Kanka acaba benımkınde de mı sorun var!!!
15 ytl benzıne zorlasan 100 km anca gıdıo..10 ytl ye 65 km flan gıdıo acaba bende de mo sorun var yoksa ben devamlı 90 -105 km arası tam gaz gıdıorum ondan bu kadar cok yakıyor olabılır mı !! (sızın ortalama hız ve yakıs ?)
Diğer zen cı arkadaslara da soruyor??
kanka sen aqresif kullandığın için normaldir...kalkışlarda we normalde yawaş qittiğim için ben 140 km. qidiyorum...bununla dooru orantılı...bence.
Kanka dorusun cok aqresif kullanıyorum kalkarken de gıderken de cok sıkıstrıyrm ................................................................................................Kanka org. beklıyoruz ekıp cogalıyor...
Hadı topla ekıbı!!!!!!!!!!!!
baya bi muhabbet açılmış walla
bnde biraz agresif kullanırım.. 650 km de... 5-6 ytlyr 50-60 km falan gidio şu an..
bakalım 60 80 km arası hızla gıdıorum yavas kullanmaya basladım ..
Bakalım sımdı ne yakıcakk!!!
Tek basına oldun mu ınsanın canı sıkılıyor bu hız da!!!
Bu arada kanka lar bu bilgi size!!
Alın artık da uzak gezı yapalım!!!
Türkiye genelinde sınav tarihleri;
- 5 Temmuz 2008 yazılı sınav (20 adet motor teknigi bilgisi sınavı)
- 26/ 27 Temmuz 2008 direksiyon sınavı
Motosiklet kullanım eğitimleri;
Toplamda 4 Hafta sonu direksiyon eğitimi yapılacak,
A2 sınıfı Motosiklet sürücü belgesinin toplam maliyeti;
150 ytl kurs ücreti (taksitli)
35 ytl sınav hizmetleri ücreti (M.E.B.lığı Ziraat Bankası ,Vakıflar Bankası Veya Halkbankası hesabına)
35 ytl sağlik raporu (ilgili polikliniğe ödenecek)
105 ytl trafik masrafı (sürücü belgesi alırken trafik tescil şb.ne ödenecek.)
Gerekli belgeler;
- 3 adet fotoğraf
- İkamet belgesi
- Diploma veya öğrenim belgesi fot.
- Sağlık raporu(Kurs yönlendirebilir)
- Savcılık belgesi(Kurs temin edebilir)
ehliyeti alana kadar yaz bitiyo zaten...
ceza bedeli trafik masrafinin 5 kati olunca hakli olarak y
ilda 3 kere ehliyet veriyor herifler !
yarın buluşalım mı arkadaşlar anadolu yakasında ?
ohoooo herkes uyuyooo heralde...
mrb arkadaşlar motoru ilk çaliştirdiğimda motor ısınana kadar gaz vermezsem motor istop ediyor servis zamanla geçicek dedi 900 km metre oldu ne zaman geçer yada bi sorunmu war herkese teşekkürler
herkeste oluoo.sureklı kullanmayınca genelde hemen calısmıo...
Ben 2 hafta kullanmıyım ılk calıstırmam da calısmıo..ama calıstırdıktan sora da 20 30 gıdıp tekrar calıstrırıncada ılk marsta alıyor bır sorun cıkarmıyor..SEN bakımını yaptırdın mı belkı buji den kaynaklanıo olabılır.her 1000 kmde bujı degısmeye bak..fabrıkada takılanlar dandık..kalıetelı bısı taktır..motoru sürekli kullaniom mesal çaliştiriom motor isinana kadar gaz weriom sonra gidiom normal 20-30 km daha sonra 10-20 dk sonra motoru tekrar çaliştiriom ayni problemi tekrar yapio
kanka ben 2 600 km deyım ılk marsta alıo be ..senın kı sarıyaa cılve yapıodur..2800 km.deyim...halen ilk çalıştırmada stop ediyor...takma kafana...çin işi bunlar...çinliler herşeyi düşünmüştür![]()