[Adana - MT]

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
yok çıkmaz:p ne yapalım artık senin hurdayla gideriz :p :queen: :p
hemde ne hurda yığın hurda:queen::p
Geçen yıl Çarşamba akşamları da bir yerlerde buluşur çay içerdik, n'oldu herkese? Biz biraz muhabbet edelim diye Demir Gürsel ile saat 17:00 gibi buluşup Adnan Menderes civarlarında turlayacağız. Gezerken de bulabildiğimizi gruba eklemeyi düşünüyoruz. Katilmak isteyen olursa mekanımız belli değil, ama tüm mekanlar bizim. Arayın yeter.


......5 dk sonra:

Yukarıdaki mesajı yazarken dışarıda havanın birden döndüğünü fark edemedim, planımız muhtemelen yatar, heveslendirdiysem özür dilerim. Ama havanın güzel olduğu akşamlar geliyor, yapalım şu çay-kahve-sıkma muhabbetlerini eskisi gibi. Ne güzel vakit geçiriyorduk.
murat dediğin gibi bi mekan edinmek gerek, bu fikri çok önceleride savunuyordum, ama kendi payıma zaman ayıramadım açıkçası:salut:
ne yapalım arkadaşımız diye ses de cıkartmadık :pale: canurluksuz da kostüm motora benzedi yaw (züürt tesellisi simileysi)
:queen:
Bravo tebrik ediyorum sizleri, alkııış; gezmeye çıkmanıza 18 dakika kala mesaj atarsanız nasıl gelelim. Mancınık mı var bizde :silent:
bizde beyle, hava bozuk olunca isonun dükkanda muhabbet ettik, sağolsun isom ağırladı bizi:)
motorum olacaktıda motorcu görecektiniz....:pr:

nasıl motorcusunuz yaaa yağmur yağacak diye motora binmiosunuz:pr:
dört tekere binip üfürmesi kolay:queen: sen motorda yağmur yedinmi hiç:pr:
ben akşamları saat 19:30 gibi evde oluyorum, eğer gittiğiniz veya bulabileceğim yeri söylerseniz bundan sonra size katılabilirim. :queen:
bi yer ayarlayalım bencede.en azından işten güçten zaman artırıpta motorcu arkadaşlarımdan benim gibi işi olmayanı bulurmuyum muhabbet etmeye diyeceğimiz bir yerimiz olsun.işi olmayan takılır hem bu vesileyle biraraya gelinir:cat:
Zafer Abi, Muzaffer Abi,

Biraz ani oldu, farkındayım, bizim de telefonda kararlaştırdığımız anlık bir buluşmaydı, eve gelip üzerimi değiştirirken sadece bir mesaj yazacak vaktim oldu, ama yine de duyurmak istedim. Zaten yağmur oyunu bozdu, biz yine de sözleştiğimiz için buluştuk, İso'nun mekanına kaçtık. O kadar da tatlı su motorcusu değilmişiz, usul usul gezdik yağmurda.

"Yağmur da tatlı sudur" diye atlayanlara selam ederim...

Bu eski buluşmaları başlatalım, ister sıkma-börek falan yemeye, ister yemekten sonra çay içmeye... Geçen yıl arkadaşların Adnan Menderes'te bir-iki çaycı mekanları vardı, ben de onları bulduğum yerde takılırdım. Bir de Çatalan köprüsünün oradaki sıkmacılarda buluşuluyordu herhalde. Maksat muhabbetse heryer olur bize. Saat 20:30 - 21:00'den sonra buluşalım, herkese uyar. Böylelikle Pazar günleri gezmek isteyenler de fikirlerini paylaşmış olur, program yapılır.
:cat: bi yer düşünelim murat, şöyle güzel, lüx olmayan, sigara içenlerin içmeyenleri etkilemeyeceği bir mekan edinelim:)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Zafer Abi, Muzaffer Abi,

Biraz ani oldu, farkındayım, bizim de telefonda kararlaştırdığımız anlık bir buluşmaydı, eve gelip üzerimi değiştirirken sadece bir mesaj yazacak vaktim oldu, ama yine de duyurmak istedim. Zaten yağmur oyunu bozdu, biz yine de sözleştiğimiz için buluştuk, İso'nun mekanına kaçtık. O kadar da tatlı su motorcusu değilmişiz, usul usul gezdik yağmurda.

"Yağmur da tatlı sudur" diye atlayanlara selam ederim...

Bu eski buluşmaları başlatalım, ister sıkma-börek falan yemeye, ister yemekten sonra çay içmeye... Geçen yıl arkadaşların Adnan Menderes'te bir-iki çaycı mekanları vardı, ben de onları bulduğum yerde takılırdım. Bir de Çatalan köprüsünün oradaki sıkmacılarda buluşuluyordu herhalde. Maksat muhabbetse heryer olur bize. Saat 20:30 - 21:00'den sonra buluşalım, herkese uyar. Böylelikle Pazar günleri gezmek isteyenler de fikirlerini paylaşmış olur, program yapılır.

iyi olur :cat: bana uyar :bounce:

hemde ne hurda yığın hurda:queen::p

murat dediğin gibi bi mekan edinmek gerek, bu fikri çok önceleride savunuyordum, ama kendi payıma zaman ayıramadım açıkçası:salut:

:queen:

bizde beyle, hava bozuk olunca isonun dükkanda muhabbet ettik, sağolsun isom ağırladı bizi:)

dört tekere binip üfürmesi kolay:queen: sen motorda yağmur yedinmi hiç:pr:

bi yer ayarlayalım bencede.en azından işten güçten zaman artırıpta motorcu arkadaşlarımdan benim gibi işi olmayanı bulurmuyum muhabbet etmeye diyeceğimiz bir yerimiz olsun.işi olmayan takılır hem bu vesileyle biraraya gelinir:cat:

:cat: bi yer düşünelim murat, şöyle güzel, lüx olmayan, sigara içenlerin içmeyenleri etkilemeyeceği bir mekan edinelim:)

bence artık böyle bir yer düşünmene gerek kalmadı :bounce: nasıl olsa heryerde sigara yasağı geldi :queen: :queen: :queen:

Arkadaşlar,pazar günü hava durumu güneşli gösteriyor, gezi için önerisi olan varmı :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
muzaffer abi bi qün menderesede qezi yapında sevgi adası felan oralarıda sayenizde görmüş olalım:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
muzaffer abi bi qün menderesede qezi yapında sevgi adası felan oralarıda sayenizde görmüş olalım:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

FİKRİNE KATILIYORUM..adaşım bakıyorum beni unuttunuz yazıklar olsun..gürselcim sende dahilll..beni niye aramıyonuzz tabi motorum yok diyee dimi işallah bu hafta katılırım..SEVGİLİ ARKADAŞLARIM.gezileriniz çok kısa ya..bir hafta bekliyonuz sonra kısa mesafeye gidiyonuz:pr::pr: benim fikrim mersin narlı kuyu kahvaltı ardından kızkalesi denize girme..:bounce::bounce:sakın mayonuzu almayı unutmayınnn:queen::queen:HADİ BEYLEERRR GEZİNİN KIRALIII BURDAAA HAYDİİİİ:queen::queen: BENDENİZZZZ MUZAFFERRRR:cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
FİKRİNE KATILIYORUM..adaşım bakıyorum beni unuttunuz yazıklar olsun..gürselcim sende dahilll..beni niye aramıyonuzz tabi motorum yok diyee dimi işallah bu hafta katılırım..SEVGİLİ ARKADAŞLARIM.gezileriniz çok kısa ya..bir hafta bekliyonuz sonra kısa mesafeye gidiyonuz:pr::pr: benim fikrim mersin narlı kuyu kahvaltı ardından kızkalesi denize girme..:bounce::bounce:sakın mayonuzu almayı unutmayınnn:queen::queen:HADİ BEYLEERRR GEZİNİN KIRALIII BURDAAA HAYDİİİİ:queen::queen: BENDENİZZZZ MUZAFFERRRR:cat:

vay adaşım benim, seni nasıl unuturum :cherry: sen iste heryere giderim ama sen hafta sonuna kadar motor alabilecenmi :silent: neyse artık hayabusayla gelirsin bana nal toplatırsın :pr: hadi arkadaşlar parlak fikirler nerde :silent: seçeneklerin arasında karataş, eğner vede narlıkuyu var. başka önerisi olan :silent:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Karataş balıklarını ziyaret edelim pazar günü
ben derimki bu hafta boş geçelim, şahsen bu hafta iş çok yorucu oldu, haftaya pazar nere derseniz, bana uyar:)
uzun zamandır karataşa gitmedim :bounce: bence çok güzel olur.:cat:
olur neden olmasın muzaffer:) turlamaya yine gidilir
muzaffer abi bi qün menderesede qezi yapında sevgi adası felan oralarıda sayenizde görmüş olalım:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
yürü lennnnnnnnnnnnnnnn:queen: göle gidersek seni göle sallarız gibi geliyor bana
Senin hatırın var. bir günü senide alır gezdiriz ama elimi bırakma kaybolursun sonra birde seni aramayalım :p :p :p :queen: :queen:
:queen::queen::queen:
FİKRİNE KATILIYORUM..adaşım bakıyorum beni unuttunuz yazıklar olsun..gürselcim sende dahilll..beni niye aramıyonuzz tabi motorum yok diyee dimi işallah bu hafta katılırım..SEVGİLİ ARKADAŞLARIM.gezileriniz çok kısa ya..bir hafta bekliyonuz sonra kısa mesafeye gidiyonuz:pr::pr: benim fikrim mersin narlı kuyu kahvaltı ardından kızkalesi denize girme..:bounce::bounce:sakın mayonuzu almayı unutmayınnn:queen::queen:HADİ BEYLEERRR GEZİNİN KIRALIII BURDAAA HAYDİİİİ:queen::queen: BENDENİZZZZ MUZAFFERRRR:cat:

haf ta ya muzaffer abi, bu hafta ben gelemem
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
benden pas bu hafta ama oto pazarı etrafında turlarız derseniz ayrı bir iki tur atarım sizlerle selamlar
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bendenden pas bu hafta motor pazarına gidicem birini satmak zorundayım
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi ettin recep sana benim makineyi vereyim,gerçi biraz pahalı gelir sana
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Şimdi tek başımıza gezince de "niyeee" diye soruyorsunuz

Adana uyuma, kalk yüzünü yıka, Pazar hava güzel
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
recebim pahalı derken 6500 yetale gibin ama ekstralarıda var

adana ekibi biz uyuyacaz bari siz uyumayın gezin gurbuzu yalnız bırakmayın
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw yakın çevrelerde de gidilecek yer kalmadı ki:p ah uleyn patrondan bu sene bir yıllık izin kopara bilirsem ben biliyom yapacagıda hayal kurmak da güzel beeeaaah:p bende bu hafta cıkmak isterim ama bazı nedenlerden ötürü cıkamam ama size tavsiyem cennet cehennem mi deneyin isterseniz:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst