Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Motor On testinde 150 km/h yazıyordu ki o motor da Astral'da şu anda.

Bir abimiz 163'e çıkmış, videsu burda :

http://www.youtube.com/watch?v=xeQ6h004oIA&feature=related

Son viteste 10500 devirde 155 km/h görüyor zaten. Videoda görünmüyor ama büyük ihtimal yokuş aşağı bu hıza ulaştı zaten. Ayrıca yorumlarda full orjinal demiş motoru için.
Kullanım kılavuzunda bile yokuş aşağı motoru zorlamayın yazıyor bu arada :wiinkk:

maşallah, amcam son viteste redline a dayamış, muhtemelen modifiyelidir
bendede siziin motorların atası gilera gfr 125 var şu an
165 te aşşa yukarı 11.000 de oluyorum
demekki bayaa bi fark var arada..

aklımdayken yazıyim, göztepe shell in arkasında yeşil bi debi görüyorum sık sık
bizden birimi acep?
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
maşallah, amcam son viteste redline a dayamış, muhtemelen modifiyelidir
bendede siziin motorların atası gilera gfr 125 var şu an
165 te aşşa yukarı 11.000 de oluyorum
demekki bayaa bi fark var arada..

aklımdayken yazıyim, göztepe shell in arkasında yeşil bi debi görüyorum sık sık
bizden birimi acep?

Yorumlarda motorun sahibi mod. yok demiş. Yokuş aşağı gitmiş zannediyorum.
Derbi'nin 155km/h'i 10500 civarı birşeyse 165 km/h'te 11.000 civarı olmalı. Büyük fark yok aslında.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hmm
fark derken, gilera düzde 11.000 i rahatlıkla çevirebiliyor, rampa aşşağı 13.000 e kadar yolu var
devir gösterkesi 14.000 de bitiyor bide 32 beygir olduğunu varsayarsak..
o açıdan söyledim:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Gökhan derbi başlığında takılıyosun :p
benim rs50 nin konusuda geçmiş sanırım burda bi bakıyım dedim :)
Birde şimdi aprilia rs50 diye başlık açıcam ama benden başka kimse olmıycak o da ayrı mesele tabiki :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
2 zamanalı başlığı görünce hemen sulanıyim dedim:p
nede olsa zaman kardeşliği denen bişey var:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
hmm
fark derken, gilera düzde 11.000 i rahatlıkla çevirebiliyor, rampa aşşağı 13.000 e kadar yolu var
devir gösterkesi 14.000 de bitiyor bide 32 beygir olduğunu varsayarsak..
o açıdan söyledim:wiinkk:

GPR için sözün bittiği yerdeyim o halde :cherry:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bende bakıyorum arada ama arkadaşlar zaten bilgili bilmedikleri bişey yok maşallah :)
Bu arada dün bir derbi geldi dükkana yağını değiştirdik motor aynı dtr125 gibi ufak tefek değişiklikler var sadece daha önce hiç yakından incelememiştim.
Gözle görülen tek farkı exup silindirde daha büyük yer kaplıyor
Birde test ettim gerçekten hızlanışı falan güzel ama gilera mxr125 daha bir torklu geldi bana :)
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Gökhan derbi başlığında takılıyosun :p
benim rs50 nin konusuda geçmiş sanırım burda bi bakıyım dedim :)
Birde şimdi aprilia rs50 diye başlık açıcam ama benden başka kimse olmıycak o da ayrı mesele tabiki :queen:

Burda takılın siz de, burası bayağı aktif :cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Bende bakıyorum arada ama arkadaşlar zaten bilgili bilmedikleri bişey yok maşallah :)
Bu arada dün bir derbi geldi dükkana yağını değiştirdik motor aynı dtr125 gibi ufak tefek değişiklikler var sadece daha önce hiç yakından incelememiştim.
Gözle görülen tek farkı exup silindirde daha büyük yer kaplıyor
Birde test ettim gerçekten hızlanışı falan güzel ama gilera mxr125 daha bir torklu geldi bana :)

sistem nasıl peki
klape açılımı için ayrı beyin varmı sinyali veren yoksa ateşleme beynindenmi alıyo sinyali..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
sistem nasıl peki
klape açılımı için ayrı beyin varmı sinyali veren yoksa ateşleme beynindenmi alıyo sinyali..

Fazla bakamadım ama incelediğim kadarıyla devir saatine giden yani beyinden gelen kablolardan birisi exup beynine gidiyor aynı devir saati mantığı gibi oradanda çeki motoruna gidiyor ve belli devirde belli oranda açılım yapıyo yani klapeyi birden tamamen açmıyor devir yükseldikçe yavaş yavaş açıyordu.
Gfr sistemi aynı olması gerekiyo tabi benim gfrde exup beyni olmadığı için tam olarak bişey söyleyemem :p


Bu arada arkadaşlar 18 veya 19 mayısta kırklarelide drag yarışları düzenleniyor katılım oranı bayağı yüksek gelmek isteyen olursa buyursun gelsin :)
Ben girmeyi düşünüyorumda yamaha veya aprilia ile :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Fazla bakamadım ama incelediğim kadarıyla devir saatine giden yani beyinden gelen kablolardan birisi exup beynine gidiyor aynı devir saati mantığı gibi oradanda çeki motoruna gidiyor ve belli devirde belli oranda açılım yapıyo yani klapeyi birden tamamen açmıyor devir yükseldikçe yavaş yavaş açıyordu.
Gfr sistemi aynı olması gerekiyo tabi benim gfrde exup beyni olmadığı için tam olarak bişey söyleyemem :p


Bu arada arkadaşlar 18 veya 19 mayısta kırklarelide drag yarışları düzenleniyor katılım oranı bayağı yüksek gelmek isteyen olursa buyursun gelsin :)
Ben girmeyi düşünüyorumda yamaha veya aprilia ile :cherry:

Otomobille drag ok ama motorla zor geliyor bana. Bir yanda yanlışlıkla tek teker olup düşmek var, bir yanda düşmemek için motoru düşük devirde kaldırıp yenilmek... Ben çok hakim sayılmam motoruma ki zaten std alet...

Sana başarılar şimdiden. Uydurabilirsem izlemeye geleceğim. Organizasyonla ilgili bir link var mı?
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Bir arkadaş Mete Han fotoğraf senin köpeğin olsun dedi...Derbisinin üstünde poz verecekti ama yalan oldu...:salut:

Metehan abi havaların bozmasıyla birlikte feci hasta oldum. Evden dışarı adım bile atamadım =( Motorun resmini de çekemedim haliyle. Ama aklıma GPR için tişört yapmak geldi, yaz da geliyor iki üç tane baskı yaptırayım, giyerim dedim. birkaç bişey karaladım. fotoğraf yerine onları göstereyim sana =)

bu resim tişörtün arkasında olacak boyu bir karıştan biraz büyük şekilde:

Bu motor bana hep kuduz bir köpeği çağrıştırıyor, ondan böyle bişey çalıştım
gprlogoad5.jpg



Önünde de kalp hizasında yaklaşık dört parmak uzunluğunda bu resim olacak:

gprkaralamadi2.jpg


biraz bünyeyi toplayınca fotoğraf da çekip koycam abi söz =)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Erdem geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.
Bayağı yetenekliymişsin sen. Daha evdeysen bir de beyaz R için birşeyler karalar mısın? :bounce:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Erdem geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.
Bayağı yetenekliymişsin sen. Daha evdeysen bir de beyaz R için birşeyler karalar mısın? :bounce:

beyaz derken, bu beyazlı yeşilli olan mı yoksa fuarda falan gördüğümüz kırmızılı gibi olan mı? yetenekli sayılmam aslında, karalama işte =) yalnız bu aralar fikir kabızıyım. o yüzden aklına bişey gelirse söyle elimden geldiğince karalamaya çalışırım vakit buldukça.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
beyaz derken, bu beyazlı yeşilli olan mı yoksa fuarda falan gördüğümüz kırmızılı gibi olan mı? yetenekli sayılmam aslında, karalama işte =) yalnız bu aralar fikir kabızıyım. o yüzden aklına bişey gelirse söyle elimden geldiğince karalamaya çalışırım vakit buldukça.

Kırımızı gpr 125 R içinde isterim ama!!!! tısorte bastırmak ıyı fıkır.Bence gezıye gıderken hepımız tısortlerımızle gelelımm.Ketchup ın katkılarıyla tabi.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Cihan çok iyi fikir.
Erdem Kendim birşeyler karalamaya çalışacağım. Bu arada benim motor bu :

derbigpr125racingldwdv6.jpg
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Otomobille drag ok ama motorla zor geliyor bana. Bir yanda yanlışlıkla tek teker olup düşmek var, bir yanda düşmemek için motoru düşük devirde kaldırıp yenilmek... Ben çok hakim sayılmam motoruma ki zaten std alet...

Sana başarılar şimdiden. Uydurabilirsem izlemeye geleceğim. Organizasyonla ilgili bir link var mı?

Organizasyon linki şuan yok birazdan açtırırım kırklarelinden arkadaşlara:)
Geçen seneki draglardan birkaç video ekliyim belki aranızdan katılmak isteyenler çıkar :p
Yada katılmak istemiyosanız verin bir derbi ben katılayım kupayı paylaşırız :queen:

[YT]XPJ1uHhy9Zc[/YT]

[YT]qK5QMfQAmkg[/YT]

[YT]PatveQp9-bY[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Tarabyadan dolap dereye , dolap dereden eyüp'e kadar bakmadigim oil shop , benzin istasyonu yag ile alakali tum isletmeler lakin bi litrelik castrol tts bulamadim
atla devemidir tts anlamis degilim biri cok sattik kalmadi biri talep olmadi siparis etmedik vesayre gibi bahaneler ile gecistirdi simdi girdim eve lanet okuyorum duzergahimdaki tum bp'lere baktim icerideki her urun 4 zamanli motorlar icin. Bu konuya iliskin simdi Bp e mail gecicem , yaktigim benzine ilk kez bu kadar acidim :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçmiş olsun kardeşim...aman dikkat et...havalar sapıtık...motorda bir süre ara ver...iyileştiğini hissetsende bir süre binme...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst