- Katılım
- 11 Şub 2008
- Mesajlar
- 391
evet biraz sert hanmurlu lastıkler dedıgın gıbı katılıyorum sana orhan.Gelecek sezon bende degıstırmeyı dusunuyorum.Dunlop lastıklerını cok tavsıye eden arkadaslarım var uygun bı ara gıdıp ınceleyecegım.
Benım su sogutma suyu meselesıyle ılgılendım cumartesı gunu ama sonucsuz kaldı maalesef.Haftaya servıse goturmeyı dusunuyorum makıneyı.Genısleme kabına ulasıp ıcındekı normal suyu bosaltma amaçlı Grenajı sokmek ıcın vıdaları çıkarttım.Ama benım konuyla ılgılı bılgı eksıklıgımden olsa gerek grenajı yerınden cıkaramadım.Cok fazla zorlayıpda zarar vermek ıstemedıgım ıcın ugrasmadım daha fazla ve servıse goturmeye karar verdım.Servısdekı usta sokup takarken gormem lazım ıncelıklerını dıye dusundum.1 Kere gorsem zaten bı sonrakı seferde tecrube kazanmıs olacagım kendım sokup takarım.Ya olayı abarttım tam oranı yakalamak ıcın 1 lıtrelık su şişesine %30 antifriz %70 safsu oranını bıle karıstırarak hazırlayıp gıtmıstım halbuki. Hepsı elımde kaldı greanjı sokemeyınce
.Greanjı sokebılseydım rahatlıkla ısımı gorebılecektım.neyse herseyde hayır vardır bakalım noolcak.
Benım su sogutma suyu meselesıyle ılgılendım cumartesı gunu ama sonucsuz kaldı maalesef.Haftaya servıse goturmeyı dusunuyorum makıneyı.Genısleme kabına ulasıp ıcındekı normal suyu bosaltma amaçlı Grenajı sokmek ıcın vıdaları çıkarttım.Ama benım konuyla ılgılı bılgı eksıklıgımden olsa gerek grenajı yerınden cıkaramadım.Cok fazla zorlayıpda zarar vermek ıstemedıgım ıcın ugrasmadım daha fazla ve servıse goturmeye karar verdım.Servısdekı usta sokup takarken gormem lazım ıncelıklerını dıye dusundum.1 Kere gorsem zaten bı sonrakı seferde tecrube kazanmıs olacagım kendım sokup takarım.Ya olayı abarttım tam oranı yakalamak ıcın 1 lıtrelık su şişesine %30 antifriz %70 safsu oranını bıle karıstırarak hazırlayıp gıtmıstım halbuki. Hepsı elımde kaldı greanjı sokemeyınce