arkadaş bu kadar yol yalnız cekılırmı birisi bulamadın mı gezıcek![]()






Süper bir gezi olmuş. HElal olsun.
Bu arada istanbulda hangi okuldasın? Avcılarda mısın? Devamlı bir YBR görüyorum dersliklerin önünde. Vizelerde bitti demişsin bizimkilerde bitti. Acaba senmisin o gördüğüm YBR nin sahibi??
Evet Avcılardayım. Jeofizik mühendisliğinde okuyorum. Ama okula motorla çok az geliyorum. Bostancı'da oturuyorum, toplu taşımaya nazaran masraflı oluyo
erdal3323 resimler için ellerine sağlık :rendeer: