- Katılım
- 20 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,010
bana takılmadan duramıyon galiba![]()
Yok arkadaş viraj felan bizi bozmasın demiş heralde virajlarla arası iyi değil seninkide malüm gördük virajlarla olan muhabbetini
Sevdiğimden abi yhaa zaman geçmiyo yoksa burda:rendeer:
Sevgiler ve Saygılar Abicim :rendeer:
yol güzel asvalt bol virajlı :cat:
bu arada lütfücüüme neden teşekkür ediyorsunki:cherry::queen:
abiiii canın sıkılıyo heralde :cherry:
Tek teker çalışma videoların var bende :queen: çok komik ama yhaa :queen:
Son düzenleme: