ybr ile 2150 km lik gezi

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Güzel Bir Gezi Olmuş... Ybr Zaten Kücümsenecek Bir Makina Degil... Bir Sene Kullandım Ve Tık Demedi.... üstelik Makina 100 Bine Gelmişti... Keşke Yanına Kafa Dengi Bir Arkadaş Bulup Geziyi Bir Kaç Gün Uzata Bilseydin.... Sagol Resimler Için..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bir ybr kullanicisi olarak motörümla gurur duyyorum senin sabrinida tebrik ederim arkadaşim devamini bekleriz:cat: cok güzel bir gezi olmuş
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
arkadaş bu kadar yol yalnız cekılırmı birisi bulamadın mı gezıcek:D

Gittiğim yerlerde arkadaşların evinde kaldım. Ana yollarda tek motor gitmeyi daha çok seviyorum. Ama ara yollarda (köy ve toprak yollarda) iki motor tabi ki çok daha iyi olurdu.




Dalaman-Göce arasındaki yarımadadaki koylar





 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
247
gerçektn güzel gezi olmuş elmalı yolunuda özledim elmalı meslek yüksek okulunda okumuştum bayaa özlemişim orayı görünce:) emegine sağlık Allah tekerlerine zeval vermesin :) ...
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
102
Tebrikler kuzen kütahyaya gidiyorum diye kandırdın bizi iyi gezmişsin valla ama insan bi çağırır dimi :p
şaka bi yana vizelerim olmasa gelmek isterdim ama biliyosun. ne de olsa biz daha çok gezicez beraber, görüşürüz :)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ayıp değil mi ya milleti böyle gezilere özendiriyonuz, gidemeyen var ama değil mi :salut:
dalamankoyqy8.jpg


Harika olmuş daha varsa bekliyoz foto :)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Harika gezi olmuş.Kazasız belasız nice gezilere:rendeer:
Siz bunları yolladıkça benim içim gidiyor.:salut:
PIERzig'in dediği gidemeyenlerdenim bende:pale:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Süper bir gezi olmuş. HElal olsun.

Bu arada istanbulda hangi okuldasın? Avcılarda mısın? Devamlı bir YBR görüyorum dersliklerin önünde. Vizelerde bitti demişsin bizimkilerde bitti. Acaba senmisin o gördüğüm YBR nin sahibi??
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
BENDE RESİMLERİMİ KOYAYIM BARE BİRAZ RENKLENSİN SAYFA:p










 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
Süper bir gezi olmuş. HElal olsun.

Bu arada istanbulda hangi okuldasın? Avcılarda mısın? Devamlı bir YBR görüyorum dersliklerin önünde. Vizelerde bitti demişsin bizimkilerde bitti. Acaba senmisin o gördüğüm YBR nin sahibi??


Evet Avcılardayım. Jeofizik mühendisliğinde okuyorum. Ama okula motorla çok az geliyorum. Bostancı'da oturuyorum, toplu taşımaya nazaran masraflı oluyo :)


erdal3323 resimler için ellerine sağlık :rendeer:
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
Evet Avcılardayım. Jeofizik mühendisliğinde okuyorum. Ama okula motorla çok az geliyorum. Bostancı'da oturuyorum, toplu taşımaya nazaran masraflı oluyo :)


erdal3323 resimler için ellerine sağlık :rendeer:

BERKMAN SAOL SENİNDE ELLERİNE SAĞLIK GUZEL GEZİ OLMUS ARKADASIM MOTORUNA NAZAR DEGMESİN
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Yüreğinize sağlık. Fotoğraflar çok güzel zaten. Bizede kısmet olur İnşallah böyle gezmeler.
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
148
kalacak yer olarak nerelerde kaldın en merak ettigim şey benim aklımda gezmek var ama bu yolda kalma mevzusu cok urkütüyor yololarda telef olmak korkutuyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst