Ulasım amaclı kullanacaksan bence hiç alma derim.Bu makine bir pist replikasıdır.Ve hergun trafıkte dur kalk yaparak kullanmak motora yazık etmek anlamına gelır.Tabı ulasım amaclı yapılmadıgı ıcın sende perısan olursun ustunde heleki istanbul gıbı bır yerde.2 zamanlı oldugu ıcın agır baslı ve stabıl degıldır.Surus dınamıklerı 4 zamanlılara gore farklıdır.Tam bir hobi aracıdır.Yanı ozetle bu makıne haftasonları keyıf ıcın bınılecek bır motordur.Verecegı keyıf karsılıgında yakıtı dumanı takmayanların alması gereken bır makınedır.Evden işe işten eve gıderken kullanamazsın bu motoru, yazık edersın ne sen onun ne de ne o senın hakkkını verebılır.
Hocam peki ne önerirsin ? bana şimdilk hızından cok gösterişi önmli ve tabiki ykıt durumu..
Goruntu olsun diyosan.Zaten cok fazlada secım sansın yok.Hyosung gt250r dusun derım.Ulasım amaclı kullanabılırsın bu motoru ama hısbır zaman Derbı den aldıgın o keyfı faklı olma hıssını alamazsın.Cunku soledıgım makıne zorlama bır super sport sonucta.600 cc kasası var gosterıslı ve agır bır motor.Derbi nin yerini tutamaz ama bunuda dusun.Derbi 100 kmde 5,3 lt yakıyor.Hyosungda 17 lt depoyla ortalama 400km gıdıyor.Hyosung daha az yakar .Derbi kullanıcılarıda yakıt konusuyla ilgilenmez.![]()
Evet ketchup mtorunla ılgılı daha spesifik yorumlar beklıyoruz ne dusunuyosun motorun hakkında ılk gozune carpan + ve - leri neler.Tavsıyelerımız hakkında herhangı bır handıkap veya hayalkırıklıgı sozkonusumu? Henuz rodajdasın erken sorular bunlar ama merak ettım sormadan duramadım.
ketchup Nude'un oturuşu kesinlikle daha dik. Zaten R'dan tek farkı ön grenaj, ön farlar ve gidonun yüksekliğiyle açısı. Dolayısıyla senin motor hem R'la aynı performanslı hem de R'a nispeten biraz daha rahat. Sende uzun kullanımlardan sonra bel ve boyun ağrısı olmaz bizim kadar.
Artçı hakkında yazdıkların da Nude'un R'a göre çok daha başarılı olduğunu gösteriyor. R'da kullanan da yattığı için artçı ister istemez yatıyor, öyle olunca kasklar çarpıyor, arkadakinin beli ağrıyor vs. Nude'da böyle olmuyordur zaten. Ama artçı için tutunacak yer yok yineBu motorlar tek kişi için yapılmış bence. Artçı sadece kısa mesafeli taşımalar için alınabilir.
Seleyle ben olsam uğraşmam. Tabi ki daha yumuşak yapılabilir ama işini iyi bilen, elinde kaliteli malzeme olan birine yaptırmak gerekir. Sonra selenin derisi ucuz Çin motorlarındaki gibi parlamasın...
Aman çukur ve tümseklerden uzak dur. İspanyolların süspansiyonu İstanbul yollarını düşünerek tasarladığını hiç sanmıyorum. Kısa zamanda amortisör bitmesin sonra...
Sen rodajı tamamla, sigortayı da tak, burdan Cihan ve Jonturq de ehliyetlerine kavuşacaklar Mayıs sonu gibi. Sende ehliyet vardı di mi bu arada? Mayıs sonu gibi bir Büyük Derbi Buluşması ayarlarız. Herkes katılır, bol bol inceleriz aletleri, gezeriz.
Astral Biraz uçuk bir soru ama senin motorla İstanbul'a gelme ihtimalin var mı? Burdaki herkesle olduğu gibi seninle da tanışmayı çok isterim.
ketchup Haydi geçmiş olsun. Elinde yoksa bir de disk kilidi edin. Caydırıcılık konusunda bayağı faydalı birşey.
barrokas Ne demek istedin??
Nude'un gidonu daha yüksekte ve geride olduğu gibi aynaları da oldukça yüksek. Dolayısıyla aynaların çok daha işlevsel olduğuna eminim.