Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
celil benim gördüğüm 3 motor değiştirdin kafanda hatta innovada vardı 4.sen bu motordan alırsan 4 ay içinde pişman olacaksın.kesinlikle motorun kalitesine bişy demiyorum.sana vitesli motor lazım.bence ybr 125.:cat:

USTA HAKLISINDA VİTESLİLERDEN TIRSIYORUM YAAA

celil sen bu beat tan vazgeçtin anlaşilan:cherry:

beat cok hantal o yuzden bıraz daha aktif biseler :bounce::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
celil bende sana ısrarla 100kh yi tavsiye ediyorum arkadaşımda var tabikide sorun çıkartıyo ama 7 000 de şu an motor aldıktan 3 gün sonra egzosu açtırdı daha hala öyle ne yıkar ne bakar öldürdü motoru anlıcan bazen yamurlu havalarda ıslanınca çalışmıyor oda buji ile alakalı su alıyor o motora yapılan eziyet okadar çok ki ama motor hala bi basışta alıyor daha hiç yolda bırakmadı haa 3-4 kez yolda kaldı o da lastik patlaması onun dışında bi sorun yok geçen gün 2 kişi düz yolda 100 kh ile 100 gördük ben 55 arkadaş 75 kilo 1,vitesi süper kalkarken ön kaldırılabiliyor benim scooterden sonra acayip seri geldi belki o motoru çok iyi açtı kusura bakmayın buraya yazdım ama celil dediklerimi dikkate al bende para biriktiriyorum stajer yasası çıkarsa garanti 100 kh alıcam
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
110
ya arkadaslar bı sorum var?bu sırın makıneyle uzun yol varmı yapan aranızda veya ıstanbul-antalya yapılırmı bu sırınle?


biraz zor..motor açısından sorun yok ama sürücü açısından sıkıntı yaşanır..çok sabırlı olman ve uzun zamana ihtiyacın olabilir..ben bahçeşehir-karaburun,yalıköy ve tekirdağ gezileri yaptım..hepsi 100-250 km arası günlük mesafelerdi,bir sorun çıkmadı..gezi yazıları bölümünden benim yaptığım bu gezileri okuyabilirsin
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
celil bende sana ısrarla 100kh yi tavsiye ediyorum arkadaşımda var tabikide sorun çıkartıyo ama 7 000 de şu an motor aldıktan 3 gün sonra egzosu açtırdı daha hala öyle ne yıkar ne bakar öldürdü motoru anlıcan bazen yamurlu havalarda ıslanınca çalışmıyor oda buji ile alakalı su alıyor o motora yapılan eziyet okadar çok ki ama motor hala bi basışta alıyor daha hiç yolda bırakmadı haa 3-4 kez yolda kaldı o da lastik patlaması onun dışında bi sorun yok geçen gün 2 kişi düz yolda 100 kh ile 100 gördük ben 55 arkadaş 75 kilo 1,vitesi süper kalkarken ön kaldırılabiliyor benim scooterden sonra acayip seri geldi belki o motoru çok iyi açtı kusura bakmayın buraya yazdım ama celil dediklerimi dikkate al bende para biriktiriyorum stajer yasası çıkarsa garanti 100 kh alıcam

eyvallah kardeşte ben 100 kh den vazgeçtim bide vitesli olduğu için tırsıyorum scooter daha guzel gelıyo vitesliyi ehliyet aldıktan sonra alırım heralde ama şimdi scooter alıcam ve çinli olmayacak yınede fıkrın için teşekkürler :rendeer:

biraz zor..motor açısından sorun yok ama sürücü açısından sıkıntı yaşanır..çok sabırlı olman ve uzun zamana ihtiyacın olabilir..ben bahçeşehir-karaburun,yalıköy ve tekirdağ gezileri yaptım..hepsi 100-250 km arası günlük mesafelerdi,bir sorun çıkmadı..gezi yazıları bölümünden benim yaptığım bu gezileri okuyabilirsin

linki atabilirmisin bakalım küçük dev neler yapmış ??:)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
ilk izlenimler

Arkadaşlar cuma gün almıştım motoru bu haftasonu 100 km yaptım, ilk izlenimlerimi aktarayım...

Öncelikle hemen bir kask aldım, motoru almadan epey araştırmıştım internetten bu yüzden açık kask almadım, okmeydanı feyzioğlu motorda italyan menşeli (çinde üretilen) LS 2 kaskın cartoon modelini aldım, ce sertifikaları filan var 1.5 kilo ve 90 YTL çok makul geldi fiyat bana, sirkecide uyduruk kasklara 60-70 lira istiyorlar o yuzden ilaç gibi geldi, bide çeneden açılır bir modeli var çok şık ama 180 YTL...(Uzattım ama bu konuda kotu bir anım var, onun için, kusura bakmayın)

Arkadaşlar motor gerçekten çok seri ben 75 kiloyum ve rodaj sebebi ile hiç 40 km yi geçmediğim ve gaza yüklenmediğim halde hemen fırlıyor ve tak diye 50 km yi görüyor. Seriliği çok hoşuma gitti, sele geniş ve rahat helede artçı olmayınca arkaya kadar kaykılıyorsun sürüş çok keyifli oluyor,

Gördüğüm eksikliklere gelince, aynalar iyi değil, çok dar kalmış ve arkayı rahat göremiyorsun, tekerleklerin en küçük boy olmasının dezavantajları çukurda tırtırda v.s. hissediliyor ama rahatsız etmiyor dikkati elden bırakmadıkça...Arka fren iyi değil ama bu sadece suzukinin değil tüm kampanalı modellerin genel sorunu sanırım ama ön Allahtan ön disk ve çok iyi, motor çok seri duruyor çift frenle....Daha yakıtını ölçemedim ama 10 YTL koymuşlardı alırken 80 km yaptım, belki daha da giderdi,ama korktum gittim depoyu 20 YTL ye fulllledim :) valla bu kadar keyifli bir sey olmaz, 20 YTL ile 200- 250 km yol alınca başka bir keyifli oluyormuş demek ki,

Arkadaşlar gerçekten başka bir yaşam biçimiymiş bu scooter, trafik derdin yok, park derdin yok, ordan oraya ordan vınlayıp duruyorsun, cumartesi önce levente giitim, oradan okmeydanına geçtim, oradan sirkeciye geçtim, oradan hadi vapura binip karşıya kadıköy geçtim, oradan da tekrar eve gaziosmanpaşa ya döndüm valla müthiş bir rahatlık ve keyif, Şimdi eldiven ve mont bakıyorum bayağı rüzgar yedim çünkü 40 km de boyleyse yarın rodajdan sonra 70-80 de perişan oluruz heralde :)

Şimdilik bu kadar
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
110
eyvallah kardeşte ben 100 kh den vazgeçtim bide vitesli olduğu için tırsıyorum scooter daha guzel gelıyo vitesliyi ehliyet aldıktan sonra alırım heralde ama şimdi scooter alıcam ve çinli olmayacak yınede fıkrın için teşekkürler :rendeer:



linki atabilirmisin bakalım küçük dev neler yapmış ??:)


http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/44236-eslerden-habersiz-tekirdag-kacamagi.html

http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/40743-yazdan-kalma-karadeniz-karaburun-gezisi.html
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
bugun depoyu fulledim bakalım kaç km yapacak merak ediyroyum bir de iki gundundur yol tutuşunda bi problem yaşıyorum sanki ön taraf sallanma hissediyorum benim dengesizliğimden mi yoksa motordan mı anlamadm yarın garanti belgesini almak için tekay gittiğimde onu da göstericem bakalım ne çıkacak :(
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
62
Arkadaşlar benımde an125 im var ama yantarafları cizik motorun rengi siyah bu cizikler benı rahatsız edio tırnak giriek kadar derin.Annenize verirseniz motoru aynıseyler basınıza gelir.0 granaj parçaları ne kadar an125 in ve 0 eksoz fiyatını merak ediyorum.yardımcı olursanız sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
62
Kusura bakma bulamadım tüm kaporta fiyatını.O çiziklerinde fotosunu çekicem ama bunu yaptırma olanağım yokmu belli olmıcak şekilde.Buda benım motorun resimleri.Angell ı ilk takan benım galiba bu motora:)Galibe bizim an125 lerde teke cıkan adam olmıcak heralde 116 kg kalkmıyor.Aerox beat falan teke harika gelio ama bizim motorlar gelmıyor.
Arkadaşlar bizim motorlarda 3000 km bakımda ne yapılıyor.Bize ilk başta sübap ayarları yapılcak denmişti.Motor artık 90 dan sonra gaz yemiyor.Hava filtresini temizledim.Servisine götürdüm.Abi benzin filtresi ve karbiratör temizlenmicekmi dedim adamlar sadece 3000 lik bakımda yağ değişir dedi.Bide iridyum buji taktırdım.Ama hala bir değişim yok.Sübap ayarını,karbiratör temizliği ve benzin filtresi temizliğini başka bir motorcuya sordum 30 ytl ye yaparım dedi.Orda yaptırısam garantiden cıkma olasılığı var mı?Veya yaptırsam servis bunu anlar mı?


http://img367.imageshack.us/img367/2717/y1punjwot8a2elmpu03jnrnxg1.jpg

http://img89.imageshack.us/img89/8392/y1punjwot8a2enhwnedls5lmn7.jpg

http://img89.imageshack.us/img89/860/y1punjwot8a2elhh5djovejtx1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
110
Kusura bakma bulamadım tüm kaporta fiyatını.O çiziklerinde fotosunu çekicem ama bunu yaptırma olanağım yokmu belli olmıcak şekilde.Buda benım motorun resimleri.Angell ı ilk takan benım galiba bu motora:)Galibe bizim an125 lerde teke cıkan adam olmıcak heralde 116 kg kalkmıyor.Aerox beat falan teke harika gelio ama bizim motorlar gelmıyor.
Arkadaşlar bizim motorlarda 3000 km bakımda ne yapılıyor.Bize ilk başta sübap ayarları yapılcak denmişti.Motor artık 90 dan sonra gaz yemiyor.Hava filtresini temizledim.Servisine götürdüm.Abi benzin filtresi ve karbiratör temizlenmicekmi dedim adamlar sadece 3000 lik bakımda yağ değişir dedi.Bide iridyum buji taktırdım.Ama hala bir değişim yok.Sübap ayarını,karbiratör temizliği ve benzin filtresi temizliğini başka bir motorcuya sordum 30 ytl ye yaparım dedi.Orda yaptırısam garantiden cıkma olasılığı var mı?Veya yaptırsam servis bunu anlar mı?


http://img367.imageshack.us/img367/2717/y1punjwot8a2elmpu03jnrnxg1.jpg

http://img89.imageshack.us/img89/8392/y1punjwot8a2enhwnedls5lmn7.jpg

http://img89.imageshack.us/img89/860/y1punjwot8a2elhh5djovejtx1.jpg


3000 km de bakım yok. 2000km den sonraki bakım 4000km de olması lazım. Garanti belgesinden kontrol etmekte fayda var.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
arkadaşlar motoru sabh ilk çalıştırdığımızda ısıtıyor muyuz..

ısıtıyorsak kaç dakika çalıştıracağız rölantide acaba...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahmet türkiyede bir ilk i gerçekleştirmişsin suzukı an125hk ya ilk neon ve angel far takan sensin hayırlı olsun kazasız belasız..

bu gün celil ybr ile msn de konuştum hepinizi çok özlemiş ve suzukının hakkında bişiy dedi motorun sıfır fiyatı 2000ytl ye düşmüş..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
20
arkadaşım nerde 2000 olmuş bayi verebilirmisin, tekayda 2200 orda da mavisi kalmamış :( bi alamadık gitti şu motoru ya
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
66
kızıltoprak korlahttp://www.sahibinden.com/bu_firsat_kacmaz!_!_!_suzuki_an_125_1_999_ytl!WQQaXQQ5363463WQQpXQQdisplayitems motor 1,999 ytl her renk mevcut

kızıltoprak korlas 1,999 yaptı an125 modelini. alacaklar dikkat!!!sahibinden.com a bakın
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
20
arkadaşlar aman haaa... ıspartada 3000'den satılıyo bu motor. sahibinden.com'daki fiyatlar gerçekten çok güzel, bu motoru 2200-2500 arasında satan bayiler gün geçtikçe artmakda, bugün de ersinernesto'nun verdiği linkteki kızıltoprak korlas fiyatı iyice düşürmüş, imkanı olan kaçırmasın, ben malesef bi süre daha beklemek zorundayım :( bu fiyatlar yükselirse nası yanarım ama :(:(
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
21
bende an 125 i 6 aydır kullanıyorum öncelikle boyum 1.94 cm 90 kg yum biliyorum motorda çok komik duruyorum ama hiç umruda değil gerçekten zevkini çıkarıyorum trafik derdi yok park sorunu yok yakıt desen ne zaman doldurdugunu unutuyorsun tekay moto da bakımlarını sordugumda ilk bakım bin ondan sonra üzerine 2000 koya koya yapılıyo denmişti bence siz onu tekrar sorun benımkı şuan 3000 bakıma gircek ayrıca çin mallarıyla kıyaslamanız beni üzdü vespacılar gibi bende AN 125 e çok ısındım
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
66
arkadaşlar aman haaa... ıspartada 3000'den satılıyo bu motor. sahibinden.com'daki fiyatlar gerçekten çok güzel, bu motoru 2200-2500 arasında satan bayiler gün geçtikçe artmakda, bugün de ersinernesto'nun verdiği linkteki kızıltoprak korlas fiyatı iyice düşürmüş, imkanı olan kaçırmasın, ben malesef bi süre daha beklemek zorundayım :( bu fiyatlar yükselirse nası yanarım ama :(:(

Bence bu motorun fiyatları yükselmez.3500 ytl den 1,999 düstü. Arkadasım alırken iyi arastırın yedek parca sıkıntısı olabilir bu modelde.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
20
arkadasım ins dediğin gibi yükselmez fiyatlar.. bu modelin yedek parçası rahat bulunuyo gibi ancak; ucuz çin mallarının yedek parçalarına göre pahalı ama aldığım yedek parça çin malı gibi 2 ayda bozulmadıktan sonra pahalı olması çok da önemli değil.


demir sen 6 altı aydır kullanıyomuşsun, acaba şimdiye kadar hiç parça değiştirdin mi?
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
21
hiçbi parçasını değiştirmedim ama bi arkadaş bahsetmiş aynı sorun bendede var servise götürünce onada baktırıcam biraz hızlanınca gaza asılında önden bi titreme geliyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst