Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 29 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abı yapa soyle yaa bazen arkadaslarda soyluyo ısmımden tıskınıyom:mrgreen:
ben zaten bılıyodum abı bılmesem konusmam yaa:mrgreen::mrgreen:![]()
celilcim kusura bakma ben herkese arasıra takılırım..
sen adından hiç tiksinme o onların terbiyesizliği..
motordan anlamıyan pek yoktur konuyu biraz acmak istedim..:queen: