Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
Selam arkadaşlar.Benim motor marş dinamosundan yağ kaçırıyordu marş dinamosunun başındaki contayı değiştirdim ve sorun halloldu.Eskiden motorun hertarafı yağ oluyordu bide üstüne toz yapıştımı berbat bi görüntü oluyordu ::wacko:: Ama bu işi 40 ykr ye hallettim :thumleft:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
Selam arkadaşlar.Benim motor marş dinamosundan yağ kaçırıyordu marş dinamosunun başındaki contayı değiştirdim ve sorun halloldu.Eskiden motorun hertarafı yağ oluyordu bide üstüne toz yapıştımı berbat bi görüntü oluyordu ::wacko:: Ama bu işi 40 ykr ye hallettim :thumleft:




iyi olmuss sorununu çözmüşünnnn:bounce:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
1
slm arkadaslar bende aldım mondial 150 hs bayıldım bu motora gercektem super kaçıyor yakıtı bıraz fazla ama olsun hak ediyor performansına gore
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
yenı aldıgına gore bıraz fazla yakar bu normaldır'motor krum toplaması lazım parçaların yerleşmesi lazım
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
slm arkadaslar bende aldım mondial 150 hs bayıldım bu motora gercektem super kaçıyor yakıtı bıraz fazla ama olsun hak ediyor performansına gore



hayırlı olsun kardess yakıcak tabi yeniyken eskimeye başlasın arıza yapmaya başlasın o zaman az yakarr söyle bi uzun yola çık km n çoğalt motor açılsın falann anca öle azalır yakıtt:bounce:

yenı aldıgına gore bıraz fazla yakar bu normaldır'motor krum toplaması lazım parçaların yerleşmesi lazım



EVET HAKLISIN ARKADAŞIMM AYNEN KATILIYORUMMM
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
abiminde var 150 HS çok güzel makina o okulu nedeniyle sakaryada arada bi geliyo çok güzel motor en önemlisi çok ser ibr motr benim bianchi hiç seri değil ama bayırda 2 kişi kalkıyo ne iştir ben anlamadım ama 150 HS kalakrken patinaj çekiyo çok güzel makina herkese tavsiye edrim ama ben sıfır bi motor almayı düşünsem 150 ZC alırım bide banarlı bişi soracam arka stop lanbasını siyah yapmışsın onu o şekilde yaparken nasıl bir malzeme kullandın yada hazırmı aldın onu soylersen sevinirim
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
abiminde var 150 HS çok güzel makina o okulu nedeniyle sakaryada arada bi geliyo çok güzel motor en önemlisi çok ser ibr motr benim bianchi hiç seri değil ama bayırda 2 kişi kalkıyo ne iştir ben anlamadım ama 150 HS kalakrken patinaj çekiyo çok güzel makina herkese tavsiye edrim ama ben sıfır bi motor almayı düşünsem 150 ZC alırım bide banarlı bişi soracam arka stop lanbasını siyah yapmışsın onu o şekilde yaparken nasıl bir malzeme kullandın yada hazırmı aldın onu soylersen sevinirim

paintte yapılmış o yaw değilmi banarlı?
olmazsa stop boyaları var ama ama siyah varmıdır bilmem genelde kırmızı oluyo zaten tavsiyede etmem lambanın bi amacı var siyaha boyayınca tamam güzel olabilir ama gece görünürlüğü azalıyor dostum sana tavsiyem illa yapçam diyorsan sök stobu bayan siyah çorabı geçir idare eder:cat:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
abiminde var 150 HS çok güzel makina o okulu nedeniyle sakaryada arada bi geliyo çok güzel motor en önemlisi çok ser ibr motr benim bianchi hiç seri değil ama bayırda 2 kişi kalkıyo ne iştir ben anlamadım ama 150 HS kalakrken patinaj çekiyo çok güzel makina herkese tavsiye edrim ama ben sıfır bi motor almayı düşünsem 150 ZC alırım bide banarlı bişi soracam arka stop lanbasını siyah yapmışsın onu o şekilde yaparken nasıl bir malzeme kullandın yada hazırmı aldın onu soylersen sevinirim



kardes alıyorsun bi tane kadın çorabı iyi olanlardan yani pahalılardan söküyorsun coraplaa sarıyorsun etrafını sonra takıyorsun yerine tamam :bounce:

paintte yapılmış o yaw değilmi banarlı?
olmazsa stop boyaları var ama ama siyah varmıdır bilmem genelde kırmızı oluyo zaten tavsiyede etmem lambanın bi amacı var siyaha boyayınca tamam güzel olabilir ama gece görünürlüğü azalıyor dostum sana tavsiyem illa yapçam diyorsan sök stobu bayan siyah çorabı geçir idare eder:cat:



saçmalama ne painti yaww orjinal resim o işte ben yaptıktan sonra cektimm kadın çorabı ooo ama su an üzerinde yok çıkardımmm :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
kardes alıyorsun bi tane kadın çorabı iyi olanlardan yani pahalılardan söküyorsun coraplaa sarıyorsun etrafını sonra takıyorsun yerine tamam :bounce:





saçmalama ne painti yaww orjinal resim o işte ben yaptıktan sonra cektimm kadın çorabı ooo ama su an üzerinde yok çıkardımmm :bounce:

hheee tamam dostum en iyisi kadın çorabı:p:p:p:p
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
6
slm arkadaslar bugün motor tek ayaklıktayken yere düştü egzoz içeri girdi birde lambaların oldugu yerden sesler geliyor ne olabilir bu
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
slm arkadaslar bugün motor tek ayaklıktayken yere düştü egzoz içeri girdi birde lambaların oldugu yerden sesler geliyor ne olabilir bu



ASIM İNSAN GELİP BİZE DANIŞIRR SANKİ UZAĞIZZ BAKARIZ ONA EĞER EGSOZ DAN GELİYORSA ÖNEMLİ DEĞİL TAKMA KAFANA Bİ KELEPCE TAKARIZ TAMAM :bounce:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu motor 6lt. depo ile kaç km yapıyor?
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
izzet ciddiyim bende 151rs var 5,500 devirdeki 80 kmlik hıza baglı kalarak uzul yolda budur yakan :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978



şimdi değil eskiden di oo benzin kaç para oldu neredeyse 4 ytl :queen: katiyen yapmaz eskiden gidiyordu haklsın ben 5 ytl lik benzinle 85 km yaptım ona bakarsan ama eskiden di :bounce:

izzet ciddiyim bende 151rs var 5,500 devirdeki 80 kmlik hıza baglı kalarak uzul yolda budur yakan :cat:



şimdi değil eskiden di oo benzin kaç para oldu neredeyse 4 ytl :queen: katiyen yapmaz eskiden gidiyordu haklsın ben 5 ytl lik benzinle 85 km yaptım ona bakarsan ama eskiden di :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
arkadaşlar daha önce benim motorun fabrikasyon hatalı olan KRANGI'nın değişeceğini yazmıştım 15 gün bekledim ama beklediğime değdi şimdi motor çok iyi oldu ayrıca silindir pistonda komple değişti pompası bozulmuş onuda halletti servis arza sebebiyse benzin deposuna nasıl olduysa talaş parçası kaçmış ben hep BP den alırım benzini anlamadım neyse bu talaş parçası silindiri bi güzel.........:mrgreen:çizmiş piston falan kalmamış %40 yağlamada azalınca pompayıda bozmuş yani anlıyacağınız 700km'de motorun motoru komple yenilenmiş sayılır:mrgreen: şimdi motor saat gibi çalışıyor maaşallah nazar değmesin:queen:marşa bir basmaya çalışıyor
genede mondial kötü bir firma değilmiş ama şunuda unutmamak lazım bütün bu sorunlar 700 km'de bir motorun başına geliyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst