Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım. Benim cbf 250 sehir içi ve dışı yani karışık 100 km de 5 litre yakıyor ortalama 100 -120 kilometre ile gidiyorum sizce nasıl çokmu yakıyor? Kaç bin devirde gidersem 100 km de 4 litre yakar?bujiyi kaç km de değiştirmek gerekiyo? Ve bende motosikletimin resimlerini paylaşmak isterim nasıl topic e koyabilirim teşekkürler:)

Ben iki ay önce değiştirdim debriyaj balatasını gayet iyi .Sirkeciden 40 ytl para verip aldım orjinali 200 ytl civarı.......
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
ben birkeresinde uzunyol ağırlıklı 1 depoyla 400 km yani 100 kmde 4lt yaktı birdefa şehir içide 360 km yaptı yani kullan maya göre değişiyor ölçümlerim tan net değil 100 de 3.5 lt ye kadar düşüren var uzun yolda bence çok iyi
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Abicim benim başlangıç motorum jw laser 250cc idi.B:)enim zamanımda bunlar rajondaydı sene 1992 de
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
kardeş arama bölümüne ''mesajınıza nasıl resim eklersiniz (resimli anlatım)'' diye yaz yada burdan kopyala yapıştır 2. sayfada mesajınıza nasıl resim eklersiniz bölümünden bilgi alabilirsin 2. sayfada 13. sırada. hadi bakalım fotoları bekliyoruz
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım. Benim cbf 250 sehir içi ve dışı yani karışık 100 km de 5 litre yakıyor ortalama 100 -120 kilometre ile gidiyorum sizce nasıl çokmu yakıyor? Kaç bin devirde gidersem 100 km de 4 litre yakar?bujiyi kaç km de değiştirmek gerekiyo? Ve bende motosikletimin resimlerini paylaşmak isterim nasıl topic e koyabilirim teşekkürler
ilk önce motorun hayırlı olsun Allah kazasız belasız iyi günlerde kullanmanı nasip etsin,yakıt konusuna gelince,verdiğin bilgiler normal, benim CBF'de aynı yakıyor,yakıt sarfiyatını doğru ölçmeyip yanlış bilgi verenler olabiliyor ben daha yeni ölçtüm kaç km'de kaç lt. yaktığını ve bana görede en doğru ölçüm ile, ilk önce depoyu son damlasına kadar fulledim km.'yi sıfırladım çıktım yola 200 km. şehirlerarası 98 km. şehiriçi gitti toplam 298 km. sonra yedeğe geçti çektim shelle tekrar son damlasına kadar fulledim 14.394 lt. benzin aldı (benzinin litresi=3.360 ytl. 15.05.2008'de) sonuç olarak

1km.'de=162 ykr.
1lt. ile =21 km. yol gitti
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
@ korkut 250 ; hayırlı olsun. Kazasız belasız binersiniz inş.

,yakıt konusuna gelince,verdiğin bilgiler normal, benim CBF'de aynı yakıyor,yakıt sarfiyatını doğru ölçmeyip yanlış bilgi verenler olabiliyor ben daha yeni ölçtüm kaç km'de kaç lt. yaktığını ve bana görede en doğru ölçüm ile, ilk önce depoyu son damlasına kadar fulledim km.'yi sıfırladım çıktım yola 200 km. şehirlerarası 98 km. şehiriçi gitti toplam 298 km. sonra yedeğe geçti çektim shelle tekrar son damlasına kadar fulledim 14.394 lt. benzin aldı (benzinin litresi=3.360 ytl. 15.05.2008'de) sonuç olarak

1km.'de=162 ykr.
1lt. ile =21 km. yol gitti


Hocam senin motorda bir sorun olabilir haberin olsun.
1 depo yakıt ile 350 km'den fazla yol yapıyorum. En son tam 355 km'de yedeğe geçtim.

Geçen hafta uzun yola çıkmıştık!
Depoyu tamamen doldurdum. 231 km yol yaptım! İzmit'te tekrar fulledim. 29 YTL aldı...
29.000 / 231 = 125 Ykr

Bu arada şehirlerarası bir PO istasyonunda gördüm. Kurşunsuz 3.50 olmuş. Geçmiş olsun :farao:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@ korkut 250 ; hayırlı olsun. Kazasız belasız binersiniz inş.




Hocam senin motorda bir sorun olabilir haberin olsun.
1 depo yakıt ile 350 km'den fazla yol yapıyorum. En son tam 355 km'de yedeğe geçtim.

Geçen hafta uzun yola çıkmıştık!
Depoyu tamamen doldurdum. 231 km yol yaptım! İzmit'te tekrar fulledim. 29 YTL aldı...
29.000 / 231 = 125 Ykr

Bu arada şehirlerarası bir PO istasyonunda gördüm. Kurşunsuz 3.50 olmuş. Geçmiş olsun :farao:
Ne gibi sorun olabilir acaba:silent:daha yeni aldım motoru aldığım arkadaş çok titiz biriydi ve hava ve yağ filtresini,yağını bujisini yeni değiştirdiğini söledi halen görüşüyoruz msn'de hatta onuda bizim MT'ye üye yaptım neden çok yakıyor o zaman neden:pr::pr:daha önce ybr vardı bende
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Walla sebebini tam olarak bilemiyorum ama yakış değerleri çok fazla... :cyclopsan

Acaba rakamları yanlış almış olabilir misin? :silent:
Çünkü en kötü ihtimal 140 Ykr yakması lazım.
Bence müsait bir zamanda tekrar dene...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Walla sebebini tam olarak bilemiyorum ama yakış değerleri çok fazla... :cyclopsan

Acaba rakamları yanlış almış olabilir misin? :silent:
Çünkü en kötü ihtimal 140 Ykr yakması lazım.
Bence müsait bir zamanda tekrar dene...

Volki 4 litre normal yakıtı motorun. Yüksek devirli kullanımda 5 litreye çıkabiliyor. Benzin 3,4 ytlden fazla sanırım şu anda. Sadece yüksek devirde değil vitesleri dengesiz kullanırsanız da çok yakabilir.
 
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
158
hayal kırıklığı

Arkadaşlar merhaba,ben motorculuğa yeni başlıyorum.Honda'da ilk sürüş eğitimimi aldım.Önce cbf 150'de karar kıldım.Akşam son anda karar değiştirip CBF 250'ye döndüm.Sabah noterden vekaletnameyi aldım.Anes'e gittim.Sonuç hayal kırıklığı.Tabi siz biliyorsunuzdur,Honda CBF 250 üretimini durdurmuş.Eldeki son kalanlarda 2006 modelmiş.Sebep olarakta satılmamasını gösterdi.Şaşırdım.Ben tutulan bir model olarak biliyordum.Bende şimdi mecburen YBR 250'ye döndüm.Pek anlamam ama Yamaha'da iyidir diye düşünüyorum.Bu konuda söyleyecek birşeyleriniz vardır diye düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buğün işe gelirken yeni denememin sonucuda aynı arkadaşlar km yine 300 km'de iken yedeğe geçti diğer denemelerimdede 298km'de geçmişti
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
buğün işe gelirken yeni denememin sonucuda aynı arkadaşlar km yine 300 km'de iken yedeğe geçti diğer denemelerimdede 298km'de geçmişti

Hava filtresi ve buji yakışı değiştirir. Hava filtresini basınçlı hava ile temizleyin.
Bujiye de baktırın. Gerekirse değiştirin. Bu arada motor kaç km de?

Yılmaz'ın dediği gibi devirli ve sürekli şehir içinde kullanıyorsanız onun da etkisi olur !
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Yukarıda bahsi gecmis ucuz parca diye, ben size akü olarak "VLM" akülerini önerebilirim arkadaslar, en son fiyatları 30-40 YTL arasıydı, model isimleri olarak Yuasa ile birebir aynı.Yanlıs hatırlamıyorsam bizim motorlara uyan modeli "YTX7L-BS".
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Walla sebebini tam olarak bilemiyorum ama yakış değerleri çok fazla... :cyclopsan

Acaba rakamları yanlış almış olabilir misin? :silent:
Çünkü en kötü ihtimal 140 Ykr yakması lazım.
Bence müsait bir zamanda tekrar dene...
Arkadaşlarla ve motoru aldığım arkadaşla görüştüm birde shell'in 100 oktan benzinini al dene bulamazsan 97 oktan al dene dediler bu iki denememdede 95 oktan almıştım bakalım bide böle deneyelim :salut::salut:bu arada motorun yağı,yağ filtresi,bujisi ve hava filtresi yeni,hava filtresi yağlı olanlar varmış giren havada toz zerresi dahi olsa tutuyormuş motorumun km'side 17.700 km'de birazdan işten çıkınca tekrar fulleyip km.'yi sıfırlıcam benzin yedeğe geçince aldığım benzini yaptığım km'yi yine yazarım :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst