MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
edy daha tam karar vermedik iki tane alıcağımızdan bu fiyat alta çekilmiş hali ama bide dediğbn gibi birazdaha araştırmakta fayda var:rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Arkadaşlar size bişey danışmak istiyorum. Motorumun ikinci sahibiyim ilk sahibi motoru aldığında kısaya zenon taktırmış ama artık hangi kasap ustaya taktırmışsa far camı buğu yapıyor, yıkadığımda yada soğuk havalarda falan buda benim çok canımı sıkıyor. Bide gazı açtığım zaman zenondaki ışık titremeye başlıyor.Bunu ben kendi imkanlarımla halledebilirmiyim yoksa ustayamı götürmeliyim yada bana içinizde destek olabilecek bir arkadaşım varmı.Şimdiden teşekkür ederim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar zincir ve dişli alacağım ama ebay da D.I.D marka dişli zincir takımı satılmıyor sadece zincir var, zinciri D.I.D alsam dişlileride farklı bir marka alsam mesela vortex herhangi bir olumsuz tarafı olurmu.
birde bu D.I.D markaların 2004 600rr için olanı hangisidir
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DID-CHAIN-525VM2-525-VM2-PREMIUM-X-RING-110L-NEW_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q2el1247QQcategoryZ10066QQihZ006QQitemZ160226625443QQrdZ1QQsspagenameZWD1V

linkteki resimlerde numaraları yazıyor.
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
arkadaşlar zincir ve dişli alacağım ama ebay da D.I.D marka dişli zincir takımı satılmıyor sadece zincir var, zinciri D.I.D alsam dişlileride farklı bir marka alsam mesela vortex herhangi bir olumsuz tarafı olurmu.
birde bu D.I.D markaların 2004 600rr için olanı hangisidir
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DID-CHAIN-525VM2-525-VM2-PREMIUM-X-RING-110L-NEW_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q2el1247QQcategoryZ10066QQihZ006QQitemZ160226625443QQrdZ1QQsspagenameZWD1V

linkteki resimlerde numaraları yazıyor.

Saçlarım beyazladı bizim Ferrari yüzünden.
Hayır soru soruyor kaçıyor.
Sizin verdiğiniz herhangi bir cevap umurunda değil arkadaşın.
Okumuyor bile.
Bknz: 1 sayfa öncesi.:)

Yahu senin motorun kaç kilometrede?
Neden zincir dişli falan değiştiriyorsun?
Bi anlatsan da ondan sonra sorsan sorunu.
:pr:

Şimdiki zincir dişli takımı movistra uymuyormuymuş?:)
Öyle mi dedi akıl hocan?
Her kimse....
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
Saçlarım beyazladı bizim Ferrari yüzünden.
Hayır soru soruyor kaçıyor.
Sizin verdiğiniz herhangi bir cevap umurunda değil arkadaşın.
Okumuyor bile.
Bknz: 1 sayfa öncesi.:)

Yahu senin motorun kaç kilometrede?
Neden zincir dişli falan değiştiriyorsun?
Bi anlatsan da ondan sonra sorsan sorunu.
:pr:

Şimdiki zincir dişli takımı movistra uymuyormuymuş?:)
Öyle mi dedi akıl hocan?
Her kimse....

kovala kovala kaçsın :p
....................................
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saçlarım beyazladı bizim Ferrari yüzünden.
Hayır soru soruyor kaçıyor.
Sizin verdiğiniz herhangi bir cevap umurunda değil arkadaşın.
Okumuyor bile.
Bknz: 1 sayfa öncesi.:)

Yahu senin motorun kaç kilometrede?
Neden zincir dişli falan değiştiriyorsun?
Bi anlatsan da ondan sonra sorsan sorunu.
:pr:

Şimdiki zincir dişli takımı movistra uymuyormuymuş?:)
Öyle mi dedi akıl hocan?
Her kimse....

bir önceki sayfayı görmedim kusura bakma.
motor 23.000 km de motoru servise vermiştim zincir dişli takımı değişmesi gerekiyor dediler, 485 ytl buradaki fiyat ama benim bütçe kısıtlı olduğu için ebaydan alıp taktırmayı düşündüm gidipte oradakilere soramadım neden bizden almıyorsun demesinler diye buradan öğrenip ebaydan alıp alıp taktıracaktım ama takım olarak bulamadım, 2004 ile 2005 model 600rr ların birçok parçası birbirine uymadığı için zincir ve dişli takımı 2004-2005 diye ayrılıyormu öğrenmek istedim. did en iyisiymiş netten öğrendiğim kadarıyla.. did marka takım bulamadım zincir ve dişli aynı markamı olmalı yoksa marka farketmiyormu onu öğrenmek istedim, ebayda zincirleri incelerken bir çok zincir çeşiti olduğunu gördüm biraz kafam karıştı bilen birinden akıl almak istedim.

ilk baştan beri movistara hevesim vardı movistara dönüştürecektim ama ondanda vazgeçtim, egzos aldığıma pişman değilim, lastiği değiştirmeye gittim bi zararı yok dediler değiştirme dediler onun için lastiği değiştirmedim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bathu , bence kendin internetten sipariş ver hem daha ucuz olur hemde daha çabuk alırsın. alacağın mağazalarda ınternetten sipariş veriyor zaten. senden biraz para alıyor hemen internetten bir siteden sipariş veriyor. üzerine biraz fiyat koyup sana satıyor. bence avrupa sitelerini araştır oradan bir yerlerden al daha hesaplı olur.

Bazı arkadaşları artık pistlerde yolda değilde Cevahir Alışveriş Merkezinin cafelerinde görüyoruz...:p

cafe motorcusu dersek ayıp olurmu acaba bu SS ci dostlara...:p
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
14
selam SS' ci dostlar bende bi en gımmızısından cbr 600 rr08 ile piyasanın popilasyonuna katılmış bulunmaktayım istanbuldaki cbr cilar nerdesiniz bi el kalıdırın bakim :mrgreen: rodaj devresini alırken uzun yolda eşlik edebilecek olan arkadaşlar varsa bu h.sonu için ufak çaptada olsa bi organizasyon yapalim derim
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Evet millet nerdesiniz yahu....Herkes kayboldu iyi mi...Hayalet mahalle oldu burası :p

Şöyle bir buluşma ayarlayalım kurtlarımızı dökelim hasret giderelim.
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
14
yok dostum bunların içi geçmiş yaz havası bile bunları heyecanlandırmıyorsa artık yapacak bişey yok :mrgreen: demin sahilden bi tur attım üçerli beşerli gruplar halinde gazlıyo millet nerde bu cbr cılar :bounce: :p
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Yamahamız var diye katılamayacakmıyız yani siz gidi cbrcılar sizi :) Ama olsun bende eski cbr cı yeni yamahacı olarak aranızdayım saygılar:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Yazın cbr125i SS olarka kabul ederseniz yanınızda olmaktan gurur duyarım :)
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Dostum lastik konusu tamammıyle senin beklentine göre şekilleniyor bence ben uzun yol yaparım lastiğim geç ısınsın geç soğusun dersen sert hamurlu yok benim lastiğim çabuk ısınsın dersen yumşak hamurlu bir lastik seçim yapmalısın benim fikrim.Marka tercihinden önce bunu belirle. Sonrada markaya karar verirsin.
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
Michelin Pilot Power 2CT'yi öneririm.
bu başlıktaki çogu kişi (nerdeyse hepsi) bu lastigi kullanıyorlar ve memnunlar.
ayrıca fiyatı diger markalara göre daha uygun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst