Gazladım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bende aynı şeyi diyecektim ama ben kendi fotomu koydum, bir başkasını koymak belki rahatsız eder arkadaşımı, neyse yabancı değil tubiş yaptı bi kere.

Yoo siteyi iyi kurcalamıyorsunuz sanırım siz :) İstediğiniz fotoyu koyabilirsiniz. Sonuçta kardeş siteyiz. Biz de öyle bi kural yok.Bana da senin tek başına fotonu koyman garip geldi. Bütün Ağva gezisinin fotolarını koymanı beklerdim.. :cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yau anca rüyanızda binerim 6oo rr a :p Foto hoşuma gitti, uyum süper dikkat edin. :)
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yoo siteyi iyi kurcalamıyorsunuz sanırım siz :) İstediğiniz fotoyu koyabilirsiniz. Sonuçta kardeş siteyiz. Biz de öyle bi kural yok.Bana da senin tek başına fotonu koyman garip geldi. Bütün Ağva gezisinin fotolarını koymanı beklerdim.. :cat:

Burası pembea2 değil herkes burda olmak istemeyebilir, ben MT üyesi olarak kendi fotoğrafımı koyarım, yani başkalarının izni olmadan fotoğraflarını yayınlamam o bana düşmez, sende kendi fotonu koysan kendi açtığın topic te bana ilginç gelmezde neyse :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Şimdi acil çıkmam gerektiğinden yorum yapamıyorum.. Akşam topiği bi coşturalım Sema olmaz mı :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
bazı fotoları göremedim Ama; Gezi Harika Ötesi Olmuş Belli.. :) ÖzgürLük Bu Ya:mrgreen: Artık Yeni gezilerde Daha İyi Kareler Yakalayıp Daha Güzel Anılar Geride Bırakmak Üzere..... (bu arada Gs'ile De Seklini Yapmısın Janem Soylemeden Edemicem :cherry:).... :queen:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
Yanılıyorsun, araç durmuyor, yani 2 araç arasındaki ben gidiyorum ve 2 yanımdaki araçta gidiyordu, yol musait değil durmaya çünkü çift yönlü. adamın hızı sadece daha yavaş gidiyordu. senin mantıkla bakarsak olaya vinç ve yeşillikler net çıkmamalıydı.
mercedes emniyet şeridinde gibi gözüküyor, tekerleklerede bakarsak netsizlik dairesel değil yatay yönde, arka plandaki objelerin net çıkmasının sebebi fotorafçıya olan uzaklıkları, yani bize yakın şeyler daha hızlı hareket ediyormuş izlenimi verir, bunun en basit örneği ne kadar hızlı gidersek gidelim güneş (veya ay) bize hareket etmiyormuş gibi gelir. çokta kalabalık olmayan bir yolda emniyet şeridine girip kapıyıda açtıysa bilemicem artık çokta iddia etmiyorum :)
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mercedes emniyet şeridinde gibi gözüküyor, tekerleklerede bakarsak netsizlik dairesel değil yatay yönde, arka plandaki objelerin net çıkmasının sebebi fotorafçıya olan uzaklıkları, yani bize yakın şeyler daha hızlı hareket ediyormuş izlenimi verir, bunun en basit örneği ne kadar hızlı gidersek gidelim güneş (veya ay) bize hareket etmiyormuş gibi gelir. çokta kalabalık olmayan bir yolda emniyet şeridine girip kapıyıda açtıysa bilemicem artık çokta iddia etmiyorum :)

Ordamıydın ki? :p İda etme zaten hareket ediyordu diyorum sana ay ışık çiçek miçek meselesi değil, emniyet şiridide değil. Kapıyı açsa zaten benim bitiğim andır Barış Ozcan Çetooooo.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hehehh ne güzel gs 500 müş oyle ya ((:) resimlerde güzel olmuş.. gazlamak eyvallah . birde viraj görsek ((:) hadi pembeaiki :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst