[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur buluşması

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
herkes mutlu ve karnı tok nasılda gülüyorsunuz

mtnisanmaltepe28nr7.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Bunun nesi var yaw ....Esas diyerini şimdi gönderiyorum ondada gözlerin uçmuş

mtnisanmaltepe36al3.jpg
[/URL][/IMG]
Dikkatli bakarsan senin gözler agacın sagında havada duruyor
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi linkleri yanlış atmıssın bu linkler değil
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
yav karıştırdık çorba yaptık linkleri .hangisiydi?








sucuk ekmek için kavga edenler:queen::queen:

aç motorcuları doyuran gariban motorcular.:mrgreen:


finalde kapanışı yapan erdin&alper ikilisi

çiğ tavuk polemini açan ancak çiğtavuk getirmeyen şahıs.:farao::farao:[/COLOR]
kellecinin cok yoğun baskısı ve ne olur kaldır resmmi demesi üzerine kellecinin resmini teşhirhen kaldırıyorum.bilgilerinize:cherry::cherry::cherry:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav karıştırdık çorba yaptık linkleri .hangisiydi?

abi hani images ten acıosun ya altta 3 ustte 3 lınk war alttakı 3 lınkın 1.sını yanı en usttekını dırek kopyala yapıstır buraya
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
e kanka hani. çözememişin olayı
taylan sen niye yolda kaldın yaw. depoya bakmıyon mu heç?
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
2
allahım gecenin bu saati oldu hala hazımsızlık çekiyorum.biri beni durdurmalıydı :) bir dahaki sefere kızımla geleceğim :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
























istambul mt nin maltepe sahildeki mangal partisi muhteşemdi emeği geçen herkese çok teşekkürler ,hanedan ismaile başından sonuna kadar ateşle ilgilenip etleri hazırladığı için teşekkürler,başta erdinç polat kerdeşimiz olmak üzere ekmekaralarını bizlere sunan adını bilmediğim diğer kardeşlerimizede teşekkürederiz gelenlerin ayaklarına sağlık gelemeyenlerde resimlerle idareetsin artık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
e kanka hani. çözememişin olayı
taylan sen niye yolda kaldın yaw. depoya bakmıyon mu heç?

yaa dijital benzin göstergelerine ne kadar güweniyosunki =)):p ya ben alcaktım benzin buji leri gelirken 2 sinide değiştirince unuttum... direk sahilden bastım geldim aklımada benzin sahilde geldi zaten....

moruhhh bildiğin gibi değil bu çocukta şeytan tüyü var :)
acayip bi çocuk çok heyecanlı ama gelecek vaadediyoooo :queen::queen::queen::queen:

...............:bounce:...............:bounce:.........:bounce:

Seni unutmayacağım...:bounce:
 

akn

Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
10
Benimde katıldığım ilk buluşma oldu pek tanışamadım pek kaynaşamadım sizinle ama katılımımın devamını bekliyorum kaynaşma bölümünü diğer buluşmalara yayarak yapacağım ki muhabbetimiz sağlam olsun.

İlk buluşmama ayağına beni sizlerle kavuşturan Allah hıma binlerce şükran ayrıca hem karnım doydu hem gözüm

Sessiz sedasız sizleri de tanımaya gayret gösterdim yer yer gruplanmalar gördüm ve katılımcı olmadan kulak misafiri pozisyonunda ne konuşuyor lan bunlar sorusuna cevap aradım

Son olarak dönüş yoluna beş kişi çıktık üç kişi kaldık iki arkadaşı yarım saate yakın bekledik belki daha fazla ümmet abi telefon açtı Alper tim mesaj attı ne çağrılarımıza bir karşılık alamadık bizde yolumuza gittik arkadaşlar sağ salim evlerine ulaşmışlardır umarım ve bende giderken evimin yakınlarında iki kere falan kornaya bastım sonra döndüm benim olmadığımı anladıklarında yine beklememişlerdir umarım

Organizasyonu yapan sucukları kesen mangalı yakan ve pişirene normalden fazla teşekkür katılımlarını esirgemeyip ne kalabalık oluyormuş dedirten diğer arkadaşlara normal teşekkür benzini biten arkadaşa da bir sitem yazdım çok çalışır iki teşekkür alırsa sitemini silerim
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Guzel bir aksamdi. Adres degisikligi sebebiyle bir ileri bir geri bulusma yeri arama cabalarim yuzunden sizinle yarim saat daha az vakit gecirebildim. Vardigimda saat 21:00'di. Mangal & sohbet 10 numaraydi.

Speschil tenks to Emin Arikoglu: Ne yaptin ne ettin bana 1 dal sigara bulamadin ama ben bir yolunu bulup nikotin ihtiyacimi giderdim. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst