Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
bncede bu motorun siyahı süper duruyo. redshark ve kenny bu motorun hep pozitif yönlerinden bahsedildi peki bu motorun negatif yönleri varmı? Varsa neler? ne gibi aksiliklerle karsılastınız?
benim ilk deneyimim olduğu için artıları ve eksileri hakkında pek yorum yapamıyacam ama aldığım andan itibaren keyifle biniyorum şu ana kadar bi sorunla karşılaşmadım zeten pek kilometre de yapmadım.

gokayugur o bahsettiğin plaka ve stop arasındaki suzuki yazısı bende de yok :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Teşekkürler redshark bakalım olanlar varmı cevap gelecekmi (Taktım bende buna yaaa :)))
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
bende yanda yazan an 125 yazısı altındaki burgman yazısına takmış durumdayım :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
bncede bu motorun siyahı süper duruyo. redshark ve kenny bu motorun hep pozitif yönlerinden bahsedildi peki bu motorun negatif yönleri varmı? Varsa neler? ne gibi aksiliklerle karsılastınız?

ben arka frenden memnun değilim ön frenle arka fren arasında epey fark var, ön frende zınk diye duruyor. ama arka kampana olduğu için çok uzun fren mesafesi. ben o yüzden fren yapmam gerektiğinde ikisinide sıkıyorum :mrgreen:
serviste bi ayar yaptırmam gerek sanırım. onun dışında aynalar biraz alçak kalıyor benim için. ama o benim boyumla alakalı sanırım :queen: nasıl bi çözüm bulacağım ona bilmiyorum. bide sele altına benim koca kafalı xl kapalı kaskım sığmıyor ama topcase taktırdıktan sonra oda çok sorun olmayacak. başka aklıma gelen bişey yok.
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
1
arkadaşlar merhaba, bende sizin değerli yorumlarınızı okuyarak 2 gün önce suzuki an 125 aldım. şimdilik bir yorum yapmak istemem ama çok güzel bir alet. Almayı düşünen arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim. Bana göre artıları fiyatı, markası, servis ağı, eksileri ise 5 cm kadar ölçülerde fazlalık olsaymış tam süper olurmuş. tüm arkadaşlara hatasız kazasız belasız şürüşler dileklerimle....
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
20
arkadaslar ben de an 125 almayı düşünüyorum ama ben ıspartadayım malum küçük şehir :( burdaki çıplak fiyatı 3000, tekaydaki ve diğer bayilerdeki fiyatı görünce bu motor için kalkıp istanbula gelmeyi ve tekaydan yada cazip fiyatlı baska bi bayiden almayı düşünüyorum. sizce nasıl olur?? motoru alıp ıspartaya götürücem garanti servis bakım trafik plaka ruhsat işleri nasıl olur lütfen bu konuda yardımcı olun istanbuldaki fiyatı görünce burda bu motora 3000 vermek çok acı koyacak :(
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
arkadaslar ben de an 125 almayı düşünüyorum ama ben ıspartadayım malum küçük şehir :( burdaki çıplak fiyatı 3000, tekaydaki ve diğer bayilerdeki fiyatı görünce bu motor için kalkıp istanbula gelmeyi ve tekaydan yada cazip fiyatlı baska bi bayiden almayı düşünüyorum. sizce nasıl olur?? motoru alıp ıspartaya götürücem garanti servis bakım trafik plaka ruhsat işleri nasıl olur lütfen bu konuda yardımcı olun istanbuldaki fiyatı görünce burda bu motora 3000 vermek çok acı koyacak :(

Sen burdaki bayilerle bağlantıya geç onlar sana motoru oradanda teslim ederler muamele işinide kendin yada ordan bulacağın birisine hallettirirsin
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
20
harbiturk dediğin gibi olursa çok iyi olacak, şu ilanı inceledim http://www.sahibinden.com/sok_sok_sok_kask_a2_ehliyet_hediyeli_WQQaXQQ6471961WQQpXQQdisplayitem ehliyet hediyesi varmış, istanbula bir kaç kez gelip gitsem ehliyeti de ucuza getirsem nası olur sence, bir de bu garanti mevzusuna aklım takıldı, suzuki dünkü marka değil türkiye çapında servisi olsa gerek, garantiyle ilgili bi problem çıksa motoru istanbuldan almamdan dolayı burda garanti kapsamına girip girmemesi açısından problem olur mu sence?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Bakma sen orda yazan ehliyet muhabbetine

B sınıfı olana eklettirme ücreti 150yt onu karşılıyor gidip geleceksin 3 kez deymez.

Onun yerine kask istersin.

Sen P.tesi ara orayı sana yardımcı olacaklardır.

Servisi de dert etme hediye geldi dersin olur biter kim ne karışır nerden aldığına.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bakma sen orda yazan ehliyet muhabbetine

B sınıfı olana eklettirme ücreti 150yt onu karşılıyor gidip geleceksin 3 kez deymez.

Onun yerine kask istersin.

Sen P.tesi ara orayı sana yardımcı olacaklardır.

Servisi de dert etme hediye geldi dersin olur biter kim ne karışır nerden aldığına.

komisyonmu alıyon arkadaşım.... :p
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
bende ordan aldım

harbiturk dediğin gibi olursa çok iyi olacak, şu ilanı inceledim http://www.sahibinden.com/sok_sok_sok_kask_a2_ehliyet_hediyeli_WQQaXQQ6471961WQQpXQQdisplayitem ehliyet hediyesi varmış, istanbula bir kaç kez gelip gitsem ehliyeti de ucuza getirsem nası olur sence, bir de bu garanti mevzusuna aklım takıldı, suzuki dünkü marka değil türkiye çapında servisi olsa gerek, garantiyle ilgili bi problem çıksa motoru istanbuldan almamdan dolayı burda garanti kapsamına girip girmemesi açısından problem olur mu sence?

Selam asalet kardeşim bende motorumu senin bu ilanındaki yerden aldım. Bu ilan kadıköyde "Kuvvetli Motor" a ait. Suzuki yetkili satıcısı kendisi. Sahibi Oğuzhan bey. Ben motoru aldığımda A2 ehliyetim vardı o sebeple ehliyet kursu promosyunundan faydalanamadım ama sanırım kadıköydeki anlaştıkları bir kurs var ve o kursa gidersen geçerli bu promosyon. Kask hediyeside tahmin edersinki piyasadaki en ucuz kasklardan. Yani rüzgardan ve polisten koruyor sadece. Keşke 2-3 önce yazsaydında ben orda servise gitmiştim senin için görüşürdüm Oğuzhan beyle. Garanti konusunda ise Suzukinin internet sayfasında yetli servislerinin listesi var. Oraya bak. Motoru nereden aldığının önemi yok. Sadece garanti belgen ile birlikte en yakın yetkili servise gidip, işlerini halledebilirsin. Motoru aldıktan sonrada Garanti belgeni aynı ehliyet ruhsat gibi yanından ayırma. Her ne kadar Suzuki kolay kolay problem çıkartmasa bile, ne olur ne olmaz yolda bişey gelse başına yetkili servis için Garanti belgenin yanında olması şart.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
20
arkadaslar yardımlarınız için tesekkürler, ins ben de bu yolla cazip fiyata an 125 sahibi olacağım, harbiturk belirttğin gibi ehliyeti ordan almaya değmeyecek sanırım bu bakımdan tekaydan almak daha mantıklı olacak ama tekayın sayfasına girdim suzuki motorlar arasında an 125'in de resmi var ama link çalışmıyo an 125'e ait bilgi yok tekayın sitesinde, bitmiş olabilir mi acaba? tekayın fiyatı 2200 kuvvetli motorunki 2390-150= 2240 tekay daha karlı ins bitmemistir :(

arkadaslar inanmıyorum yaa bi sehir bu kadar mı küçük olur.. suzukinin ıspartada yetkili servisi yokmuş...:cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
Suzukinin internet sitesinde 2.990 ytl yazıyor.Bu fiyata plaka ruhsat dahil midir? ankarada oturuyorum o yüzden ankaradan alıcam motorumu.Plaka+ruhsat masrafı ne kadar tutuyor ve her motor için aynı mı ?şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
Suzukinin internet sitesinde 2.990 ytl yazıyor.Bu fiyata plaka ruhsat dahil midir? ankarada oturuyorum o yüzden ankaradan alıcam motorumu.Plaka+ruhsat masrafı ne kadar tutuyor ve her motor için aynı mı ?şimdiden teşekkür ederim
bi bayii ile konşmuştum almadan önce sen uğraşırsan 70-80 ytl ye biz çıkartırsak 150 olur demişti.
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Arkadaşlar biraz foto yükleseniz de topik renklense şöyle bir...:bounce:
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
13
su motoru almak icin sabırsızlanıyorum ama haziran 15 ten once alamayacagım acaba o zamana kadar fiyata zam gelir mi? cunku bir anda motorun satısları %300 arttı :)
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
bi bayii ile konşmuştum almadan önce sen uğraşırsan 70-80 ytl ye biz çıkartırsak 150 olur demişti.

Tamam sağol redshark yani 100 milyon oynuyo ruhsat plaka olayında.suzuki an nin sele altı bagajına kask sığacak kadar büyük mü ve sele altı bagajın kilidi var mı?bi tane daha sorum olacak scooterlarda da disk kilit kullanılabiliyor değil mi?

bu arada motosikletlerde el freni olmaması kötüymüş :farao:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
Tamam sağol redshark yani 100 milyon oynuyo ruhsat plaka olayında.suzuki an nin sele altı bagajına kask sığacak kadar büyük mü ve sele altı bagajın kilidi var mı?bi tane daha sorum olacak scooterlarda da disk kilit kullanılabiliyor değil mi?

bu arada motosikletlerde el freni olmaması kötüymüş :farao:

sele altı epey büyük ama benim xl kapalı kaskım sığmıyor. daha küçük bir kask sığabilir bence. sele altının kilidi var kapattıktan sonra kontak anahtarıyla açılıyor sadece kontağı sola doğru çevrilince açılıyor ve son olarak ön fren disk olduğu için disk kilidi kullanabilirsin tabikide:)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
benim xs kaskımda sığmıyor full face kasklar için uygun değil sele altı bagajı :(
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
22
selam herkese

Dostlar Selamlar ılk Bakımın Kac Km De Oldugunu Bılen Varmı...aldıgım Yerde Bana 1000 Km De Getır Dedı Ama..bır Arkadas 500 Bakımı Falan Yazmıs Oncekı Yazılarda..saygılar Herkese...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst