya neyyyse :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst