İyi ki doğdun Haluk...:rendeer:
"
D"ice "
C"utlu "
R"ıllar
Yeni yaşının sana iki tekerlek, uzun uzun da yollar getirmesi dileğiyle...
:queen: Olcan abi valla şaşırdım konuyu görünce

Sabah sabah içime bir mutluluk düştü

Çok teşekkür ederim abi, çok saol :rendeer:
haluk kardeşim, canım benim
doğum günün kutlu olsun, yeni haşında her şeyin en iyisini diliyorum senin için:rendeer:
bir an önce iki tekerde görmek istiyorum seni:mrgreen:
Çok saol abimmmmm benim

Allah'ın izniyle inşallah en yakın zamanda iki tekerdeyim :cat:
Günleri sayıyorum desem yeridir.. :queen:
nice yıllara.. allah uzun ömür versin.
Amin

çok teşekkür ederim Loft :rendeer:
en sevdiğim kız kardeşim .. umarım eve yolladıgım çiçekler sorun olmamıştır .. biliyorsun . ikili ilişkilerde pek başarılı olamıyorum .. (

bugün seni üzdüysen çok özür dilerim ama o tokadı atmayacaktın .. genede seni çok seviyorum canım ..
dogum günün kutlu olsun (((((((
En sevdiğim ablam benim

Çiçekler için çok teşekkür ederim :queen:
Ne üzmesi abi çok mutlu oldum

Ama o tokat işini hala anlamış değilim :mrgreen:
Haluk nice sağlıklı yıllara....:rendeer:
Biran önce motorlanman dileğiyle...:rendeer:
Allah seni sevdiklerine bağışlasın..:wiinkk:
Çok teşekkür ederim Murat abim :rendeer:
İnşallah abi, A2 ehliyeti alalı 1 buçuk ay oldu ama hala motoru alamadık

Ama çok az kaldı inşallah en yakın zamanda üstüne binicem bu aşkın
canım benim iyiki doğdun offf bide makine olsaydı fena dimi oda olur kanka öpüldün
Çok saol Burak abimm :cat: inşallah o günlerde gelicek

Sende öpüldün abim benim :rendeer:
VAy haluk abı dogum gunun kutlu olsun nıce senelere sevdıklerınle beraber bı omur mutluluklar ... :rendeer:
Bır an once cross motoruna kavusmanı beklıyorum :queen:
Eywallah kardeşim benimmm :rendeer: çok saol
doğum gününüz kutlu olsun, sevdiklerinizle birlikte nice mutlu senelere
Çok teşekkür ederim.. :cat:
kardeşim dogumgunun kutlu olsun, Allah gönlüne göre versin:rendeer:
Amin inşallah Muharrem abim

çok teşekkür ederim :rendeer:
Halukcum doğumgünün kutlu olsun...
Nice sağlıklı , mutlu yıllar dilerim canım..
Anammmm Tuçican :queen: ya ben harbi şuan uçuyorum sankim

Harbi çok mutlu oldum ya

Çok teşekkür ederim, çok saol...
iyiki varsın MT :rendeer:
doğum günün kutlu olsun ALLAH uzun ömürler versin kazasız belasız sürüşler dileği ile..
Çok teşekkür ederim 06bluedragger :rendeer:
kanka soylesene ((

ben 20 oldu biliyordum .. :queen::queen:
neyse şimdilik hiç bişey olmamış gbi yapiim . bak zaten telefonlarımada cevap vermiyo :salut:
19'dan gün aldık abi :queen: 1 seneden bişeycik olmaz
Doğum günün kutlu olsun Haluk. ::wish::
Nice senelere.. :rendeer:
Çok teşekkür ederim abi :rendeer:
Halukcum doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce :rendeer:
Amin inşallah abimmmm benim :cat: çok teşekkür ederim :rendeer:
Harbiden iyiki varsınız ya :salut:
Duygulandım şimdi pöff :cyclopsan
haluk mutlu yıllar sana hani pasta yokkk
Çok teşekkür ederim Kemal abimm :rendeer: inşallah motoru alınca hepsini birlikte kutlarız :queen: