Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
cbx 250 ( twister ) motor aLdım. 2005 model. 20.000km de. Şuan için ßurada sormak istediğim kavrama noktasında ''har har'' diye ses yapması. ßen ßu sorunLa motora binmeye devam ediyorum. (egzantrik gerge ve kranktan hiç bahsetmiyorum) ßu konudaki düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
servis 1000 ytl nin üzerinde fiyat söylüyor, toplamda... yardım :(



twister aşıkları çoğalıyor ..süper....
bende bugün istanbuldan aldım trenle de ankaraya getirdim... dışı dökülüyor ama motor canavar.... bi de ankarada ucuza muadil parçalar bulabilsem...:pale:
bu arada benimkinde de aynı ses vardı ve sipop ayarlarını yaptılar yeni yağ hava filtresi temizliği falan.... uçak oldu....:)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
kavrama noktasındaki sesten mi bahsediyorsun?
ßen o sesi sürüş esnasında da duyuyorum. özellikle vites değişikliği yaparken elim debriyaj üzerinde basılı durduğunda( vites boşta iken) çok ßariz bir şekilde motordan, sanki tekere ßir şey sürtüyormuş gibi kesik kesik ßir sessss... :((
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Selam millet, bakıyorum da Cbf ve Twister'cıların sayısında artıs var:cherry:
Bu arada ben de motorumu satıyorum arkadaslar, ne yazık ki mecburi hizmet yüzünden mecbur kaldım buna.:pale:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar...Ben 5/6 Hafta içerisince cc büyütmek için cbf150 motosikletimi satıp ybr250 veya cbf250 alacagım.:)..Cbf250 ile ilgili size bir soruda bulunacagım...Bu motor düz yolda 2 kişi 120-125km/h civarı sabit gidebilirmi?...Fakat heralde cbf250 alacagım daha yakın göeünüyor...:bounce:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Selam arkadaşlar...Ben 5/6 Hafta içerisince cc büyütmek için cbf150 motosikletimi satıp ybr250 veya cbf250 alacagım.:)..Cbf250 ile ilgili size bir soruda bulunacagım...Bu motor düz yolda 2 kişi 120-125km/h civarı sabit gidebilirmi?...Fakat heralde cbf250 alacagım daha yakın göeünüyor...:bounce:


Düz yolda 140'a kadar yolu var.Ancak konforlu ve keyifli bir yolculuk için 80-100km arası ideal(tabii radarlara dikkat)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düz yolda 140'a kadar yolu var.Ancak konforlu ve keyifli bir yolculuk için 80-100km arası ideal(tabii radarlara dikkat)
90/100km/h civarı ideal fakat benim öğrenmek istediğim..Bu motor 2 kişi düz yolda 120-125km/h civarı zorlanmadan seyehat edebilirmi?
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
90/100km/h civarı ideal fakat benim öğrenmek istediğim..Bu motor 2 kişi düz yolda 120-125km/h civarı zorlanmadan seyehat edebilirmi?

rüzgar yoksa edersin 120-125 ile rahatca, fakat sen surucu olarak rahat edemezsin vede artcın rahat edemez ozellikle bayansa ama gidilirmi kısmıyla ilgileniyorsan evet gidilir 110-115 ruzgar olsa bile gidersin
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
iki kişi çook rahat uzun yol yapılıyor zaten sürat önemli değil rahat osun ama 100 110 arası iyi
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
arkadaşlar hondanın kataloğunu aldım bugün ama içinde cbf 250 yoktu şaşırdım.noliii ya satmıolar mı sıfırını?

2006 dan sonra gelmemiş. Bayiler ellerinde kalanı satıyorlar. sahibinden.com daki bayilerin ilan verdiği sıfır motorlarda hep 2006 model.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün bir tane kullandım...Cbf150'den sonra bana yer uçağı gibi geldi...Almam lazım bu motoru...:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm. arkadaşlar titan,rx 115,ybr derken en nihayetinde artık CBF 250 aldım arkadaş sağolsun çok titiz vede iyi bir arkadaştı motora çok iyi bakmış şu an tek ve bence önemli eksiği kullanama kılavuzu yok aldığım kişi ilk sahibi ama bulamadı bende aradım taradım bulamadım nette bi yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
netcen kullanma kılavuzunu vergaz gitsin :mrgreen:

öyLe diyosun güüzeL kardeşim ama; ßen de 20.000 de ßir twister aLdım. yüksek ihtimal ßenim kullanım hatamdan dolayı(yüksek ihtimaL) motor taßiri caizse Pert oLdu... debriyaj egzantrik gerge ve krank miLi. :salut:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
sencaner, gecmis olsun kardes...
yaşar, sen bence klavuzu iyice bir oku hemso...:wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
30
bu motor bende yeni bakımdan çıktıktan sonra yani yağ filtresi ve yağ değiştikten sonra 155 gördü iki kişi rahat 125 gördü ama bakımdan yaklaşık 1.000 km sonra bayağı bir performans düşüklüğü yaşıyor 10 - 15 km arası. cbx satacak arkadaşlar irtibata geçerse benimle iyi olur özel mesajlarını bekliyorum arkadaşa bir tane alacağızda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst