- Katılım
- 18 Ağu 2006
- Mesajlar
- 2,835
- Konu Yazar
- #41
Y kirletmeyin topicimi ya:mrgreen:
Gelcekseniz gelin işte:cherry:
Gelcekseniz gelin işte:cherry:
yok abi otubusu ben suruom isoda pecete ve kolonya tutuyo:queen:
Gelsem mi acaba? Bana cok uzak. Yuruyerek 5 dakka :queen:
bencede onlar ama inkar ediyolar baksanaKesin onlardır pisikletlerinide almışlar yanlarına baksana :![]()
yok abi otubusu ben suruom isoda pecete ve kolonya tutuyo:queen:
:queen::queen::queen: :queen::queen::queen: :queen::queen:
BU GECE BU BANA YETER İŞTE :queen::queen::queen: :queen::queen::queen:
bencede onlar ama inkar ediyolar baksana![]()
adana-pozantı arası yolcumu çekiyosunuzbari yukardakilere söyleyinde trafik ekibi gördüklerinde çöksünler :mrgreen:
muhahahhahhaha :mrgreen:
bencede onlar ama inkar ediyolar baksana![]()
adana-pozantı arası yolcumu çekiyosunuzbari yukardakilere söyleyinde trafik ekibi gördüklerinde çöksünler :mrgreen:
muhahahhahhaha :mrgreen:
tugçe hayırlı olsun resimde isteriz![]()
o gün motor olmayabilir...
siz hediyeleri hazırlayın:queen::queen::cherry:
LTF sor bakalım arkadan vermeyen varmı :queen: :queen:
yok öyle yağma sen motorla gelmezsen bizde gelmeyiz işte. ::miiz1::![]()
LTF sor bakalım arkadan vermeyen varmı :queen: :queen:
teknoloji var artık akbil kenkart gibi urunler kullanıyoruz biiz![]()