- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım. Benim cbf 250 sehir içi ve dışı yani karışık 100 km de 5 litre yakıyor ortalama 100 -120 kilometre ile gidiyorum sizce nasıl çokmu yakıyor? Kaç bin devirde gidersem 100 km de 4 litre yakar?bujiyi kaç km de değiştirmek gerekiyo? Ve bende motosikletimin resimlerini paylaşmak isterim nasıl topic e koyabilirim teşekkürler
Ben iki ay önce değiştirdim debriyaj balatasını gayet iyi .Sirkeciden 40 ytl para verip aldım orjinali 200 ytl civarı.......
Ben iki ay önce değiştirdim debriyaj balatasını gayet iyi .Sirkeciden 40 ytl para verip aldım orjinali 200 ytl civarı.......
Son düzenleme: