- Katılım
- 18 Ocak 2007
- Mesajlar
- 281
cbx 250 ( twister ) motor aLdım. 2005 model. 20.000km de. Şuan için ßurada sormak istediğim kavrama noktasında ''har har'' diye ses yapması. ßen ßu sorunLa motora binmeye devam ediyorum. (egzantrik gerge ve kranktan hiç bahsetmiyorum) ßu konudaki düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
servis 1000 ytl nin üzerinde fiyat söylüyor, toplamda... yardım![]()
twister aşıkları çoğalıyor ..süper....
bende bugün istanbuldan aldım trenle de ankaraya getirdim... dışı dökülüyor ama motor canavar.... bi de ankarada ucuza muadil parçalar bulabilsem...
bu arada benimkinde de aynı ses vardı ve sipop ayarlarını yaptılar yeni yağ hava filtresi temizliği falan.... uçak oldu....