- Katılım
- 22 Eki 2006
- Mesajlar
- 697
arkadaşlar az sonra bu haftaki gezi topiği geliyor.şimdiden yemeyi azaltın balıklara yer olsun:mrgreen:
abi bana özelden de msj atmışsın ama göremedik haleen topiği??
arkadaşlar az sonra bu haftaki gezi topiği geliyor.şimdiden yemeyi azaltın balıklara yer olsun:mrgreen:
niye :silent: size karşı bir kusurmu işledik :silent:r:
o fotoyu mail atarmısın bana![]()
Kanal resimlerini tamamlayalım,açıcam topic![]()
olm iso 666 rr tek teker resimlerini ne yaptın looo
kim bu hafta nereye gidiyor gene yaw heç yerinizde durmuyonuz haaa bakıyorum da yaş yetmiş ama iş bitmemişgürsel abi balıkları kim tutacak
atamam çünkü iso dün akşam beni tehdit etti tırstım biz kanal resimlerini koyalım (yusuuuff yusuuuff simileyleysi)
yaw hani gürsel abi duyurularda konu monu yok körmü oldum nedir göremiyorum alahım![]()
nasıl bi konuysa neyi inceleniosa :mrgreen:
bazan hiç acmayada biliyolar
valla bilemem ama o gün benim açtığımda hemen göründü topicaz :queen: :queen:
valla bilemem ama o gün benim açtığımda hemen göründü topicaz :queen: :queen:
neyi :silent: topiğimi telefonumu :silent:r:
r:
her halde enter tuşuna basmadı daha bir dahamı uyandırsak acaba gürseli
2 arkadaşımla birlikte Kapadokya taraflarına "gece konaklamalı" haftasonu gezisi yapmak istiyoruz. Uzun zamandır aklımızdaydı, ama fırsat olmadı işte, havadan-sudan sebepler. Şimdi ise havalar birden ısındığından şöyle bir yayla havası almak istiyoruz.
Ana plan, C.tesi sabah çıkıp Kozan-Feke istikametinden Kayseri'ye geçip oradan Ürgüp'e yönelmek. Ancak yol ne kadar uzun sürer, bilmiyorum. Bu yüzden alternatif plan ise herkesin kullandığı yoldan, Pozantı-Ulukışla-Niğde tarafından gitmek. Kısa yolculuktan sonra Kapadokya'da gezecek vaktimiz kalacak.
Dönüş ise malum, Pazar günü iyice bir dinlendikten ve hatta etrafı şöyle bir dolaştıktan sonra mümkün olan en geç saatte yola çıkıp en kısa yoldan eve dönmek.
Bu konuda 1. belki bize katılmak isteyenler çıkabilir, 2. böyle bir tur atan olduysa faydalı bilgiler paylaşabilir, diyerekten tartışmayı açıyorum.
Ne dersiniz?
abi belki başka işlerimde çıkabilir diye bişey yazmıyorum o konuda, ama akşam kesinlikle oradayız:cat:hasanın düğünü diyorum,kortej diyorum,konvoy diyorum ala ala ya
hayırlısı olsun murat, iyi yolcukuklar olsun2 arkadaşımla birlikte Kapadokya taraflarına "gece konaklamalı" haftasonu gezisi yapmak istiyoruz. Uzun zamandır aklımızdaydı, ama fırsat olmadı işte, havadan-sudan sebepler. Şimdi ise havalar birden ısındığından şöyle bir yayla havası almak istiyoruz.
Ana plan, C.tesi sabah çıkıp Kozan-Feke istikametinden Kayseri'ye geçip oradan Ürgüp'e yönelmek. Ancak yol ne kadar uzun sürer, bilmiyorum. Bu yüzden alternatif plan ise herkesin kullandığı yoldan, Pozantı-Ulukışla-Niğde tarafından gitmek. Kısa yolculuktan sonra Kapadokya'da gezecek vaktimiz kalacak.
Dönüş ise malum, Pazar günü iyice bir dinlendikten ve hatta etrafı şöyle bir dolaştıktan sonra mümkün olan en geç saatte yola çıkıp en kısa yoldan eve dönmek.
Bu konuda 1. belki bize katılmak isteyenler çıkabilir, 2. böyle bir tur atan olduysa faydalı bilgiler paylaşabilir, diyerekten tartışmayı açıyorum.
Ne dersiniz?
@HaYaLeT01 tam benim istediğim bir yolculuk uzun zaman oldu uzun yola çıkmayalı ama tarih bana uymuyor daha ileriki tarihlerde olmuş olsa katılırdım selamlar iyi yolculukar
biz gece çıktık yola.9 gibi çıktık sabah 3-4 gibi ürgüpte olabildik.Çamardı yolunu tavsiye ederim.Virajlı sakin bir yol.Kamyonlar arabalar fazla rahatsız etmez.
Arkadaşlar, tarih belli değil, zaten sorun da orada, bir türlü sabitleyemedik, ama bilgi ve fikir topluyoruz. Bu hafta zaten düğünümüz var, ben bir yere gitmem, ama belki haftaya olabilir. MARMOK'a gidecekler için ısınma turu olabilir. Gitmeyecekler (gidemeyecekler/benim gibi) içinse "kendini avutma turu" diyelim isterseniz.
Eğer katılım olabilecekse konaklama için fikir toplayacağım ve belki pazarlık imkanımız olabilir.
siz konaklamalı gitmediniz öyleyse, ama gece yolculuğu olmuş sizinki.
biraz daha bilgi verebilir misin? saat 3-4 gibi vardığınızda ne yaptınız, konaklama oldu mu, yoksa günübirlik bir gezi miydi, kaldıysanız önerebileceğin yer var mı, vb, bv...?