MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
1
s.a yaklasık 350 tane 125 lik motor var tamamını alabilecek esnaf arkadaşların dikkatine 0532-291-05-73 numaramdan ulasabılırsınız Ahmet Sağlam

s.a yaklasık 350 tane 125 lik motor var tamamını alabilecek esnaf arkadaşların dikkatine 0532-291-05-73 numaramdan ulasabılırsınız Ahmet Sağlam
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
s.a yaklasık 350 tane 125 lik motor var tamamını alabilecek esnaf arkadaşların dikkatine 0532-291-05-73 numaramdan ulasabılırsınız Ahmet Sağlam

s.a yaklasık 350 tane 125 lik motor var tamamını alabilecek esnaf arkadaşların dikkatine 0532-291-05-73 numaramdan ulasabılırsınız Ahmet Sağlam

Burası alınıp satılacak bir yer değil, sen alım satım bölümünde bir topic aç ama önce tanışma topiğinde kendini bi tanıt inmisin cinmisin
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Arkadaş yazarken ne demek istediğini pek anlatamamışda merak ettim.Yoksa çin malı race motormu yaptılarda biz görmedikmi dedim
119 sayfada konuştuğumuz bir durumdu sanırım gözünden kaçmış olmalı okuduğunda anlayacaksındır abicim orda bu konudan bahsediyoduk sanırım atlamış olmalısın:)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
33
slm sende bızden olana ama bıraz tuhaf değilmi ? :) shadow 750 avaratında resımde gsxr600 ne ayak :)

shadow sezon basında gıttı bende gercek kımlıgıme burundum nıhayet o degısıklıgı de yapma zamanı geldı demek :cat:bu arada kucuk bı duzeltme gsxr 600 degıl 1000
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
194
değerli arkadaşlar 15000 km suzuki gsx 600 f deneyiminden sonra 600rr a geçiş yaptım. şu an 600 kmde . şöyle boş düzgün asfaltlı ve virajlı (abarmadan) yol peşindeyim. şile yolunda kamyondan geçilmiyor izmit ankara yolu genelde çok kalabalık tekirdağ tarafıda avcılar çıkışına kadar belki daha da öte eminim öyledir. sormak istediğim siz hangi yolda gaz açıyorsunuz ? önerilerinizi bekliyorum
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Kavacıktan çıkan Rivaya kadar giden yol... Temiz ve rahat virajları olan bir yoldur. Motosikleti orada rahatlıkla sürebilirsin...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vala ben 2. koprude yada otobanda.fakat silivri yolunda da gazlıyanlar var, adapazarı otobanda güzel bı tanıdğım arabasını orda açıyor.bence gazlamak için yer çok bana göre tabi
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=...0083,29.127588&spn=0.009117,0.018303&t=h&z=16

Haritadan bakabilirsin...
Kavacıktan çık dümdüz devam et... Ziya çakmak viyadüğü üzerinden geç...
Geçtikten sonra tünel gelecektir. Tünele girme , paşabahçe-polonezköy yolu'ndan sağa ayrıl. Hiçbiryere sapmadan devam ederse Riva caddesi diyebir yol göreceksin haritada... O yol Rivaya kadar devam eder. Çok iyi bir yoldur.

Yalnız o yolda çalışan başka motosikletlere ve yol kenarında otlayan hayvanlara dikkat et :cat:

körfez pisti parayla girişe açık mı acaba?

Açık... Fakat ben Istanbuldayken sanırım yarım günlüğü hafta içi 1.500 ytl gibi bir fiyatı vardı... Ayrıca piste girmek için tam koruma isteniyor. Biz birkaç kere pist günü düzenlemek için çalışma yaptık fakat hep ertelendi... O iş yaş :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
194
görkem kardeşim tşkler.
1. ile 2. köprüyü bağlayan yol var geceleri boş oluyor. uzuncada bi düzlüğü var uphill courtun civarında .ben ataşehirde oturuyorum gece boşken çıkıp bünyeyi rahatlatıyorum ülkemizde pist durumlarının böyle yaş olması hasebiyle başka seçenek yok gibi
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
değerli arkadaşlar 15000 km suzuki gsx 600 f deneyiminden sonra 600rr a geçiş yaptım. şu an 600 kmde . şöyle boş düzgün asfaltlı ve virajlı (abarmadan) yol peşindeyim. şile yolunda kamyondan geçilmiyor izmit ankara yolu genelde çok kalabalık tekirdağ tarafıda avcılar çıkışına kadar belki daha da öte eminim öyledir. sormak istediğim siz hangi yolda gaz açıyorsunuz ? önerilerinizi bekliyorum

Bursa'ya dönerken TEM'i kullandık çok hoşuma gitti.4-5şerit genişliğinde asfaltı düzgün ve trafik de akıyordu.Çok eğlenmiştim raptor 650 ile gazlarken...Hatta ayıptır sölemesi cayenne turbo'ya artçılık yaparken ben yetişememişti :queen: Sora arkaya geçirdim arki ama çok geçti :queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
İki yeşilini görüyorum, iki siyah:p

n539409199_483113_8220.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst