Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abı yapa soyle yaa bazen arkadaslarda soyluyo ısmımden tıskınıyom:mrgreen:

ben zaten bılıyodum abı bılmesem konusmam yaa:mrgreen::mrgreen::p

celilcim kusura bakma ben herkese arasıra takılırım..

sen adından hiç tiksinme o onların terbiyesizliği..

motordan anlamıyan pek yoktur konuyu biraz acmak istedim..:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
takıl bana hayatın kararsın.. hehehe..:queen::queen::queen:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
ıkı gun uramadık ucmus topık. e napıyonuz beyler.kerem gecen gun mesaj attım cvp yazmadın...gıttınımı kanunıye..??? tırı varya geldı 11 ınde karaoğlana...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ıkı gun uramadık ucmus topık. e napıyonuz beyler.kerem gecen gun mesaj attım cvp yazmadın...gıttınımı kanunıye..??? tırı varya geldı 11 ınde karaoğlana...

olm vakitmi var kontörmü var nasıl gidem ve sana tekrar nasıl ulaşam msn bile açmıyon..

bız kebep yapmıyoruz geyık yapıyoruz :mrgreen:

celil şu etleri çevirde yanmasın şu biberleride yanına koy iyiçe pişsin üffff mis gibi kotu valla ya...

:queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
la la la sırtıma vur etler boğazımda kaldı..

olm can haram olsun filen mi dedin gel buyur kardeş kokmuştur afiyet olsun..

bir topağım bile yok geyik yapayımom yüzden baet topağına salça oluyom..
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
senın canın sagolsun nası olsa senden benden baska yazan yok aradabır takılanlar var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bakarsın ucuz yollu bi beat bulurum beat alırım..

kararsızım gönlüm aeroxdan yana ama ucuz yollu bi beat yada vitesli motor bulursam on dan alırım..
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
ucuz yollu beat dole kardesım helekı antalya da beat çöplüğü mübarek :mrgreen: sen bıraz aeroxu aslanlar gıbı beat al
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ucuz yollu beat dole kardesım helekı antalya da beat çöplüğü mübarek :mrgreen: sen bıraz aeroxu aslanlar gıbı beat al

antalyalı beat çiler duymasın kızar valla burası beattan geçilmiyo..:cat:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
et kanka ..olm kerem naptın da uzaklastırıldın forumdan...bıletını keserım ben senın...
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
66
Selam arkadaşlar,
Malum dersler dolayısı ile foruma giremiyorum.Beatten çok memnunum.Harika bir motor.1100kmdeyim dün bakıma götürdüm.Dönüşte 85km hız yaptı maks.Bana göre yeter bu hız.Yakıtta harika son ölçümlerimde 2,2lt. yakıyor.Tabiki innovaya göre biraz fazla yakıyor.Şehir içi kullanım için harika bir motosiklet.Şehir dışı düşününce gider fakat fazla degil.50km falan.Mondialden sonra honda hayat ondaymış dedim.Titreşim var ama az.

Neyse arkadaşlar hadi görüşmek üzere.:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst