23 Nisan Ulusal Egemenlik Bayramı Ankara Mt Toplaşması

Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Duruşma varmıydı döktürdünmü yazıları şakır şakır,:cherry:

Evet vardı, olma mı, milletin adını soyadını kütüğünü değiştirdik, kadının adı Yosma değiştirin bunu diyo, sonra adamın soyadı Kaz, birinin ki çatal, onlarla uğraşıyoruz yahu..
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
171
:cherry:Fotograflar ıcın tesekkurler:rendeer:,gelemeyen arkadaslarda gelmıs kadar olmustur artık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ankara MT coştu hobaaaaa :rendeer:
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
137
cok hostu bahceliden istanbul yolundan beraberce keyf e ulasmak uzun yol yapmak iyi olacak ama benim makine yi büyütmem lazım::salut:

yanlıs anlamayın iyi gidiyor karakacan ama daha iyisini yapan vardır her halde:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaklaşık 1 saat önce Kızılayda dün akşamdan siması tanıdık olan bir arkadaşla selamlaştım :)

Umarım rastgele bir kişiye selam vermemişimdir. Kimse çıksın ortaya bakayım :cherry:
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
137
her halde bendim o leman kafenin karsında idi demi:)

suclu degilim inşallahhh:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her halde bendim o leman kafenin karsında idi demi:)

suclu degilim inşallahhh:cherry:

Sanırım evet Leman Cafe olabilir, emin değilim :mrgreen:

Motosikletinin tepesine oturmuş, elinde telefonla etrafa hava atıyordun dimiiiiii :mrgreen:
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
137
cekmişim motoru en manzaralı yere arkadası bekliyordum ulasmak için telefonu kullanayım dedim bi baktım mt ekibinden bir üye aksam konusamamıstık ama keyf te görmüştüm...

memnun oldum bir kez daha demekki bundan sonra planlı bulusmalarda degil ansızın bir mt ci cıkabilir her yerden dikkat etmek ona göre hava atarken bi ortalıgı kolacan etmek gerekliymiş.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
memnun oldum bir kez daha demekki bundan sonra planlı bulusmalarda degil ansızın bir mt ci cıkabilir her yerden dikkat etmek ona göre hava atarken bi ortalıgı kolacan etmek gerekliymiş.:)

:rendeer::queen::rendeer::queen::rendeer:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
23042008103wm3.jpg


23042008102hi8.jpg


23042008101ze5.jpg


23042008100or4.jpg


23042008099af4.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet şimdi oldu, paylaşım için teşekkürler, eline sağlık :rendeer:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
Daktır terapi merapi ne iş şifreli konuşmayın niye siz size yapıyorsunuz biz bize olmuyormu?:cherry:
Bir daha da fazerin varken ybr 125 lik aletle gelme paketçiler gibi
fazer in yeri ayrı ybr nin yeri ayrı.inşallah uzun gezileri de yaparız,o vakit illaki fazer olucak.
inşallah bir ara çubuk veya karagöl gezisi düzenleyeceğiz ki o vakit ybr ile gelinemez oralara kadar değil mi?
bu arada karagöl dedim de millet haberiniz olsun bir sonraki hafta planlarında karagöl yada çubuk düşünüyoruz.
 
Katılım
14 Kas 2006
Mesajlar
69
Hepinizi tanımak benim ve ailem için çok güzeldi herkese ayrı ayrı çok teşekkür ederim...inşallah sonraki aktivitelerde de bol bol görüşürüz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu bindokuzyüzfalanbeş arkadaşım..
kendin gibi hanım arkadaş bulma telaşındasın ama motorcu kız dediğin zaten erkek gibi olmalı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu bindokuzyüzfalanbeş arkadaşım..
kendin gibi hanım arkadaş bulma telaşındasın ama motorcu kız dediğin zaten erkek gibi olmalı

bindokuzyüzfalanbeş Bu da değişik bir versiyonum :queen:

Erkek gibiyiz tamam, ona lafımız yok ama 20 erkeğin arasında da hacım gibi kelimelerle konuşmaya başlamaktan korkuyorum :p

Bana laf söyleyeceğine ve foruma mesaj yazıp duracağına, gruba benim gibi erkek gibi motor sevdalısı bayan arkadaş bul :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst