[Adana - MT]

Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
2 arkadaşımla birlikte Kapadokya taraflarına "gece konaklamalı" haftasonu gezisi yapmak istiyoruz. Uzun zamandır aklımızdaydı, ama fırsat olmadı işte, havadan-sudan sebepler. Şimdi ise havalar birden ısındığından şöyle bir yayla havası almak istiyoruz.

Ana plan, C.tesi sabah çıkıp Kozan-Feke istikametinden Kayseri'ye geçip oradan Ürgüp'e yönelmek. Ancak yol ne kadar uzun sürer, bilmiyorum. Bu yüzden alternatif plan ise herkesin kullandığı yoldan, Pozantı-Ulukışla-Niğde tarafından gitmek. Kısa yolculuktan sonra Kapadokya'da gezecek vaktimiz kalacak.

Dönüş ise malum, Pazar günü iyice bir dinlendikten ve hatta etrafı şöyle bir dolaştıktan sonra mümkün olan en geç saatte yola çıkıp en kısa yoldan eve dönmek.

Bu konuda 1. belki bize katılmak isteyenler çıkabilir, 2. böyle bir tur atan olduysa faydalı bilgiler paylaşabilir, diyerekten tartışmayı açıyorum.

Ne dersiniz?

Sıcak bakıyorum, haftaya olabilir mesela :cat:
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
arkadaşlar bu haftaki gezi linkimiz
http://www.motosiklet.net/forum/duy...mayis-simit-sellalesi-eyner-balik-gezisi.html
katılım listesini güncelleyelim:)



Sık sık gidildiğini okudukça artık söylemeden edemeyeceğim, Eğner'de Muhtarın Yeri mi, öyle bir yer var, çoğunluk biliyordur herhalde. İlk defa motorlarla gittiğimizde çok hoşuma gittiğinden daha sonra hanımı alıp arabayla gittik, rezil olduk, aç kaldık, açıkta kaldık. Acaba motorla gidince farklı mı görünüyor herşey? Neyse işte, eğer o tarafa gidiyorsanız benden selam söyleyin Muhtar'a.....!!! Ama şelaleyi görmek isterim doğrusu...

Sıcak bakıyorum, haftaya olabilir mesela :cat:



Abi, geliyorsan mangalı getirmene gerek yok, testi kebabına gidiyoruz, testi lazım olacak orada.

aramızda testisi olan var mı? :p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
testis .. .........? derken yardımcı olmak istedim
Testi Kebabı: Günlük bağ bahçelerde ve soğuk çeşme başlarında yapılan bir yemektir. Ağız kısmı dar bir testi yapılır. Bu testinin içinde koyun etinin yağlı kaburga kısmı kuşbaşı şeklinde doğranarak, tuzlanıp konur. Yiyenlerin arzusuna göre içine ayrıca küçük temizlenmiş soğan, patates, patlıcan, yeşil biber, havuç ve domates doğranarak malzemesi tamamlanır


afiyet olsun
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
2 arkadaşımla birlikte Kapadokya taraflarına "gece konaklamalı" haftasonu gezisi yapmak istiyoruz. Uzun zamandır aklımızdaydı, ama fırsat olmadı işte, havadan-sudan sebepler. Şimdi ise havalar birden ısındığından şöyle bir yayla havası almak istiyoruz.

Ana plan, C.tesi sabah çıkıp Kozan-Feke istikametinden Kayseri'ye geçip oradan Ürgüp'e yönelmek. Ancak yol ne kadar uzun sürer, bilmiyorum. Bu yüzden alternatif plan ise herkesin kullandığı yoldan, Pozantı-Ulukışla-Niğde tarafından gitmek. Kısa yolculuktan sonra Kapadokya'da gezecek vaktimiz kalacak.

Dönüş ise malum, Pazar günü iyice bir dinlendikten ve hatta etrafı şöyle bir dolaştıktan sonra mümkün olan en geç saatte yola çıkıp en kısa yoldan eve dönmek.

Bu konuda 1. belki bize katılmak isteyenler çıkabilir, 2. böyle bir tur atan olduysa faydalı bilgiler paylaşabilir, diyerekten tartışmayı açıyorum.

Ne dersiniz?

sana hayırlı yolculuklar :cat: çocuklar olmasaydı bizde gelirdik :pr: :pr:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Kalbinin temizliğine eminim


Bende eminim :p



2 arkadaşımla birlikte Kapadokya taraflarına "gece konaklamalı" haftasonu gezisi yapmak istiyoruz. Uzun zamandır aklımızdaydı, ama fırsat olmadı işte, havadan-sudan sebepler. Şimdi ise havalar birden ısındığından şöyle bir yayla havası almak istiyoruz.

Ana plan, C.tesi sabah çıkıp Kozan-Feke istikametinden Kayseri'ye geçip oradan Ürgüp'e yönelmek. Ancak yol ne kadar uzun sürer, bilmiyorum. Bu yüzden alternatif plan ise herkesin kullandığı yoldan, Pozantı-Ulukışla-Niğde tarafından gitmek. Kısa yolculuktan sonra Kapadokya'da gezecek vaktimiz kalacak.

Dönüş ise malum, Pazar günü iyice bir dinlendikten ve hatta etrafı şöyle bir dolaştıktan sonra mümkün olan en geç saatte yola çıkıp en kısa yoldan eve dönmek.

Bu konuda 1. belki bize katılmak isteyenler çıkabilir, 2. böyle bir tur atan olduysa faydalı bilgiler paylaşabilir, diyerekten tartışmayı açıyorum.

Ne dersiniz?


yaw hep görmek istedigim yerler ama benim için daha erken daha coook fırın ekmek yemem lasım oralara kadar gitmek için gidenlere iyi eylenceler:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
Kalbinin temizliğine eminim

Kalbim pırıl pırıl, ama kafam az bulanıktı dün akşam... :cat:

sana hayırlı yolculuklar :cat: çocuklar olmasaydı bizde gelirdik :pr: :pr:

Abi, orijinal planı yapan 3 erkek arkadaşız, yanımıza artçı almayı planlamıyoruz, daha doğrusu hanımlar bu işe sıcak bakmıyor zaten. O sebeple bekar tüm beylere kapımız açık. Tüm çabalarımız sizlere bir haftasonu kaçamağı yaratmak için... :bounce:

evet bir çift var nolacak.:queen:

:queen:

evet bende eminim.:queen:


abi, ben de işte onu diyorum, varsa kullanmak lazım... :cherry: biz gezmeye değil, kaçmaya gidiyoruz... :cherry: dermişim... :queen:

şaka bir yana, MARMOK filan hayal etmeden önce dedimki kendime, "oğlum, bir kampa bile gitmedin, çadır kurmadan bile anlamazsın, bari önce çık şu ovadan, uzun (tamam, yarı-uzun) yol nasıl oluyormuş, yanına ne alman gerekiyormuş öğren, antreman yap, gör bir hele." Bunu da kimilerinin dediği gibi sadece yanında testisi olanlar yapabilir... Bizimkiler ancak bu kadarına izin veriyor, Datça'ya gidebilecek olanlara saygıyla eğiliyorum...

Bende eminim :p


yaw hep görmek istedigim yerler ama benim için daha erken daha coook fırın ekmek yemem lasım oralara kadar gitmek için gidenlere iyi eylenceler:cat:

kardeş, ekmek-mekmek yok, testisini alan herkes gelebilir, kebap yapacağız, (yer miyiz - yemez miyiz, o başka) :p

testis .. .........? derken yardımcı olmak istedim
Testi Kebabı: Günlük bağ bahçelerde ve soğuk çeşme başlarında yapılan bir yemektir. Ağız kısmı dar bir testi yapılır. Bu testinin içinde koyun etinin yağlı kaburga kısmı kuşbaşı şeklinde doğranarak, tuzlanıp konur. Yiyenlerin arzusuna göre içine ayrıca küçük temizlenmiş soğan, patates, patlıcan, yeşil biber, havuç ve domates doğranarak malzemesi tamamlanır


afiyet olsun

kardeşim, bu tarif ve resim üzerine testi kebabı tatmaya gitmek farz oldu, şu planı cidden işlemeye almak lazım, testi filan lazım değil, gittiğimiz yerde buluruz... hem ne demiş atalar, su testisi su yolunda kırılır, yanımıza alırsak yolda düşer parçalanır, hele topcase içine sığmazsa üzerine hiç bağlanmaz...:mrgreen:

abi adanadaki sıcağa kanıp yazlık halde gittik.Çamardı yoluna girdiğimiz anda kan akışımız yavaşladı:p Frene basamıyordum.Ayak freni ile duruyordum.Resmen parmaklarım morarmıştı.Konaklamalı gittik tabiki.Ama planlı değildi.Planları pek sevmeyizde :p Ürgüpe yakın bir yerde kamyoncu moteli bulduk.Açlıktanda ölüyorduk zaten birer çorba mis gibi geldi.Daha sonra sadece çift kişilik bir yatağı olan bir odada geceliği 15 ytlden kaldık:p
öğlene doğru ürgüpü gezip tekrar adanaya döndük.Tavsiye edebileceğim bir şey yok ama hala çamardı yolu soğuktur.Hazırlıklı gidin.Gidin dediğime bakma bende gelebilirim belli olmaz :p

hava sıcaklıkları artmaya başladı, zaten azıcık da yayla havası almaya gidiyoruz, sanırım soğuk o kadar rahatsız etmez. sizin çıktığınız saat de biraz ayaz zamanı. tarih neydi, hatırlıyor musun?

kamyoncu moteli değil de uzun bir yoldan sonra güzelce dinlenebileceğimiz, hatta akşam da eğlenebileceğimiz bir kaya otel filan uygun gelir düşüncesindeyim.

yok mu hani arkadaşlar, abiler-kardeşler, orada bar-otel-motel işleten arkadaşı olan?
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
Arkadaşlar, en büyük asker bizim Birkan tezkeresini almış sanırım. Hayırlı uğurlu olsun. Kendisine hoşgeldin diyorum buradan. En kısa zamanda tekerlenerek aramıza katılması dileklerimle.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
aha geldi mi toplantı organizatörü hadi adanamt ye hayırlı olsun hoşgeldin gözün aydın dostum:rendeer:


murat abi ekmek yemek derkene daha büyümem lazım o yolarda heba olurum yoksa ohoooo fizana gine giderim nolcek baglayan mı var bu güne bugün bekar ve özgür biriyim:p

yaw benimkide züürt tesellisi galiba etrafımda kafa dengi bekar kalmadı bazı yengelerim benden kıl oluyo bizim herifi yoldan cıkartma yuvamızı dagıtma diyenler bilem var :mrgreen:

alahım ben yanlızmıyım simileyleysi
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Arkadaşlar, en büyük asker bizim Birkan tezkeresini almış sanırım. Hayırlı uğurlu olsun. Kendisine hoşgeldin diyorum buradan. En kısa zamanda tekerlenerek aramıza katılması dileklerimle.

tanımyorum ama, hoşgeldin:rendeer: en kısa zamanda motorize olmanı ve tanışma dileğimle :bounce: :cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
a bu güne bugün bekar ve özgür biriyim:p

Allah seni davul etsin olumm,daha kaç kızın canını yakacan bilmiyorumm,yanına kalmaz kanka,hesabı sorulur yapma böyle şeyler:pr::)

birkan baykam beyfendiye en derin saygılar ve sevgiler,hoşgelmiş ama umarım boşgelmemiştir

birkan oyarım eğer bişey getirmediysenn:)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
tanımyorum ama, hoşgeldin:rendeer: en kısa zamanda motorize olmanı ve tanışma dileğimle :bounce: :cat:

bi kendileri bizim yaz akşamları toplantı organizatörümüzdür o giti gideli akşamları biryerde oturup muhabbet etmişligimiz yok doru dürüs hadi sayın baykam bişeyler organise et de geldigini bilelim yaw:p

Allah seni davul etsin olumm,daha kaç kızın canını yakacan bilmiyorumm,yanına kalmaz kanka,hesabı sorulur yapma böyle şeyler:pr::)

birkan baykam beyfendiye en derin saygılar ve sevgiler,hoşgelmiş ama umarım boşgelmemiştir

birkan oyarım eğer bişey getirmediysenn:)


diyene bak yaw sen sus kabahatinle otur bakıym bir köşede kakooo :p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Arkadaşlar, en büyük asker bizim Birkan tezkeresini almış sanırım. Hayırlı uğurlu olsun. Kendisine hoşgeldin diyorum buradan. En kısa zamanda tekerlenerek aramıza katılması dileklerimle.

Bende tanımıyorum ama tanışırız allahın izniyle... Hoş gelmiş sefa gelmiş :rendeer:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
bu güne bugün bekar ve özgür biriyim :p
::eek:hmy::
nası yaa anlamadım
seni parçalarım haa bu konuyu en kıza zamanda konusalım kanka pazartesiden sonra herhangi bi gün de ::evil:: ::yanliss:::angry2::::rantinp:::ranntign ::karma:: ::pokey:: ::eviiil:: ::cekic:: ::158:: ::158:: ::whip::

Başa döndük yine :p

niye öle diyon bee ne güsel işte eskisi gibi ikide bir toplaşırız :cherry:

Hoşheldin birkaaannnnn :rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst