Mutlu Yıllar DCR

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İyi ki doğdun Haluk...:rendeer:
"D"ice "C"utlu "R"ıllar:p


Yeni yaşının sana iki tekerlek, uzun uzun da yollar getirmesi dileğiyle...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
haluk kardeşim, canım benim
doğum günün kutlu olsun, yeni haşında her şeyin en iyisini diliyorum senin için:rendeer:
bir an önce iki tekerde görmek istiyorum seni:mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
en sevdiğim kız kardeşim .. umarım eve yolladıgım çiçekler sorun olmamıştır .. biliyorsun . ikili ilişkilerde pek başarılı olamıyorum .. (:) bugün seni üzdüysen çok özür dilerim ama o tokadı atmayacaktın .. genede seni çok seviyorum canım ..

dogum günün kutlu olsun (((((((:)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Haluk nice sağlıklı yıllara....:rendeer:

Biran önce motorlanman dileğiyle...:rendeer:

Allah seni sevdiklerine bağışlasın..:wiinkk:



.

Jesse...Ne muzipsin sen varya...:)
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
canım benim iyiki doğdun offf bide makine olsaydı fena dimi oda olur kanka öpüldün
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
VAy haluk abı dogum gunun kutlu olsun nıce senelere sevdıklerınle beraber bı omur mutluluklar ... :rendeer:

Bır an once cross motoruna kavusmanı beklıyorum :queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum gününüz kutlu olsun, sevdiklerinizle birlikte nice mutlu senelere :)
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
kardeşim dogumgunun kutlu olsun, Allah gönlüne göre versin:rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Halukcum doğumgünün kutlu olsun...
Nice sağlıklı , mutlu yıllar dilerim canım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutlu olsun ALLAH uzun ömürler versin kazasız belasız sürüşler dileği ile..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
en sevdiğim kız kardeşim .. umarım eve yolladıgım çiçekler sorun olmamıştır .. biliyorsun . ikili ilişkilerde pek başarılı olamıyorum .. (:) bugün seni üzdüysen çok özür dilerim ama o tokadı atmayacaktın .. genede seni çok seviyorum canım ..

dogum günün kutlu olsun (((((((:)

cess, tmm gey konusuna çok alıştık ama bunu sübyancılık seviyesine indirmeyelim
çocuk daha 20 sini görmedi:queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
cess, tmm gey konusuna çok alıştık ama bunu sübyancılık seviyesine indirmeyelim
çocuk daha 20 sini görmedi:queen::queen:

kanka soylesene ((:) ben 20 oldu biliyordum .. :queen::queen:

neyse şimdilik hiç bişey olmamış gbi yapiim . bak zaten telefonlarımada cevap vermiyo :salut:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
cess, tmm gey konusuna çok alıştık ama bunu sübyancılık seviyesine indirmeyelim
çocuk daha 20 sini görmedi:queen::queen:
kanka soylesene ((:) ben 20 oldu biliyordum .. :queen::queen:

neyse şimdilik hiç bişey olmamış gbi yapiim . bak zaten telefonlarımada cevap vermiyo :salut:

vay sizi gidi vat cılar siziii :mrgreen: haluk u da alet ettiniz demek bu işe :p

Halukcum doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce :rendeer:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
İyi ki doğdun Haluk...:rendeer:
"D"ice "C"utlu "R"ıllar:p


Yeni yaşının sana iki tekerlek, uzun uzun da yollar getirmesi dileğiyle...

:queen: Olcan abi valla şaşırdım konuyu görünce :)
Sabah sabah içime bir mutluluk düştü :p
Çok teşekkür ederim abi, çok saol :rendeer:

haluk kardeşim, canım benim
doğum günün kutlu olsun, yeni haşında her şeyin en iyisini diliyorum senin için:rendeer:
bir an önce iki tekerde görmek istiyorum seni:mrgreen:

Çok saol abimmmmm benim :) Allah'ın izniyle inşallah en yakın zamanda iki tekerdeyim :cat:
Günleri sayıyorum desem yeridir.. :queen:

nice yıllara.. allah uzun ömür versin.

Amin :) çok teşekkür ederim Loft :rendeer:

en sevdiğim kız kardeşim .. umarım eve yolladıgım çiçekler sorun olmamıştır .. biliyorsun . ikili ilişkilerde pek başarılı olamıyorum .. (:) bugün seni üzdüysen çok özür dilerim ama o tokadı atmayacaktın .. genede seni çok seviyorum canım ..

dogum günün kutlu olsun (((((((:)

En sevdiğim ablam benim :p Çiçekler için çok teşekkür ederim :queen:
Ne üzmesi abi çok mutlu oldum :p
Ama o tokat işini hala anlamış değilim :mrgreen:

Haluk nice sağlıklı yıllara....:rendeer:

Biran önce motorlanman dileğiyle...:rendeer:

Allah seni sevdiklerine bağışlasın..:wiinkk:

Çok teşekkür ederim Murat abim :rendeer:

İnşallah abi, A2 ehliyeti alalı 1 buçuk ay oldu ama hala motoru alamadık :p
Ama çok az kaldı inşallah en yakın zamanda üstüne binicem bu aşkın :)

canım benim iyiki doğdun offf bide makine olsaydı fena dimi oda olur kanka öpüldün

Çok saol Burak abimm :cat: inşallah o günlerde gelicek :)
Sende öpüldün abim benim :rendeer:

VAy haluk abı dogum gunun kutlu olsun nıce senelere sevdıklerınle beraber bı omur mutluluklar ... :rendeer:

Bır an once cross motoruna kavusmanı beklıyorum :queen:

Eywallah kardeşim benimmm :rendeer: çok saol :)

doğum gününüz kutlu olsun, sevdiklerinizle birlikte nice mutlu senelere :)

Çok teşekkür ederim.. :cat:

kardeşim dogumgunun kutlu olsun, Allah gönlüne göre versin:rendeer:

Amin inşallah Muharrem abim :) çok teşekkür ederim :rendeer:

Halukcum doğumgünün kutlu olsun...
Nice sağlıklı , mutlu yıllar dilerim canım..

Anammmm Tuçican :queen: ya ben harbi şuan uçuyorum sankim :p
Harbi çok mutlu oldum ya :p
Çok teşekkür ederim, çok saol... :)

iyiki varsın MT :rendeer:

doğum günün kutlu olsun ALLAH uzun ömürler versin kazasız belasız sürüşler dileği ile..

Çok teşekkür ederim 06bluedragger :rendeer:

kanka soylesene ((:) ben 20 oldu biliyordum .. :queen::queen:

neyse şimdilik hiç bişey olmamış gbi yapiim . bak zaten telefonlarımada cevap vermiyo :salut:

19'dan gün aldık abi :queen: 1 seneden bişeycik olmaz :p

Doğum günün kutlu olsun Haluk. ::wish::
Nice senelere.. :rendeer:

Çok teşekkür ederim abi :rendeer:

Halukcum doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce :rendeer:

Amin inşallah abimmmm benim :cat: çok teşekkür ederim :rendeer:
Harbiden iyiki varsınız ya :salut:

Duygulandım şimdi pöff :cyclopsan :)

haluk mutlu yıllar sana hani pasta yokkk

Çok teşekkür ederim Kemal abimm :rendeer: inşallah motoru alınca hepsini birlikte kutlarız :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst