- Katılım
- 13 Haz 2005
- Mesajlar
- 3,062
kerdeş bende 2008 125 KT aldım benim klavuzda gösterdiklerinin tam tersi var. yedek depo musluk alt konumdayken gösteriliyor. bende buna aldanarak yola cıktım nihayetinde beniznim bittii.neyseki 100 m sonraki benzinciden benzin aldıım. ama aklımda bi soru işareti var. normal kullanırken musluk konumu üstte mi kalacak altta mı kalacak
arkadaşlar motoru yeni aldım 30.04.08 trafiğe çıkışı. şimdilik max 100 yaptım. sizce rodaj süresince motoru hangi hızlarda kullanmalıyım
Öncelikle, motorunuz hayırlı olsun.
biz bu mesajları yazdığımızda, 2008 modeller henüz yoktu. :bounce:
yapılan değişikliklerden, ve uğradığınız zararlardan müessesemiz sorumlu tutulamaz.
kullanım kitapçığını karıştırın. rodaj hakkında yazılanlar işinize yarayacaktır. :wiinkk: