Mutlu Yıllar DCR

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
Dogum gunun kutlu olsun Haluk kardesim !!! :rendeer: :rendeer:
Nice senelere, guzelliklere !!! :rendeer: :rendeer:
Gulumsemen yuzunden hic eksik olmasin...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Canım kardeşim nice mutlu yıllar senin olsun inşallah..
Seni yetiştiren anne-babayı kutluyorum..
İyiki doğmuşsun, iyiki senin gibi bi kardeşimiz olmuş bizimde :cat:
Allah uzun, mutlu bir ömür nasip etsin, hep gül inşallah.. :rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
104
Canım kardeşim nice mutlu yıllar senin olsun inşallah..
Seni yetiştiren anne-babayı kutluyorum..
İyiki doğmuşsun, iyiki senin gibi bi kardeşimiz olmuş bizimde :cat:
Allah uzun, mutlu bir ömür nasip etsin, hep gül inşallah.. :rendeer:

:salut::salut: coh duygulandım .Doum gunun kutlu olsun kardes gonlüne gore olsun hersey

Benimde 13 ü doum gunum araya sıkıstırıyım:cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Haluk nice sağlıklı yıllara....
Biran önce motorlanman dileğiyle...
Allah seni sevdiklerine bağışlasın
ne 20 daha olsa olsa 18 olmuştur eksik var fazla yok tabi ben benim oglanın yaşını yanlış bilmiyorsam :mrgreen::cherry::queen:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
278
doğum günün kutlu olsun kardeşim,nice senelere en yakın zamanda motor alman dileğimle.......:rendeer:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Doğum günü kutlu olsun hALUK :)

Çok teşekkür ederim abi :)

Nice senelere Haluk doğum günün kutlu olsun.

inşallah hep beraber nice senelere abim çok saol :rendeer:

Dogum gunun kutlu olsun Haluk kardesim !!! :rendeer: :rendeer:
Nice senelere, guzelliklere !!! :rendeer: :rendeer:
Gulumsemen yuzunden hic eksik olmasin...

Çok saol Recep abim :)

Canım kardeşim nice mutlu yıllar senin olsun inşallah..
Seni yetiştiren anne-babayı kutluyorum..
İyiki doğmuşsun, iyiki senin gibi bi kardeşimiz olmuş bizimde :cat:
Allah uzun, mutlu bir ömür nasip etsin, hep gül inşallah.. :rendeer:

Çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook teşekkür ederim Pınar ablam benimmmm :salut:
İyiki sizin gibi ablalarım, abilerim, kardeşlerim var... :rendeer:

doğum günün kutlu olsun kardeşim nice senelere :rendeer:

Çok teşekkür ederim :cat:

:salut::salut: coh duygulandım .Doum gunun kutlu olsun kardes gonlüne gore olsun hersey

Benimde 13 ü doum gunum araya sıkıstırıyım:cherry:

Vay Burak abim :) o zaman aynı burçtanız ikimizde :p
Çok saol abim çok teşekkürler :rendeer:

Haluk nice sağlıklı yıllara....
Biran önce motorlanman dileğiyle...
Allah seni sevdiklerine bağışlasın
ne 20 daha olsa olsa 18 olmuştur eksik var fazla yok tabi ben benim oglanın yaşını yanlış bilmiyorsam :mrgreen::cherry::queen:

Amin Halis abi çok teşekkür ederim :)
Evet Velican'la aynı yaştayım :)

:rendeer:

doğum günün kutlu olsun kardeşim,nice senelere en yakın zamanda motor alman dileğimle.......:rendeer:

Eyw kardeşimmmmmmm benim :rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canım doğum günün kutlu olsun nice senelere :rendeer:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
kardeşim doum günün kutlu olsun. biz sana hediye olarak aramızda topladığımız parayla motosiklet almaya karar verdik:queen::queen:

biz bile seni otobüslerde görmekten sıkıldık yani al artık bi canawar:queen:


cess, tmm gey konusuna çok alıştık ama bunu sübyancılık seviyesine indirmeyelim
çocuk daha 20 sini görmedi:queen::queen:


gökhaanım sen ööle diyince ağzımdan güzel dizeler döküldü

canımdaki gay gibisin
içimdeki şey gibisin
bilmem ki ney gibisin
sen benimsin gay çiçeğim
:rendeer::rendeer:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Doğum günün kutlu olsun arkadaşım::wish::

Teşekkürler.. :):):)

Doğum günün kutlu olsun DCR...:rendeer:

Çok teşekkür ederim :rendeer:

kardeşim doum günün kutlu olsun. biz sana hediye olarak aramızda topladığımız parayla motosiklet almaya karar verdik:queen::queen:

biz bile seni otobüslerde görmekten sıkıldık yani al artık bi canawar:queen:

Abimmmmm benim :p nie zahmet ettiniz :queen: :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst