Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Gerçi başka illerin buluşma topiclerine yazı yazdığımız zaman 1-2 tanıdığı var diye ordan buraya yazı yazıyor şeklinde rahatsızlıklar oluyor ama..Neyse ki yüzsüz adamım
Gelmeyin kardeşim yahu, kızına mı geliyorsunuz siz şu İzmir'in? Kızına geliyorsanız boşuna gelmeyin bizde o kadar SAP var ki tahmin edemezsiniz İzmir Saptır, sap kalacak. Aynı zamanda gavurdur haa....
yeni gelecek arkadaşlar Kova ve fırçalarını deterjanlarını unutmasınlar :cherry: gelenek bozulmasın grubumuza yeni katılan arkadaşlar motosikletleri bi elden geçirip parlatırlarda :cherry::bounce: