[Mt İstanbul] İstanbuuull Avrupa yakasında buluşuyoruuuuuzz

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Haydi bakalım... Gidiyoruz..
İyide yine nereye gidiyoruz?::pembe::::fool::::148::

Bana bile uzak olduğu halde bir değişiklik olsun dedim , gittim , gördüm en uygun yeri buldum. Aynı zamanda yeni motorumun şerefinede diyebiliriz:bounce:

9 Mayıs 2008 Cuma günü Avcılar'da Otantik Cafe'de buluşuyoruz, bir araya geli kaynaşıp muabbet içinde kayboluyoruz...:rendeer:Motosikletlerinizi merak etmeyin gayet uygun park yeri var...

Ne içicez ne yicez demeyin gayet uygun fiyatlar var...
Menü :
SADECE BU ORGANİZASYONA ÖZEL İNDİRİM YAPTIRTTIM!
Aperatifler ve çayda 50 Kuruş
Ana yemeklerde 1.50 YTL
Meşrubatlarda 1 YTL
MÖNÜDEKİ FİYAT ÜZERİNDEN İNDİRİM YAPILDI.


Hesap karmaşası yaşanmaması için, adisyon açılmayacak. Herkes kendi siparişi anında peşin ödeyecek.




:thumleft:::shake2::::friends:::comico::

Saat:20:00 'da otantik kafede görüşmek dileğiyle...

Şimdiiii kimler geliyor bakalııım?:bounce:

Özledim sizleri bayadır görüşemedik:cherry:

kr2rs5.jpg


Sahildeki kafeleri geçtikten sonra yolun sonunda otantik kafeyi bulacaksınız.

kr1mw0.jpg


Mekandan Fotoğraflar :

 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yeni motorum mu?... :silent::silent:

O hayırlı olsun...Güle güle bin....:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
apti yeni motorun hayırlı olsun gelde görelim :mrgreen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Efendim ismimin Orhan olduğunu bazılarınız biliyordur.
Ağabeyim sayılır Orhan Veli.
Aslım İstanbuldur.
Gözlerim kapalı dinlerim onu.
Loş kayıkhanelerinde.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun apti :) Ne zaman aldın motoru yahu ?
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
iyi eğlenceler, tuğçe bide yenı motormu aldın die pm attım cvp vermedın! hayırlı olsun demicem işte ::miiz1::
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Zart zurt buluşma bıktım bıktımmm:p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Efendim ismimin Orhan olduğunu bazılarınız biliyordur.
Ağabeyim sayılır Orhan Veli.
Aslım İstanbuldur.
Gözlerim kapalı dinlerim onu.
Loş kayıkhanelerinde.

Bende pek severim:cat::cat::rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun apti :) Ne zaman aldın motoru yahu ?

Süprüz cuma gelde sarılalım önce hasret giderelim sonra
kulağına fısıdarım kap gel emreyi de:bounce:


vasco süprüz diyoruzz yaaa:bounce:


ayecan kankilim sen olmadan bir ben:salut::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
88
Motosikleti
NC750X '22
Hayırlı olsun motorun. Cuma günü umarım gelebilirim. Peki gelmeyi kafaya koyarsak, telepatiyle mi bulucaz bu Avcılar Otantik'i :) Adres, harita, koordinat vs.?
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
apti hayırlı olsun :p ben ve mürettebatımm gelmek için elimizden geleni yapcazz:p
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Yuh iso ve LTF06 ve 10 ar misafir he :p
Olm ne çok sallamışsınız he
Kamyonet arkasına mı atıcaksınız o kadar adamı :p
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
tekrar hayırlı olsun tuçecan, eğer bana yakın gidecek birini ayarlarsam olmadı onunla gelirim artçı martçı bakıcaz artık, hem gece E5 trafiği bana ağır gelirde :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst