Canım kardeşim nice mutlu yıllar senin olsun inşallah..
Seni yetiştiren anne-babayı kutluyorum..
İyiki doğmuşsun, iyiki senin gibi bi kardeşimiz olmuş bizimde :cat:
Allah uzun, mutlu bir ömür nasip etsin, hep gül inşallah.. :rendeer:
Doğum günü kutlu olsun hALUK![]()
Nice senelere Haluk doğum günün kutlu olsun.
Dogum gunun kutlu olsun Haluk kardesim !!! :rendeer: :rendeer:
Nice senelere, guzelliklere !!! :rendeer: :rendeer:
Gulumsemen yuzunden hic eksik olmasin...
Canım kardeşim nice mutlu yıllar senin olsun inşallah..
Seni yetiştiren anne-babayı kutluyorum..
İyiki doğmuşsun, iyiki senin gibi bi kardeşimiz olmuş bizimde :cat:
Allah uzun, mutlu bir ömür nasip etsin, hep gül inşallah.. :rendeer:
doğum günün kutlu olsun kardeşim nice senelere :rendeer:
:salut::salut: coh duygulandım .Doum gunun kutlu olsun kardes gonlüne gore olsun hersey
Benimde 13 ü doum gunum araya sıkıstırıyım:cherry:
Haluk nice sağlıklı yıllara....
Biran önce motorlanman dileğiyle...
Allah seni sevdiklerine bağışlasın
ne 20 daha olsa olsa 18 olmuştur eksik var fazla yok tabi ben benim oglanın yaşını yanlış bilmiyorsam :mrgreen::cherry::queen:
doğum günün kutlu olsun kardeşim,nice senelere en yakın zamanda motor alman dileğimle.......:rendeer:
canım doğum günün kutlu olsun nice senelere :rendeer:
cess, tmm gey konusuna çok alıştık ama bunu sübyancılık seviyesine indirmeyelim
çocuk daha 20 sini görmedi:queen::queen:
Doğum günün kutlu olsun arkadaşım::wish::
Doğum günün kutlu olsun DCR...:rendeer:
kardeşim doum günün kutlu olsun. biz sana hediye olarak aramızda topladığımız parayla motosiklet almaya karar verdik:queen::queen:
biz bile seni otobüslerde görmekten sıkıldık yani al artık bi canawar:queen: