- Katılım
- 11 Şub 2008
- Mesajlar
- 391
Evet dostlar sogutma suyuyla ılgılı konuda castrolun motosikletler için setını aldımm içinde antifrizide var 3 litrelik.Daha once genleşme tankına ekledıgım normal suyu bosaltıp "astralın" dedıgı gıbı tanka %70 saf su %30 antifriz ekleyecegım ayrıca tankın ıcındede %30-40 lık bı genleşme alanı boş kalması gerekıyor.Tam olarak bu anlattıgım seylerı uygulamayı dusunuyorum. Bakalım becerebılecekmıyım
Motorun kullanım kılavuzunu okudum sogutma ıle ılgılı kısmını.Sogutma sıvısını koydugumuz tankın sokulme seklını anlatıyor ama bı sorun var tankın bulundugu pozısyon sebebıyle kapagını bıle acmak zorken nasıl olacakda su pompasıyla baglantısını kesıcem grenajı sokmeden onu anlayamadım.El sokacak yer bıle yok yoksa benmı yanlıs gordum tankın durumunu.Tankı şaseye baglayan vida mekanızması falan mı var acaba??? Benım bu olayda yılan hıkayesıne dondu valla kafanızı şişiriyorum kusura bakmayın arkadaşlar.
Motorun kullanım kılavuzunu okudum sogutma ıle ılgılı kısmını.Sogutma sıvısını koydugumuz tankın sokulme seklını anlatıyor ama bı sorun var tankın bulundugu pozısyon sebebıyle kapagını bıle acmak zorken nasıl olacakda su pompasıyla baglantısını kesıcem grenajı sokmeden onu anlayamadım.El sokacak yer bıle yok yoksa benmı yanlıs gordum tankın durumunu.Tankı şaseye baglayan vida mekanızması falan mı var acaba??? Benım bu olayda yılan hıkayesıne dondu valla kafanızı şişiriyorum kusura bakmayın arkadaşlar.