- Katılım
- 3 Eki 2007
- Mesajlar
- 86
benim ilk deneyimim olduğu için artıları ve eksileri hakkında pek yorum yapamıyacam ama aldığım andan itibaren keyifle biniyorum şu ana kadar bi sorunla karşılaşmadım zeten pek kilometre de yapmadım.bncede bu motorun siyahı süper duruyo. redshark ve kenny bu motorun hep pozitif yönlerinden bahsedildi peki bu motorun negatif yönleri varmı? Varsa neler? ne gibi aksiliklerle karsılastınız?
gokayugur o bahsettiğin plaka ve stop arasındaki suzuki yazısı bende de yok
Son düzenleme: