Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 9 Şub 2006
- Mesajlar
- 336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hemşolar selam....
ehliyetişmi bu ay sonunda alıcam allah kısmet ederse...
aldığım gibi bursaya getiriyorum zat'ımı...![]()
geziler falan düzenliyomusunuz?
hayırlı olsun ehliyetin :cat:bizim Bursa MT nedense fazla aktif olamadı bi türlü :silent:bir an önce toparlanmak gerek gezi flan:queen: