[İzmir MT] 16 MAYIS 2008 ** Teras Kazan, Biz Kepçe Buluşması :)**

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Eren çok iyi düşün dede olmayı :) El öpmeler mangallar bu yükün altından kalkamazsın gibime geliyor :queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
krok6ov.png

Valla İzmirde güzel organizasyonlar var hep. Taşıncacam zaten ya istanbula ya izmire :p
Bi de bu krokiyi senmi çizdin erhan :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
istanbulda ne işin var M'ali'm gel izmire sen, yok ben çizmedim ben çizsem daha pro olurdu :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
İzmir daha yakın duruyor zaten.İstanbul çok kalabalık.. Kızları da İzmir kadar güzel değil :p
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
bu kroki bi yerlerden tanıdık geliyor sanırım phetonw12 çizmişti :bounce: bu arada ben de gelmeye çalışcam.. :rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Gerçi başka illerin buluşma topiclerine yazı yazdığımız zaman 1-2 tanıdığı var diye ordan buraya yazı yazıyor şeklinde rahatsızlıklar oluyor ama..Neyse ki yüzsüz adamım :p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
3
bizide listeye ekleyebilirsiniz ALLAH kaza bela vermezse saatinde oradayız NURPER&BEHZAT çifti (VİKİNG)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Katılım Listesi
1.vasco1925
2.Wallace
3.HızlıCesi ve hızlıcesi2
4.Stain
5. gitardando
6. karmacoma
7. drinsu
8. uglychild
9. trdavutak
10. memoli34
11. VİKİNG + 1
12. dynner
13. ?
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
Katılım Listesi
1.vasco1925
2.Wallace
3.HızlıCesi ve hızlıcesi2
4.Stain
5. gitardando
6. karmacoma
7. drinsu
8. uglychild
9. tr.davutak+1
10. memoli34
11. VİKİNG + 1
12. dynner
13. ?

benim belli oldu extra yok cuma günü oradayız:cat:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
benimde 400 lük suzukim var yarım dede olurmuyum:p

Hala 400 cc eksiğin var, tamamla gel :)

İzmir daha yakın duruyor zaten.İstanbul çok kalabalık.. Kızları da İzmir kadar güzel değil :p

Gelmeyin kardeşim yahu, kızına mı geliyorsunuz siz şu İzmir'in? Kızına geliyorsanız boşuna gelmeyin bizde o kadar SAP var ki tahmin edemezsiniz :p İzmir Saptır, sap kalacak. Aynı zamanda gavurdur haa....

aranızda bana yer varmı herkeze selam

Abi o nasıl söz, taş olursun taş... Abi ne oldu benim YBR? :p
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
yağmur çamur yine çok kirlendi motorum...kimler geliyor yeni olarak, erhan sen organize et olayı...geleneklerimizi unutmayalım :cyclopsan:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bende gelmeyi düşünüyorum,eşimle..


buyrun gelin tabiki bekleriz :cat:


yeni gelecek arkadaşlar Kova ve fırçalarını deterjanlarını unutmasınlar :cherry: gelenek bozulmasın grubumuza yeni katılan arkadaşlar motosikletleri bi elden geçirip parlatırlarda :cherry::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst