ilk izlenimler
Arkadaşlar cuma gün almıştım motoru bu haftasonu 100 km yaptım, ilk izlenimlerimi aktarayım...
Öncelikle hemen bir kask aldım, motoru almadan epey araştırmıştım internetten bu yüzden açık kask almadım, okmeydanı feyzioğlu motorda italyan menşeli (çinde üretilen) LS 2 kaskın cartoon modelini aldım, ce sertifikaları filan var 1.5 kilo ve 90 YTL çok makul geldi fiyat bana, sirkecide uyduruk kasklara 60-70 lira istiyorlar o yuzden ilaç gibi geldi, bide çeneden açılır bir modeli var çok şık ama 180 YTL...(Uzattım ama bu konuda kotu bir anım var, onun için, kusura bakmayın)
Arkadaşlar motor gerçekten çok seri ben 75 kiloyum ve rodaj sebebi ile hiç 40 km yi geçmediğim ve gaza yüklenmediğim halde hemen fırlıyor ve tak diye 50 km yi görüyor. Seriliği çok hoşuma gitti, sele geniş ve rahat helede artçı olmayınca arkaya kadar kaykılıyorsun sürüş çok keyifli oluyor,
Gördüğüm eksikliklere gelince, aynalar iyi değil, çok dar kalmış ve arkayı rahat göremiyorsun, tekerleklerin en küçük boy olmasının dezavantajları çukurda tırtırda v.s. hissediliyor ama rahatsız etmiyor dikkati elden bırakmadıkça...Arka fren iyi değil ama bu sadece suzukinin değil tüm kampanalı modellerin genel sorunu sanırım ama ön Allahtan ön disk ve çok iyi, motor çok seri duruyor çift frenle....Daha yakıtını ölçemedim ama 10 YTL koymuşlardı alırken 80 km yaptım, belki daha da giderdi,ama korktum gittim depoyu 20 YTL ye fulllledim

valla bu kadar keyifli bir sey olmaz, 20 YTL ile 200- 250 km yol alınca başka bir keyifli oluyormuş demek ki,
Arkadaşlar gerçekten başka bir yaşam biçimiymiş bu scooter, trafik derdin yok, park derdin yok, ordan oraya ordan vınlayıp duruyorsun, cumartesi önce levente giitim, oradan okmeydanına geçtim, oradan sirkeciye geçtim, oradan hadi vapura binip karşıya kadıköy geçtim, oradan da tekrar eve gaziosmanpaşa ya döndüm valla müthiş bir rahatlık ve keyif, Şimdi eldiven ve mont bakıyorum bayağı rüzgar yedim çünkü 40 km de boyleyse yarın rodajdan sonra 70-80 de perişan oluruz heralde
Şimdilik bu kadar