[Mt İstanbul] İstanbuuull Avrupa yakasında buluşuyoruuuuuzz

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Sen yeterki kalk gel oradan ben motoruda sana veririm:cherry:
oNUn için ayrı bir topic açıcam resimleri çekince...
sabır:cherry:



o gün motor olmayabilir...
siz hediyeleri hazırlayın:queen::queen::cherry:
bakyaw motoru göstermeden hediye istiyor hiçte çekinmiyor :p:p
bende diyordum bukız nerelerde diye meğer saman altından suyürütüyormuş
saat 20 de ordayım:cat:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
tugce hayirli ugurlu olsun motorun... allahim seni kazadan beladan ve isiklarda arabadan sarkip ablaaaa bu kac yapiooo , anaaa kariya bak motorun ustunde vb. gibi soz sarfeden mallardan esirgesin...:p

Yuh iso ve LTF06 ve 10 ar misafir he :p
Olm ne çok sallamışsınız he
Kamyonet arkasına mı atıcaksınız o kadar adamı :p

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

otubusumuz var bisim adana mt olaraktan dolusur geliris...:p

bus.jpg


:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
bakyaw motoru göstermeden hediye istiyor hiçte çekinmiyor :p:p
bende diyordum bukız nerelerde diye meğer saman altından suyürütüyormuş
saat 20 de ordayım:cat:
heheh Öle valla:queen:
tugce hayirli ugurlu olsun motorun... allahim seni kazadan beladan ve isiklarda arabadan sarkip ablaaaa bu kac yapiooo , anaaa kariya bak motorun ustunde vb. gibi soz sarfeden mallardan esirgesin...


Teşekkür edeirm...
demezler bana ya masum bir tipim var::pembe::::melek02:-------
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

otubusumuz var bisim adana mt olaraktan dolusur geliris...:p


tabi tabii toplaşın gelin bakalım....
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Bi de herkez gitmiş buluşmaya ne davet sahibi var(tuğçe tuğçe),nede yeni motosiklet herkez birbirine bakıyor..:queen::queen: Hayırlı olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Mio kedi gibi motor valla..... Geçenlerde bindim..Bir çok 150 lik çinlilere taş çıkartır....

Ayrıca her kontağı açışta başka bir renk gösterge ışığı yanmasına da hasta kaldım......

Ya otomatik depo kapağına ne demeli?..... :cat:


Güzel bir başlangıç seçimi..Tebrik ederim.... Güle güle bin... :rendeer:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Tuğçe motor almışsın yeni gördüm valla hayırlı olsun güle güle kullan :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Mio kedi gibi motor valla..... Geçenlerde bindim..Bir çok 150 lik çinlilere taş çıkartır....

Ayrıca her kontağı açışta başka bir renk gösterge ışığı yanmasına da hasta kaldım......

Ya otomatik depo kapağına ne demeli?..... :cat:


Güzel bir başlangıç seçimi..Tebrik ederim.... Güle güle bin... :rendeer:

:thumleft:::pembe:::flower:::haapppy:::biggrinn::coool::::karma::::fool::::friends:::140::
Çok teşekkür ederim valla...
E izmirlilerde gelsin bari madem öyle...:rendeer:
Bununla işi öğrenmek lazım... Cbr 'ı erteledim şimdilik...

Bi de herkez gitmiş buluşmaya ne davet sahibi var(tuğçe tuğçe),nede yeni motosiklet herkez birbirine bakıyor..:queen::queen: Hayırlı olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle...
Yok canım ordayım ... değilmiyim:mrgreen:
Tuğçe motor almışsın yeni gördüm valla hayırlı olsun güle güle kullan :)

Çok teşekkür ederim ...
Pek mutluyum bugünlerde..
garaja inip inip duruyorum :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
en doğrusunu yapmışsın inan :wiinkk:

neyse buraya yazmayalım artık yoksa topic actıgında aynılarını oraya yazmak zorunda kalmayalım :p
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelsem mi acaba? Bana cok uzak. Yuruyerek 5 dakka :queen:
OTANTÝK CAFE Dr. Sadýk Ahmet Cd. Köþk Sk. No:1 (Derya Bloklarý Yaný) AVCILAR-ÝSTANBUL 0212 593 50 98
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst