arkadaşlar daha önce benim motorun fabrikasyon hatalı olan KRANGI'nın değişeceğini yazmıştım 15 gün bekledim ama beklediğime değdi şimdi motor çok iyi oldu ayrıca silindir pistonda komple değişti pompası bozulmuş onuda halletti servis arza sebebiyse benzin deposuna nasıl olduysa talaş parçası kaçmış ben hep BP den alırım benzini anlamadım neyse bu talaş parçası silindiri bi güzel.........:mrgreen:çizmiş piston falan kalmamış %40 yağlamada azalınca pompayıda bozmuş yani anlıyacağınız 700km'de motorun motoru komple yenilenmiş sayılır:mrgreen: şimdi motor saat gibi çalışıyor maaşallah nazar değmesin:queen:marşa bir basmaya çalışıyor
genede mondial kötü bir firma değilmiş ama şunuda unutmamak lazım bütün bu sorunlar 700 km'de bir motorun başına geliyor
ayrıca daha önce gene yazmıştım buraya benim motorun ön paneli ve yan panelinde çatlaklar vardı garanti kapsamına girmediği için değiştirmediler
biz defalarca bunun kullanıcı hatası olmadığını bu çatlakların fabrikasyon yada kargo esnasında yaşanmış olabileceğini söyledik ve servisinde bunun kullanıcı hatası olmadığını söyleyince bize firma şöyle bir teklif sundu biz bu parçaları temin edelim size. maliyet fiyatının yarısını siz ödeyin yarısınıda motoru almış olduğunuz mağaza ödesin dediler bende artık mecburen kabul ettim çünkü yapıcak başka birşey yoktu
evet ya haklısın cepten çok para çıkacaktı
ayrıca motor aksamıyla ilgili yapılan işlemler garanti kapsamındaymış onada para vermedim
aslında ben her konuda böyle çok şansızım 150 hs'ye herkes biniyor çevremde onlarınkinde tık yok birde benim yaşadığım sorunlara bak
ayrıca arkadaşlar bu ayak marşının yapmış olduğu zırıltıyı sesi önlemek için bir çözümünüz varmı ben ayak marş pedalını çıkardım bir işe yaramadı başka bir öneriniz varmı aslında tornacılar yapıyormuş öyle birşey duydum ama nasıl olduğunu bilmiyorum
yok takır tukur bir ses gelmiyor zırıltı yapıyor.aslında o kadar çok ses yapmıyor ama beni genede rahatsız ediyor
aynen kardes ben yag servisten 15 ytl degiştirdim ama bundan sonra kendim degşircem boşuna para her 2000 km degişmesi lazımmış alırım castrol bakarım keyfime...
arkadaslar benim motor "rialli fiery 150cc" ben motoru aksaraydan aldım motoru sürerek hiç dinlendirmedn ankara / ş.koçhisara getirdim koçhisara geldim yine dinlenmedn 2 saat gezdim motorda hiç bir sorun yaşanmadı sorun yaşanmamasının nedeni havasogutmalı olmasıdır riallinin mondial 150 hs de tek farkı havasogutmalı olmasıdır 150 hs fan sogutmalı benim motor 6lt depoyla 210 km yaptı bakımnı hiç aksatmıyorum 2 haftaya bir hava filtresi yagını kontrol ederim uzun ömürlü kullanmak için....
kardes senin problemine gelince egzoz hemen patlamaz bence ekzozsun baglı oldugu yerleri kontrol et aynı problem bendede vardı bi kelepçe attıım problem çözüldü ekzozu sen iibi sıkıla
aynen kardes ben yag servisten 15 ytl degiştirdim ama bundan sonra kendim degşircem boşuna para her 2000 km degişmesi lazımmış alırım castrol bakarım keyfime...
arkadaslar benim motor "rialli fiery 150cc" ben motoru aksaraydan aldım motoru sürerek hiç dinlendirmedn ankara / ş.koçhisara getirdim koçhisara geldim yine dinlenmedn 2 saat gezdim motorda hiç bir sorun yaşanmadı sorun yaşanmamasının nedeni havasogutmalı olmasıdır riallinin mondial 150 hs de tek farkı havasogutmalı olmasıdır 150 hs fan sogutmalı benim motor 6lt depoyla 210 km yaptı bakımnı hiç aksatmıyorum 2 haftaya bir hava filtresi yagını kontrol ederim uzun ömürlü kullanmak için....
kardes senin problemine gelince egzoz hemen patlamaz bence ekzozsun baglı oldugu yerleri kontrol et aynı problem bendede vardı bi kelepçe attıım problem çözüldü ekzozu sen iibi sıkıla
arkadaşım fan soğutma diye bişey yok hepsi hava soğutmalı bide su soğutmalı motorlar var tabi onlar genelde büyük motorlarda oluyor
karayılan sende öğrenmeye başlamızsın motorlar hakkında bilgini geliştiriyorsun güzellll :bounce:
yani:queen:
ha bu arada birde yağ soğutmalı motorlar var
1020 km oldu ama 700 km'de alt motor neredeyse komple değişmiş oldu silindir piston krank vs vs şimdi motor tekrar rodajda
sayın abi motorun benzin ibresi takılı kalmıştır diger ibreler çalışıyormu eger çalışıyorsa bozuk degildir
motor yaptırdın yani geçmiş olsun senin motor fabrika hatalı o zaman yaa :bounce:
arkadaşlar kimse bişi yazmıyor yaww nerelerdesiniz