Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
evet yaa fabrika çıkışı hatalıydı motor ama şimdi çok iyi durumda ayrıca o ayak marşından gelen seside hallettirdim şimdi küçük bir sorunum daha var
km saatinin ibresi hafif sallanıyor motorcu arkadaş km saatinin halatından dedi ama halattan değilmiş km saati bozuk dedi ama öyle olsa devir saati benzin göstergeside bozuk olurdu onlarda bir problem yok



km telinde vardır sorun o zaman başka yolu yokk :bounce:

slmlar benim ön amortisörler ezilmiş yaw degiştirmem lazımmış 100 milyon civarı para istiyo. degiştirmesem daha başka sorun çıkarmı sizce degiştireyimmi...:silent:





TATAR SEN EN İYİSİ MOTORU DEĞİŞTİR :queen:

Herhese Selam.Tatar kardeş bence sen amortisörleri değiştir çünkü hiç görevlerini yapmıyorlarsa daha başka sorunlarada yol açabilirler en sağlıklısı değiştirmen olur ama biraz tuzluymuş fiyat :cyclopsan Başka yerlerede sor derim ben.Ayrıca bizim motorlar düz asfaltta yola çok iyi yapışıyor iki kişi binersen çukurları çok güzel emiyor ama tek kişiysen özellikle arka amartisörlerin yarış tipi olacak şekilde sert ayarlanmasından dolayı çukurları hemen hissettiriyor.Ama iki kişi çok ideal kıvamda benim motorum 8500 km oldu gayet iyi motorumdan memnunum :cat:



KARDEŞ DEDİKLERİNDE HAKLISIN MOTORUN İYİ OLMASINA SEVİNDİM BENİM MOTOR DA 13200 KM DE HİÇ BİR SORUNUM YOK ALLAH ÇOK ŞÜKÜR İNŞALLAH BU ŞEKİL DEVAM EDER HİÇ BİR PARÇASI DEĞİŞMEDİ ŞİMDİYE KADAR :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
kısa bi aranın ardından tekrar burdayım:)motora neon takmayı düşünüyorum.neonları kısa farlara bağlıcam cunku cakarıda ona baglamıştım.tek sorunum neon sele altındaki plastiğin altında olucak öne kabloyu nası cekicem?gözkmemesi lazım kablonun.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
kısa bi aranın ardından tekrar burdayım:)motora neon takmayı düşünüyorum.neonları kısa farlara bağlıcam cunku cakarıda ona baglamıştım.tek sorunum neon sele altındaki plastiğin altında olucak öne kabloyu nası cekicem?gözkmemesi lazım kablonun.



USTA AYARLAR ONU SEN TAKMA KAFANA :bounce:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
dün itibariyle motorun ilk muayenesini yaptırdım.arabalardaki gibi ilkyardım çantası faln sormuyolar.kaska bile bakmadı adam.şasi no suna baktı.farları kontrol etti tamam dedi ve imzaladı.basitmiş ben daha teferuatlı bişeyler yapar zannediyodum

bide bi sorum var plaka boyalarım söküldü siliklikler var.nasıl düzeltebiliriz
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
peki kaç para gidiyor bizim motorların muayenesine birde kaç yılda bir yapılıyor bu muayene
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
dün itibariyle motorun ilk muayenesini yaptırdım.arabalardaki gibi ilkyardım çantası faln sormuyolar.kaska bile bakmadı adam.şasi no suna baktı.farları kontrol etti tamam dedi ve imzaladı.basitmiş ben daha teferuatlı bişeyler yapar zannediyodum

bide bi sorum var plaka boyalarım söküldü siliklikler var.nasıl düzeltebiliriz


gitcen plakayı aldığın yere yani plakayı çıkarttırdığın yere hem yazıyıda kalınlaştırırsın süper oluyor :bounce:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
40
slm arkadaşlar siz yağ değişimini kaça yaptırıyosunuz servis bana 15 dedi sizce nasıl
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
omercan arkadaşım heryerde aynı 15 ytl yanlız yag degıştırırken yag fıltresınıde temizlet benzınle
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
2
Merhaba ArkadasLar,
Konunun ßasinda ki yaziLan msg.Lari da okudum ama yine de sormak istedim sizLere. ÖnceLikLe sunu söyLeyeyim. MotosikLet hakkinda pek ßiLgim yok, ama mondiaL'in hem fiyati uygun oLmasi hem de seri oLdugu icin bana biraz daha cazip geLdi..
GeLeLim soruya, ( BeLki daha önce soruLmus oLabiLir bu tarz soruLar msg.Larin hepsini okuyamadım ) MondiaL satin aLinmaya degecek bir motormudur ? ( iLk motorum oLacak ) Satın aldıktan sonra ne gibi sorunLarLa karsiLasabiLirim ? Satın aLdıktan Sonra neLer yapmam gerekir ? ( Ayar vs vs )
ÖneriLeriniz, düsünceLeriniz var ise payLasin Ltfn. Tsk.Ler.. :)
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
peki kaç para gidiyor bizim motorların muayenesine birde kaç yılda bir yapılıyor bu muayene

yeni motorlar 2 yılda bir oluyo.50 lira muayne harcı var+ vergiler falan.toplam 100 ytl yi geçmiyo

Merhaba ArkadasLar,
Konunun ßasinda ki yaziLan msg.Lari da okudum ama yine de sormak istedim sizLere. ÖnceLikLe sunu söyLeyeyim. MotosikLet hakkinda pek ßiLgim yok, ama mondiaL'in hem fiyati uygun oLmasi hem de seri oLdugu icin bana biraz daha cazip geLdi..
GeLeLim soruya, ( BeLki daha önce soruLmus oLabiLir bu tarz soruLar msg.Larin hepsini okuyamadım ) MondiaL satin aLinmaya degecek bir motormudur ? ( iLk motorum oLacak ) Satın aldıktan sonra ne gibi sorunLarLa karsiLasabiLirim ? Satın aLdıktan Sonra neLer yapmam gerekir ? ( Ayar vs vs )
ÖneriLeriniz, düsünceLeriniz var ise payLasin Ltfn. Tsk.Ler.. :)

bence değer.benimde ilk motorum gayet memnunum.hs modelinde fazla bi sorunla karşılaşmassın.ben karşılaşmadım birazda şansına bağlı.sadece 700 km deyken bi ön takım değişti garantiden o kadar şimdi allah'a şükür hiç bi sorunum yok.hiç bi ayara falanda gerek yok.motora fazla yük koyma 3-4 kişi kullanma ilk 1000km de daha sakin yavaş bi sürüş yap o yeter.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
2
Hmm Tsk.Ler yorumun icin. ßende cevremde biraz arastirdim bir kac ark.a sordum onLarda geneLde sunLari söyLedi. Plastik kısımLarı cok zayıf ufak darbeLerde biLe kiriLabiLiyormus, 300 400 Km kuLLandiktan sonra ön takım vs vs dagitmaya basLiyormus. Motor böLümünde bazi sorunLar cikiomus ama onLari tam oLarak biLmiorum ne gibi sorunLar cikior..
ßu konu da ne düsünüosn sen ? Ne kadar dogru yani ? :)
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
Hmm Tsk.Ler yorumun icin. ßende cevremde biraz arastirdim bir kac ark.a sordum onLarda geneLde sunLari söyLedi. Plastik kısımLarı cok zayıf ufak darbeLerde biLe kiriLabiLiyormus, 300 400 Km kuLLandiktan sonra ön takım vs vs dagitmaya basLiyormus. Motor böLümünde bazi sorunLar cikiomus ama onLari tam oLarak biLmiorum ne gibi sorunLar cikior..
ßu konu da ne düsünüosn sen ? Ne kadar dogru yani ? :)



ALAKASI BİLE YOK ONUN ŞANŞINA VE KULLANMASINDAN KAYNAKLANIYOR KESİNLİKLE KULLANIM ÇOK ÖNEMLİ PLASTİİK KISIMLAR DOĞRU MOTOR BÖLÜMÜNDE İSE ODA KULLANICIYA BAĞLI BENİM MOTOR 13400 KM OLDU HİÇBİR PARÇASI DEĞİŞMEDİ BUNA NE DEMELİ HERŞEY KULLANICIDA BİTER BAKIMLAR BİLE :bounce:

yeni motorlar 2 yılda bir oluyo.50 lira muayne harcı var+ vergiler falan.toplam 100 ytl yi geçmiyo



bence değer.benimde ilk motorum gayet memnunum.hs modelinde fazla bi sorunla karşılaşmassın.ben karşılaşmadım birazda şansına bağlı.sadece 700 km deyken bi ön takım değişti garantiden o kadar şimdi allah'a şükür hiç bi sorunum yok.hiç bi ayara falanda gerek yok.motora fazla yük koyma 3-4 kişi kullanma ilk 1000km de daha sakin yavaş bi sürüş yap o yeter.



NE MUAYENESİ YAWWW BEN HİÇ ÖLE BİŞİ YAPTIRMADIM YAPTIRMAMDA ELİMDEN GELEN HERŞEYİ KENDİM YAPARIM VE HER USTAYA DA MOTOR EMANET ETMEM :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
ALAKASI BİLE YOK ONUN ŞANŞINA VE KULLANMASINDAN KAYNAKLANIYOR KESİNLİKLE KULLANIM ÇOK ÖNEMLİ PLASTİİK KISIMLAR DOĞRU MOTOR BÖLÜMÜNDE İSE ODA KULLANICIYA BAĞLI BENİM MOTOR 13400 KM OLDU HİÇBİR PARÇASI DEĞİŞMEDİ BUNA NE DEMELİ HERŞEY KULLANICIDA BİTER BAKIMLAR BİLE :bounce:





NE MUAYENESİ YAWWW BEN HİÇ ÖLE BİŞİ YAPTIRMADIM YAPTIRMAMDA ELİMDEN GELEN HERŞEYİ KENDİM YAPARIM VE HER USTAYA DA MOTOR EMANET ETMEM :bounce:

ruhsatta yazar muayene geçerlilik süresi diye.ona bak.yasalar gereği gerekli bişey
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
13510 km oldu motorum hala çok şükür bir sorun yok yola devam ALLAHA ŞÜKÜR
 
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
8
Ne zamandır girmiyodum.
3800 km.deyim hiç bir sorun yok. Fakat 1 ay garajda yattı hızı düştü.
çekişi güzel fakat düz yolda 110'u geçmiyor.
arka yolcunun ayak koyduğu yer kırıldı. dikkali olun sizinki kırılmasın.
zaten heryeri plastik kırıldımı tamir olmuyor değiştirmek lazım.

birde motoru yıkadıktan sonra arabalar için torpido parlatıcılar var onu alın ve siyah yerelere sıkıp kuru bezle silin. motor sıfır gibi parlıyo :)

paspas bir binişte bile toz tutuyo paspası söküp kırmızı veya siyah nikelajla kaplatacağım. döşemeciler (20 YTL'ye) yapıyo. 150rs de gördüm hoş duruyodu.

benden bu kadar görüşürüz arkadaşlar...
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
slm arkadaşlar ya benim motorun ayak marşından gelen sesi kestirdim şimdide gene arka taraftan bir ses geliyor gazı biraz fazla açınca tek kişi binince ses çok az geliyor ama
2 kişi binince ses artıyor çok fazla bir ses değil ama rahatsız ediyor insanı
acaba bu neden bilgisi olan varmı yada daha önce bu sorunu yaşayan
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
slm arkadaşlar ya benim motorun ayak marşından gelen sesi kestirdim şimdide gene arka taraftan bir ses geliyor gazı biraz fazla açınca tek kişi binince ses çok az geliyor ama
2 kişi binince ses artıyor çok fazla bir ses değil ama rahatsız ediyor insanı
acaba bu neden bilgisi olan varmı yada daha önce bu sorunu yaşayan


NASIL BİR SES ACABA ? :bounce:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
zincir sesi gibi bir ses belkide gene ayak marşının olduğu yerden ses yapmaya başladı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst