- Katılım
- 26 Nis 2008
- Mesajlar
- 49
Selam arkadaşlar.Benim motor marş dinamosundan yağ kaçırıyordu marş dinamosunun başındaki contayı değiştirdim ve sorun halloldu.Eskiden motorun hertarafı yağ oluyordu bide üstüne toz yapıştımı berbat bi görüntü oluyordu ::wacko:: Ama bu işi 40 ykr ye hallettim :thumleft: