[Bursa - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bursalı arkadaşlar siz iyice anlaşın-konuşun cumt akşamı gelen herkes yazsın.yada aranızdan biri liste oluştursun.nerde buluşacağınıza kaçta haraket edeceğinize karar verin.ben sizi takip edicem.cumt akşamıda son konuşmaları yapar pazar sabahı yola çıkarsınız bende sizi yalovadan karşılarım.cmt demişken ben cumt akşamı bir yere davet olabilirim(kafaları çekicezde :p ) o yüzden cumt gelemeyebilirim foruma.en geç cumt akşamı 20.00de bakarım kesin.cebim yazıyor zaten.beni kaydetin.eğer bir aksilik olurda sesim soluğum çıkmazsa beni cebimden mutlaka arayın.sizi karşılayacağım.şimdilik bizde yalovadan 3 motorsikletiz.başkalarıda var ama büyük ihtimal onlar gazları açıp gider ve sizi beklemezler.sizlere söz verdim ve sizinle gelicem ben..iyi akşamlar bursa mT
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Toplanmak için yalovayolu özdilek lambaları fena değil bence Bursadan gidecekler lambaların sağında mavi jeans outlet in önündeki boşluk müsait olabilir.. Bir buluşma saati belirleyelim sizce uygunmu arkadaşlar???
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
arkadaşlar ben sizi yalovaya girer girmez solunuzda migros göreceksiniz.hemen yanında da shell istasyonu göreceksiniz.migrosun önünde(otoparkında) sizi bekliyor olacağım.kırmızı hyosung gt 250 r yanımda da muhtelemem 2 tane zealsun olacaktır.(chooper) motorsikletim 10 plakalıdır.yalova gerçi 77 ama birkaç sorundan 77 plakaya çeviremedik daha.tahminimce en geç 9.00 da yalovadan hareket edersek ist'dan gelen heyeti isterseniz feribotla gebzeye geçer otobanda yakalarız(feribot 5 ytl) isterseniz inş bulabilirsek kocaeli halk evinde buluşuruz onlarla.yol masrafı hemen hemen aynı kapıya geliyor.ortak bir karar verir ona göre gideriz.ist heyetinin nerde veya nerelerde olduğunu istediğimiz zaman öğrenebiliriz(arkadaş var bilgi verecek bize). sizinde en geç ama en geç 8.00de bursadan hareket etmeniz gerekiyor.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ben anasayfaya girmediğimden direk kısayol kontrol paneli var takip ettiğim konulara bakıp çıkıyorum fazla vaktim olmadığından...Lakin şöle bir durum var gebzeye gitmek yerine nie doğrudan yuvacık'a gidilmiyor?Yolu uzaymanın anlamı var mı?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Ben anasayfaya girmediğimden direk kısayol kontrol paneli var takip ettiğim konulara bakıp çıkıyorum fazla vaktim olmadığından...Lakin şöle bir durum var gebzeye gitmek yerine nie doğrudan yuvacık'a gidilmiyor?Yolu uzaymanın anlamı var mı?

yuvacığın yolunu bulurum ama tam gideceğimiz yeri ne ben nede siz biliyorsunuz.grupla gidersek çok daha iyi olur diye düşündüm.hem halk evinde ki çay sohbetinde de bulunmuş oluruz:bounce:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Pazar günü aksilik olmazsa gelmeye çalışacağım...8:00'da Gürsu'dan hareket ederim aksilik olmazsa 45dk'ya en geç yalova shell istasyonunda olurum...

Şimdi topçulardan feribota binip eskihisar'a oradan da tekrar bi dünya yol katedip kocaeli ardından yuvacık'a gitmek bana göre mantıklı deil.Mini bir harita da İstanbul ve Kocaeli'nden gelecek grup ile buluşabileceğimiz bir yer belirledim...Yine de siz bilirsiniz...Açıkçası cbr ile yolda sıkılıyorum..



Haritada işaretli olan yerde ist ve koc. MT ile buluşabiliriz.Ama yine de siz bilirsiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
benim içinde farketmez.o gün gelsin buluşalım nerde buluşacağımıza o gün karar veririz isterseniz :cat:
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
arkadaşlar aranızda bulunmayı çok istesemde maalesef bulunamayacağım yol çok uzun param kısıtlı nolur yanlış anlamayın kredi kartları yedi bitirdi beni öde babam babam öde ama en kısa zamanda buluşmak ümidiyle.gidemeyipte bursada bişeyler yapmak isteyen varsa 538 208 39 04 arayın bişeyler ayarlarız hiç bişey yapamazsak.bi yerlerde (doğada)oturur keyfimize bakarız birazda turlarız
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ewett bursa mt kaç kişi oldunuz.bir liste yaparsanız iyi olur.geç kalan felan olursa bekleriz biraz.kim gelicek kim gelmicek bir sayı edinelim ki ona göre yalovada bekleriz
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
Sana pm den mesaj attım ama burayı yeni okudum bende varım büyük ihtimal arkadaşlar...:rendeer:

pm mesajlara nasıl bakılır bilmiyorum geliyosan dediğin yerde buluşabiliriz

Pazar günü aksilik olmazsa gelmeye çalışacağım...8:00'da Gürsu'dan hareket ederim aksilik olmazsa 45dk'ya en geç yalova shell istasyonunda olurum...

akın gelirsen buraya yaz aynı yerde buluşur beraber gideriz

Şimdi topçulardan feribota binip eskihisar'a oradan da tekrar bi dünya yol katedip kocaeli ardından yuvacık'a gitmek bana göre mantıklı deil.Mini bir harita da İstanbul ve Kocaeli'nden gelecek grup ile buluşabileceğimiz bir yer belirledim...Yine de siz bilirsiniz...Açıkçası cbr ile yolda sıkılıyorum..



Haritada işaretli olan yerde ist ve koc. MT ile buluşabiliriz.Ama yine de siz bilirsiniz?

ben tam olarak güzergahı bilmiyorum ama bursa izmit 132km izmit yuvacık 7km feribotabinmeyee gerek kalırmı bayazamanımızı almaz mı hangisi avantajlıysa onu yapalım

arkadaşlar ben sizi yalovaya girer girmez solunuzda migros göreceksiniz.hemen yanında da shell istasyonu göreceksiniz.migrosun önünde(otoparkında) sizi bekliyor olacağım.kırmızı hyosung gt 250 r yanımda da muhtelemem 2 tane zealsun olacaktır.(chooper) motorsikletim 10 plakalıdır.yalova gerçi 77 ama birkaç sorundan 77 plakaya çeviremedik daha.tahminimce en geç 9.00 da yalovadan hareket edersek ist'dan gelen heyeti isterseniz feribotla gebzeye geçer otobanda yakalarız(feribot 5 ytl) isterseniz inş bulabilirsek kocaeli halk evinde buluşuruz onlarla.yol masrafı hemen hemen aynı kapıya geliyor.ortak bir karar verir ona göre gideriz.ist heyetinin nerde veya nerelerde olduğunu istediğimiz zaman öğrenebiliriz(arkadaş var bilgi verecek bize). sizinde en geç ama en geç 8.00de bursadan hareket etmeniz gerekiyor.


saat 8 erken değil mi
istanbul grubu saat 10 da anadoluyakasındanhareket edecekler opet neresiyse artık
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Onlar 10da hareket edecekler bizde Bursa'dan tekerleği 10da çevirsek en kötü ihtimal oyalana oyalana 12de oradayız...O kadar erken çıkmaya gerek yok sanırım...Ahmet'in dediği gibi...

yalnızgezen Hoş geldin...Nerde oturuyorsun neler yapıyorsun biraz kendinden bahseder misin?Pazar günü sen de eğer katılmak istersen geziye bekleriz...Nerede oturuyorsun?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
peki arkadaşlar öleyse sizi 10,30-11,00 gibi dediğim gibi migrosun önünde bekliyor olacağım :wiinkk:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
brusa dan geziye katılacak arkadaşlar saat kaçta ve nerede buluşalım saat11 gibi yalovada olacaksak 10:00 özdilek lambalırında uygun mu

tbk1980 mesajını şimdi okudum ve telini aldım benimki zaten yazıyo bi önceki sayfada
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Yalova'da en geç 10:30'da buluşuruz o zaman.Bursa'dan gelecek diğer arkadaslar özdilek lambalarında beni hiç beklemesinler...Sabah ben direkt yalova'ya giderim...Kumla'da olacağım çünkü...
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
Yalova'da en geç 10:30'da buluşuruz o zaman.Bursa'dan gelecek diğer arkadaslar özdilek lambalarında beni hiç beklemesinler...Sabah ben direkt yalova'ya giderim...Kumla'da olacağım çünkü...

ok akın ozaman gelecek olan arkadaşlar saat 9:30 özdilek lambaları saat 10:30 da da rahat rahat yalovada oluruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst